⁂
Minho pov:
S Hyunem a Chanem sme ten chlast koupili. Nevím jakej koupil a ani mě to nezajímá, heh. No, ale už sme měli celkem málo času na to aby jsem došli k autobusu. Ale nakonec sme to stihli.Polovina děti už nastupovalo do autobusu. S Chanem a Hyunem sme si zabrali místo úplně vzadu. Vyhlížel jsem tu malou veverku a její dva kamarády, ale byli v druhém autobuse.
,,Tak jo děcka! Autobusem teď pojedeme asi 20 minut k vlakovému nádraží. Pak přestoupíme do vlaku...a tam vám vlastně řeknu co dál! A považte se někdo vyzvracet na sedačky!!" Zakřičel učitel a všichni jen zamumlali "ano".
⁂
Han pov:
Už jsme seděli v autobuse a jeli na vlakové nádraží. Já seděl vedle Felixe a před námi seděl Jeongin a ještě jeden kluk. Umm, mám pocit, že se jmenuje Seungin...teda vlastně Seungmin.Najednou se mi rozsvítil mobil na upozornění, že mi někdo napsal. Nemám absolutní tušení kdo by mi psal
⁂
8:54Le3_minh0:
Hi babe😍Sung.ie:
Co to do prdele je-Le3_minh0:
Chybíš mi babe:(Sung.ie:
Ne! Neříkej mi tak.Le3_minh0:
Proč ne zlato^^Sung.ie:
LEE MINHO JDI DO PRDELE!Le3_minh0:
Jen počkej babe^-^Zobrazeno
⁂
Nevím co to mělo být a ani to vědět nechci!,,Jak se máš?" Zeptal se mě Felix.,,Jak originální otázka, Lixi.",,SORRY, NUDÍM SE!" Vykřikl Felix, začal jsem se tomu smát a po chvílí se přidal i Felix. Díky našemu smíchu jsem si vysloužili pozornost Jeongina a Seungin- Seungmina.
,,Tak jo, děti! Za chvilku vystupujem u vlakoveho nádraží." Učitelka na nás vykřikla a ani ne, za dvě minuty se autobus zastavil.
,,Vystupovat! A hlavně si tu nic nenechejte, protože já se pro to vracet nebudu!" Učitelka na nás zařvala, jako kdyby to nikdo nechápal.
Vylezli jsme z autobusu, za nami stál ještě jeden autobus, kde byla druhá polovina dětí.
,,Všichni běžte k paní Woo!" Zařval pan Park a všichni se shromáždili k paní Woo. Když myslím všichni tak druhý autobus.
,,Tak jo děti, máme 40 minut než přijede vlak do Pusanu! Takže si dělejte co chcete, ale neopouštějte nádraží."
Všichni se rozešli a dělali si svoje věci.
,,Takže muži, co budeme dělat těch 40 minut?" Zeptal se nás Felix.,,No já bych tě rád hodil na koleje, když pojede vlak pokud nepřestaneš s tím oslovením "muži"! Řekl Jeongin rozzuřeně.
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...