Han pov:
,,Tak co jdeme?" Zeptal se nás Felix.,,Haha jasně, že jo!" Odpověděl jsem mu a čekal na odpověď Jeongina.,,No tak stát se mi tu úplně nechce takže jo, jdeme!"Uvnitř bylo narváno jak důchodců před kauflandem na slevy (uznávám trochu divné přirovnaní🥸). Hudba byla dost hlasitá, všichni tam řvali a všude byla tma. Jediný zdroj světla byla nějaká barevná lampa či co to bylo?!
Lix pocházel z bohatější rodiny, ale nevěděl jsem, že jeho bratranec je ještě víc bohatej a už vůbec jsem nevěděl, že má bratrance.
Přišel k nám o dost vyšší kluk s plastovým kelímkem v ruce.,,Aaa ahoj Lixi já věděl, že nakonec přijdeš i s Jeonginem! A kdo je tohle?" Zeptal se kluk před námi a ukázal na mě. U toho se smál jak kdyby vyhrál v loterii.
,,A jo, já ti vlastně nic neřekl o svém novém bestie!! No toto je Han, Hane toto je Yeonjun! Můj bratranec.",,Těší mě Hane!" Vysmátý Yeonjun mi podal ruku a já jí přijmul.,,I mě!"
,,No mrzí mě to, ale musím jít za Chanem a Hyunjinem! Rád jsem vás viděl." Počkat co?!
Podíval jsem se na Felixe a Jeongina ať mi to vysvětlí.,,Jo já ti to neřekl co?" Zeptal se mě Lix a já jen zakroutil hlavou na zápor.
,,Yeonjun a Chan, Hyun a Minho jsou dobří kamarádi! Yeonjun je na jiné škole, proto se moc spolu nevidí, ale jinak spolu vychází dobře!" Ahaaaa už mi je to jasné! Počkat v tom případě tu Minho je?! Kurvaaaaaa!!!
(Toto je emociální chvilka pro Hana tak ho nechte být!!😭)
S klukama jsem se záhadným způsobem rozdělili a já se rozhodl zamířit do kuchyně. Uprostřed kuchyně byl velký stůl na kterém bylo jídlo a nějaký ten alkohol, spíš dost alkoholu!"
Jak říká Felix "když už někde jsem tak si to musím užit!" Takže jsem se rozhodl si vzít jeden plastovy kelímek s průhlednou tekutinou. Ja nevím co to je za chlast, ale proč si to nevzít?
S kelímkem jsem si to namířil do velkého obýváku kde bylo taky nejvíc lidí. Opřel jsem se tam o zeď a upíjel tu hořkou tekutinu. Kelímek jsem vypil za chvilku tak proč nejít pro druhý?
Měl jsem v sobě tak tři kelímky alkoholu a dopíjel jsem čtvrtý. Byl jsem už dost ožralej, ale proč se neožrat víc? Najednou jsem se zamyslel nad tím proč jednorožci serou duhu.
(😭😭)
Ale z mého myšlení mě probrala moje mokrá mikina.,,Huh?" Podíval jsem se co se stalo. Omylem do mě drcla jedna opilá borka. Ani se neomluvila a jen odešla. Co to bylo!!!? No, ale co budu dělat s tou mikinou, je mi tu dost velká zima, ale v mokrý mikině se mi tu být nechce!
Došel jsem k závěru, že půjdu do koupelny tam se to pokusím nějak opravit a půjdu zpátky dolů. Jak super plán, že?
Ale je tu problém a to takový že koupelna je v druhém patře. Řekněte mi jakej debil dá do tak velkýho domu jen jednu koupelnu a ještě k tomu jí dá do horního patra!
Takže jsem se sebral a šel! Nebo ona to chůze nebyla jelikož jsem v sobě měl 4 půl litrový kelímky nějakýho alkoholu.
Zdolal jsem schody!! Jsem na sebe pyšný a to fakt dost. Ale ještě najít kouplenu jelikož je tu tak 1000 dveří.
Tak jsem to udělal tak, že každé dveře otevřu a uvidím jestli to je koupelna nebo ne. (Ještě abys to neviděl🥹)
Otevřel jsem tak 3 dveře, ale koupelna nikde! Na chodbě jsem někoho spatřil. Nekoukal jsem na něj jelikož jsem hledal svojí koupelnu. Kterou do prdele nemůžu najít!!
,,Hannie?" Uslyšel jsem povědomí hlas, ale nemohl jsem si vzpomenout kdo je vlastníkem toho krásného hlasu.(to je ten alkohol no)
Zbrkle jsem se na něj otočil. Svět se mi točil jak na kolotoči. MINHO?!!
,,Uhm?" Zamumlal jsem.,,Co tu děláš?",,Víš tato párty není jenom pro tebe!" On se jen ušklíbl a šel ke mě.
,,A co se ti stalo. Že máš mokrou mikinu." Zeptal se mě s úšklebem, co má za plán?!!!
,,Haha nějaká borka do mě strčila a vylila na mě můj drink." Ani jsem nekoktal, asi alkohol.,,Hannie? Kolik si toho vypil.",,Umm asi, asi 4 ty kelímky toho průhlednýho alkoholu!"
,,Hah ty se nezdáš!" Začal se ke mě přibližovat a já čekal to nejhorší! Toto je moje smrt! On mě zabije! MAMI MILUJU TĚ!!
⁂
Takže jelikož jsem dobrá duše tak vás nechám čekat na další kapitolu!! Ale v další kapitole by se to mohlo trochu rozjet🥹😏 Jinak myslíte si, že Jisung přežije???
ČTEŠ
𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★
RomanceHan se musí přestěhovat a proto musí změnit také školu. Tam, ale narazí na školní "bad boys"...kterým se snaží vyhýbat, ale Minho to tak nechce. ⁂ Hlavní ship:Minsung Vedlejší shipy:Hyunlix,Cha...