⁂
Han pov:
Crrrrrrrrrrrr (tak teď si připadám jak kokot😭)Konečně zazvonil zvonek na oznámení, že končí hodina. Akorát mi furt leží v hlavě, že se budu muset vídat víc s Minhem.
Jako jo, vídám ho každý den ve škole, ale teď ho budu vídat celý den podobu sedm dní.
⁂
Minho pov:
Seděl jsem s Hyunem v lavici a snažil se aspoň trochu dávat pozor, ale moc mi to nešlo no. Chan seděl sám v lavici před námi a spal, asi se mu něco zdálo o slepicích protože furt mlel o tom jak se jich bojí atd...(ach jo😭😭).Informace o našem divném výletě jsme dostali. S Hyunjinem jsme se dohodli na jedné věci, ale to je teď jedno jelikož zvoní.
Hodil jsem po Chanovi nějakej papírek a řekl mu ať sebere tu svoji línou prdel a pohne si. Asi to zabralo, jelikož jeho přednáška o slepicích skončila a on se začal zvedat.
Hyun a já jsme se tomu jen zasmáli a šli na chodbu. Tam bylo jako vždy milion lidi a taky jako vždy na nás čuměly. Už jsem si na to zvykl, takže nic nového, ale vyhledával jsem tu malou rozkošnou veverku.
Bingo! Stál opřený o jeho skříňku s Felixem a Jeonginem. Měl jsem namířeno k ním, Hyunjina a Chana to nepřekvapovalo ví, že si mi Hannie líbí. Takže mě nechají za nim jít.
Už jsem u nich byl, Hannieho jsem vzal za zápěstí a táhl ho na klučičí hajzly (ještě aby šli na holčičí🙄).
Došli jsem na hajzly a já mu pustil zápěstí.,,C-co potřebuješ?!" Vyhrkl na mě, musel jsem se tomu zasmát.,,Jdu si pro svoji mikinu Hannie." Řekl jsem mu, jemu se do tváři začaly hrnout odstíny růžové.
,,Umm j-jo jasně, j-já zapomněl!" Řekl a sundal si batoh který měl přehozený přes rameno. Z batohu vytáhl černou mikinu a podal mi jí.,,Taky j-jsem jí vypral." Dodal.,,Ah Škoda, kdybys jí nevypral tak by voněla po tobě." Řekl jsem mu, najednou se začalo zvonit na tu zasranou hodinu matiky.
,,Ach, já už budu muset Hannie, měj se." Řekl jsem a dal mu malou pusu na čelo. Teď už byl chudák rudej jak rajče, takže jsem odešel aby se uklidnil.
⁂
Han pov:
C-co to zase bylo?! Stál jsem furt na tom stejným místě a snažil se vzpamatovat. Najednou jsem ucitil něčí ruku na mém rameni.,,Vole co ti ten Minho udělal když seš červenej až na prdeli?",,J-já nemám š-šajna..." odpověděl jsem Jeonginovi.,,Radši pojď, jinak přijdeme pozdě." Řekl Felix který se vynořil ze dveří.
⁂
Na hodinu jsme přeci jen přišli pozdě...radši nebudu komentovat naši výmluvu, že jsem se zasekl na hajzlech a borci se mě snažili vysvobodit.
A nic moc se nestalo až na to, že jsem na obědě rozbil talíř...ale Felix a Jeongin mi zatleskali.(🤠😎)
⁂
No one pov:
Už byl večer a Jisung si musel zabalit věci na školní výlet. Balit se mu moc nechtělo, ale co s tím nadělá. Dokonce přemýšlel, že na výlet nepůjde, ale když to bude první výlet na této škole tak tam přeci jen půjde.Po půl hodině se Jisung přemluvil a šel si zabalit.
⁂
Han pov:
Po zabalení věcí na školní výlet jsem si všimnul oznámení z instagramu.Felix založil skupinovej chat kde jsem já Jeongin a samozřejmě i Felix.
Tři borci😏
Fefe.lix:
Zdar muži!Jeong_innie:
Felixi co to zas je?!Sung.ie:
Wtf-Uživatel "Jeong_innie" změnil jméno skupiny na "Tři kokoti🙄"
Tři kokoti🙄
Jeong_innie:
Mnohem lepší😍Sung.ie:
👏👏Fefe.lix:
Že já se na to nevyseru🙄Do mobilu jsem se usmíval jako sluníčko, mám je strašně rad a baví mě pozorovat tyhle konverzace.
Je už celkem pozdě takže jsem mobil vypnul a šel do koupelny
Tam jsem spáchal hygienu a šel spát. Byl jsem už dost unavený takže do říše snů jsem se dostal rychle.
⁂Vzbudil mě můj otravný vyzvánějící mobil a naznačoval mi, že je čas vstávat. Měl jsem sto chutí ten krám vzít a vyhodit ho z okna, ale to bohužel nemůžu:(
Takže jsem mobil vypnul a šel si vybrat oblečení. Jelikož pojedeme do Busanu čtyři hodiny tak zvolím něco pohodlného.
(Dělejme, že má černý vlasy😀🥲)
Vzal jsem si na sebe černý tričko s nápisem Maniac a šedivý volný džíny.
Pak jsem zamířil do koupelny, kde jsem si vyčistil zuby a kartáčky si ještě zabalil do kufru. V koupelně jsem se ještě upravil a šel se nasnídat.
K snídani jsme měli waffle s ovocem, no co k tomu říct, bylo to dobrý. Pak jsem se rozloučil s mámou a tátou, tomu smradovi jsem řekl, že ten údajný duch pod jeho postelí ho zabije, abych si trošku zlepšil den (chudák Nabi🥲).
Teď už jsem, ale stál před školou a čekal na svoje chábri. Ti hned dorazili ve své plné kráse. Měli celkem dobrou náladu a šlo vidět, že se na školní výlet těší.
⁂
Minho pov:
Stál jsem v parku za školou a čekal na ty dva pitomce. Máme se sejít tu, protože Chan chce ještě něco koupit. Najednou jsem v dálce zahledl Hyuna s jedním velkým kufrem a velkým narvaným batohem.,,To sis rovnou mohl vzít dva kufry!" Já musel!!
,,Já chtěl, ale doma sem už další nenašel." Řekl frustrovaně a prohrábl si vlasy.Než jsem stihl něco říct, tak se tu objevil kokot číslo dva.,,Zdarrrrrr!" ,,No tys mi tu chyběl, co chceš koupit?" Zeptal jsem se Chana.
,,Chlast." ,,Já to věděl!" Vykřikl radostí Hyun.
⁂
Já už myslela že tuhle kapitolu nedopíšu! Ale stal se zázrak...asi. Jsem zvědavá co se stane na výletě, protože ani já to nevím😭, ale chci strašně moc poděkovat za 1k přečteni!<3 když jsem to viděla jsem malém mobil odhodila někam do prdele. Jinak příběh na ship hyunlix je venku! Takže budu ráda pokud si ho někdo přečte.Zatím pa a u další kapitoly<3
Anča<3
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...