sevgilim

119 9 24
                                    

Liya yarın gidiyordu ve biz Jungkook'la hiç konuşmamıştık. Aslında konuşmamıza gerek yoktu herşey ortadaydı ama yine de konuşmamız lazım gibi hissediyordum.

"Bavulumu toparladım, kazaklar tamam, tişörtler tamam, pantullar tamam. Her şey tamam artık sadece vedalaşmak kaldı..."

Liya'nın üzgün sesiyle düşüncelerimdem çıktım ve ona baktım.

"Ne dedin?"

"Vedalaşmak kaldı diyorum aklın nerede senin?"

"Hiç bir yerde"

"Hala o olayı düşünüyor olamazsın... Hadi ama taehyung-ah alt tarafı bir öpücük"

"Evet evet haklısın özür dilerim..."

"Sorun değil, benim işim var şimdi çıkmam gerekiyor akşam gelirim bara gideriz nasıl olur?"

"Olur aslında kafa dağıtmak iyi gelebilir"

O evden çıkarken bende yatağa uzandım, bara Jungkook'uda bara çağırmak istiyordum ama yüzüne bakamayacak kadarda utanıyordum.

Yataktan kalktım ve cesaretimi toparlamaya çalıştım, ardından kapısının önünde bir müddet bekledim ve kapıyı çaldım,

"Gel"

"Jungkook... Benim taehyung şey akşam bara gideceğizde gelmek ister misin?"

"Evet tabi olur"

"O zaman sekiz buçuk gibi?"

"Tamam"

"Tamam"

Yüzümdeki aptal gülümsemeyi hissediyordum öpüşmemizden sonra ne zaman onu düşünsem böyle oluyordu.

Odadan çıktım ve hızlıca misafir odasına girdim.

Saat yedi buçuktu ve bir saat vardı duşa girmeye yeterli vaktim vardı, hızlıca misafir odasındaki duşu kullandım ve üstümü giyindim saat sekiz olmuştu bile.

Saçlarımı düzeltirken telefonum çaldı.

-alo taehyung ben biraz daha geç gelicem geçin siz bara tamam mı?

-tamam sen gelirsin.

-tamam öpüyorum

Jungkook'la gitmek çok utanç verici geliyordu.

Tekrar kapısına gittim ve çaldım kapıyı.

"Şey gene ben... Liya geç gelecekmiş biz birlikte önden geçeceğiz. Yani tabi istersen."

"Taehyung yanıma gelir misin?"

İçeri girdim ve kapıyı kapattım Jungkook üstünü giyinmişti bile.

"E-efendim?"

"Gel"

Yatağa doğru adımladım yavaş yavaş. Bir anda dudağıma yapışması beklenmedikti tabi. Sanki şeker yiyormuş gibi sıkı bir şekilde dudaklarımı emmeye başladı o benim alt dudağımla meşgüldü bende üst dudağını kavradım hemen memnun bir mırıltı çıkardı, bir müddet sonra ayrıldığımız da ıslak seslerimiz yankılandı.

"Şey benim giyinmem lazım."

Başını salladı bende yataktan kalktım.
Konu öpüşmek değildi. Konu onunla öpüşmekti.

Odasındaki bir dolabı benim için boşaltmıştı ordan siyah bir gömlek ve siyah bir kot aldım ve banyoya ilerledim çıktığımda fotoğraf çekiniyordu.

Beni görünce gülümsedi ve yataktan kalktı.

"Hadi gidelim"

Hiç birşey demeden peşine takıldım, arabaya bindiğimizde hiç konuşmadık, benzinlikte durunca bana döndü.

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin