12.

346 29 13
                                    

Han pov:
,,Uhm, no tak autobus který nás má odvízt do toho kempu, přijede asi za 6 minut, takže hlavně nikam nechoďte!" Zařval na všechny pan Park

,,Tak co muži, máte nějaký typy kde bude ten kemp?" Zeptal se Felix.,,No buď u moře, v lese a nebo v centrum města, ale o tom pochybuju." Prohlásil moudře Seungmin, jmenuje se tak, že?

,,Podle mě, to bude v le-",,Nastupujte do autobusu!" Jeongina přerušil učitel a taky děti který do nás strkali aby se dostali na své vysněný místo vzádu autobusu.

Naštěstí Minho a ta jeho parta blbců sedí v druhým autobuse takže je to dobrý.,,Já budu sedět se Seungminem, tak si sedněte spolu." Ohlásil nám Innie.

Tentokrát si Innie a Seungmin sedli za nás. Já seděl u okna a Lix k uličce.

Od nádraží jsme projížděli centrem Pusanu který byl zasekaný jak můj mozek při matice (asi tak💀).

Až jsme skončili v lese. Byla to vedlejší silnice v temným lese. Okraje silnice obklopovaly husté stromy, vytvořilo to husinu která projela celým mým tělem.

 Okraje silnice obklopovaly husté stromy, vytvořilo to husinu která projela celým mým tělem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mělo to strašně děsivou a divnou atmosféru. Necítil jsem se moc dobře. Od lesa odvrátil mojí pozornost zvuk mobilu na který mi přišlo oznámení z instagramu. Už zase?


12:53

Le3_minh0:
Chybíš mi zlato:(

Sung.ie:
Tobě jakože jebe, ale fakt:q

Le3_minh0:
Chci tě objímat, chci cítit to teplo a tvůj úzký pas:(

Sung.ie:
Jo aha a co já s tím?:D

Le3_minh0:
Ale neboj se! Já si to vynahradím! Zatím se měj, puso^^

Zobrazeno

Uhh, já ho někdy fakt nechápu! A co vůbec myslí tím, že si to vynahradí? Aaahh, je to moc těžký na pochopení mého malého mozečku (same jisungu, taky nic nechápu:b).

Mobil jsem si dal zpátky do kapsy a rozhodl se koukat z okna, jelikož Lix spal. Les už ani nevypadal tak temně a strašidelně, už v něm nebyla taková tma a nebyl tak hustý jako před chvílí.

Innie a Seungmin se za mnou něčemu chichotali a to probudilo Felixe.

,,Dobré dopoledne, šípková růženko." Usmál jsem se na Felixe, po chvílí jsem svuj zrak odtrhnul a dál se koukal z okna ven.

,,Dobré, dobré. Umm, nevíš kdy tam budem?" Zeptal se mě Lix a mnul si unaveně oči.

,,Uhh dejme tomu tak 10 až 20 minut." Odpověděl jsem mu zamyšleně.

Od mých myslících schopnosti mě vyrušil hlas učitelky Woo.

,,Za cca 5 minut budeme v kempu! Takže si začněte balit vaše věci ať tu nic nenecháte."

,,Jo, tak za 5 minut tam budem! Jsem dobrej co?",,Leda ve snu, Hane Jisungu." Felix se své odpovědi zasmál a začal si balit věci do svého batohu.

Najednou jsme vyjeli z hustého lesa a objevili jsme se v chatové oblasti. Uprostřed bylo obrovské jezero, kolem jezera byla spousta dřevěných chatek.

Najednou jsem zastavili a všichni se začali zvedat. Abych nebyl s Felixem pozadu tak jsme se taky zvedli. Strašně moc lidí bylo v uličce aby se dostali ven z autobusu.

,,Asi se ven nedostaneme v pořádku." Prohlásil Felix a čuměl na hejno lidí, jak se prodírají ven. Po asi minutě na nás přišla řada aby jsme se dostali z autobusu ven.

Druhý autobus už tu byl taky. Před autobusem stálo strašně moc žáků a naši dva učitelé.

,,Prosím o pozornost!" Zakřičel pan Park a všichni nejednou ztichli. Jde z něj celkem respekt, co si budem. Vedle pana Parka stála paní Woo s papíry v ruce.

,,Děkuju. Takže řeknu vám nějaký informace a pak si budete moc jít do chatek. Každá chatka bude po dvouch, dvojice si rozdělíte tak, že přijdete za paní Woo řeknete jí s kým chcete být na chatce a ona si to zapíše. Upozorňuji, dvojice nejdou změnit, takže si to poradně rozmyslete! Dnešek bude oddychoví, takže se můžete vybalit a porozhlédnout po okoli. V 18:30 se sejdeme tu a řeknu vám co dál."

Hned jak pan Park dokončil svůj proslov všude byl hluk. Všichni se začali hrnout k paní Woo.

,,Tak kdo bude s kým?" Zeptal se znuděně Felix.,,Tak já budu rád se Seungminem, nevadí vám to?",,Ne, je to v pohodě Innie." Odpověděl mu Felix a usmál se na něj.

,,Uhh jsme trošku vzádu." Řekl Seungmin a dramaticky vydechl vzduch z plic.,,Pokud myslíš trochu jako na konci fronty tak dobře no." Řekl jsem mu a stoupl si na špičky abych viděl jak dlouhá fronta ještě je.

Najednou k nám přišel Minho, Hyunjin a Bangchan.,,Jak jsem řekl puso, mám pro tebe překvapení!" Řekl s úsměvem Minho.

,,Ach, co to je?" Zeptal jsem se a protočil očima.,,Budem spolu na chatce! No není to úžasný, Hannie?" Řekl a teď už se usmíval od ucha k uchu.

,,C-co t-to nem-myslíš vá-ážně!" Vykřikl jsem a pár lidí z fronty se na nás otočilo, ale dál si hleděli svého.

Yoooo jsem zde😎. Chtěla jsem kapitolu vydat dříve, dokonce jsem jí psala ve škole abych jí mohla vydat odpoledne! Ale uvědomila jsem si, že nemám hotovou prezentaci kterou mame mít do pátka💀. Takže jak kretén jsem jí psala abych měla čas na kapitolu. Aleee důležitý je, že ten referát mám a díky tomu mám čas na kapitolu😌. So see u next time👋!

Anča<3

𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 |𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜|★Kde žijí příběhy. Začni objevovat