bekleyeceğim, sonu ölümde olsa bekleyeceğim...

68 8 32
                                    

Yorum yapar mısınız? Motive olmam lazım... Şimdiden teşekkürler.

Jungkook'un gözünden

Gözlerimi açtım ve önümde huzurla uyuyan çocuğa baktım. Çok güzeldi...

"Bebeğim?"

"Hm?"

"Belin acıyor mu güzelim?"

"Biraz"

Ellerimi beline götürüp masaj yapmaya başladım. Hafif hafif ovarken dudaklarıma kapanan dudaklarla gülümsedim.

"Hmm yaramazlık mı yapıyorsun bakalım?"

Ayağa kalktım ve çekmeceden kremi aldım. Yanına gidip belini açtım ve kremi yedirerek sürmeye başladım, ardından ovdum ve geri kapattım belini.

"Kahvaltını getireyim mi buraya?"

"Olabilir aslında...."

Utangaç tavrına güldüm ve kahvaltısını getirmek adına ayaklandım. Aşağıya indiğimde babam bana kötü kötü baktı.

"Ne var baba?"

"Ulan kook ulan kook"

"Ney ya?"

Geldi ve kafama sert bir şaplak attı.

"Ah! Napıyorsun ya!"

"Bak eğer ki çocukla sadece uğraşacaksan umut verme çocuğa tamam mı? Hayır birde altına almışsın.... Ah gerçekten anlamıyorum seni oğlum"

"Baba sanki rızası yokken yaptım! Tanrı aşkına istemese ben onun altına girerdim sorun etmezdim."

"Jungkook seni tanıyorum oğlum. Kimseye bir haftadan fazla birlikte olmadın"

"Taehyung kimse değil baba. Gelip geçici bir heveste değil. Anla artık!"

Babam rahatlamış bakışlarıyla beni süzdü.

"Emin misin?"

"Evet!"

Onaylamazca başımı sallayarak mutfağa yöneldim. Oradan taehyung'a kahvaltı için tatlı şeyler aldım ve odaya çıktım.

"Bebeğim?"

"Efendim?"

Tepsiyle ona doğru yürüdüm ve komidine bıraktım. Açlıkla elimdeki tepsiyi izleyen taehyung'a döndüm.

"Çok mu acıkmış benim bebeğim"

"Hmhm"

Yanına oturup tepsiyi kucağıma aldım. Aldığım bir parça ekmeğe çikolata sürüp ağzına uzattım. Hemen kabul edip çiğnemeye başladı.

"Çok gozol"

Bu haline sırıttım çok tatlıydı.  Yanağından öpüp tepsiyi kucağına bıraktım.

"Bebeğim benim ufacık bir işim var hemen geleceğim tamam mı?"

Üstümü giyindim ve beni onaylayan bebeğimin dudaklarından öptüm.

"Bekle beni"

"Bekleyeceğim, sonu ölümde olsa bekleyeceğim..."

...

Çok mu boşladım ya
Özür dilerim

Ühüğğ
Neyse yorumlarınızı bekliyorum lütfen beni motive edin...

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin