EVET HOŞLANIYORUM

324 17 46
                                    

"doğruyu söyle normalde sevgili olsan bile bu kadar dert etmezsin"

"Bilmiyorum yani yanında biraz heyecanlanıyorum, işte ne bileyim ona kıyamıyorum, sevesim geliyor, kıskanıyorum felan ama bunlar normal heralde"

"Ayh götüm"

Evet sanırım hoşlanıyorum

"Aşık diye yorumladim ama"

"Hayır ya ne alaka bi ucubeden mi hoşlancam git ya saçmalama çok saçma yani istesem elimi sallasam ellisi"

"Daha aşk acısı çekmiyorsun sakin"

Yavasca elimi yüzüme götürdüm ve yüzümü kapattım, yandan gelen kıkırtı ile yana döndüm.

"Neye gülüyorsun?"

Namjoon ciddiliğim sağolsun korktu ve sertçe boğazını temizledi.

"Hiçç"

Sinir hastasi olduğumu biliyordu bu yüzden konuşmak istemiyordu aslında korkuyordu, normalde korkmuyordu ama en son seferkinde aynaya yumruk atıp kırınca daha da korkmaya başladı.

"Seni yumruklamam merak etme"

Hafifçe güldüm bu ufak gülüşmelerimiz kapının çalması ile kesildi, babam gelmisti. Kapının önüne gidip kapıyı açtı.

"Ne konuşuyorsunuz gençler"

"Enişte-"

"Hiiç"

"Tamam annen yiycek bir şeyler hazırlamış gelinde yiyin hadi"

"Yok aslında ben kalksam iyi olur"

"Daha yeni geldin"

Kedi yavrusu gözlerimi takındığımda sustu kısa bir 'off' çekip yanıma geldi aşağı inip yemek yedik sonra gta oynayıp uyuduk. Annesi gil bizde kalmasına hep izin veriyordu.

"Acaba Taehyung ne yapıyor"

"JUNGKOOK!"

"Noldu noldu"

"Evin yanıyor ya haber vereyim dedim"

"Siktir git"

Yanımda kahkaha atarak giyinen namjoon'a histerik bir gülüş atıp çorabımı giydim hızlıca okula gidip yerime oturdum gene uyuma pozisyonuma geçmiştim ki yanıma oturan bedenle irkildim, her yer dolu olduğu için yanıma oturmuştu Taehyung, gülümsedim mükemmel  parfüm kokusu buraya kadar geliyordu mayışmamı sağlayan kokusu ile uykuya daldım.

Teneffüste sarsılarak uyandırıldım tam bir küfür savuracakken karşımda taehyung'u gördüm gülümsüyordu o gülüşe ölebilirdim her neyse.

"Ne var"

"Hoca seni çağırıyor"

"Hangi hoca?"

"Şu erkek rehberlik hocası"

O pis sapık hala beni neden çağırıyor neden mi sapık diyorum?

2,5 yıl önce

"Jungkook hoca seni çağırıyor"

"Hangi hoca"

"Şu erkek rehberlik hocası"

"Tamam gidiyorum teşekkürler"

Gülümseyerek rehberlik odasına doğru ilerledim kapıyı çalıp içeri girdim.

"Jungkook?"

"Evet hocam beni cağırmışsınız?"

"İçeri geç ve kapıyı kapat,"

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin