O gün geldi çattı 🥺🥺 evet final bölümü....
...
Duşa girdiğimizde sırıtarak beni izliyordu, yanıma geldi ve tek parmağıyla deliğimi okşadı.
"Daha az önce iki tur attık ne azgınsın kook"
"Hmm sadece sana bebeğim"
Parmağını içime ittiğinde inleyerek boynuna sarıldım, ikinci parmağı da alınca zaten geniş olan deliğim daha da genişlemişti. İki parmağını içimde açıp hemen geri çıkardı ve beni ters döndürüp soğuk mermere dayadı. Avuçlarımı oraya koyarak güç almaya çalıştım tam o anda içime itilen şeyle inleyerek belimi kırdım.
"Ahh!"
"Şşt sakin sakin"
"Tek seferde yapma şunu!"
Boynumu dişleyerek öpmeye başladı, sürekli vücuduma temas ediyor onu daha iyi hissetmemi sağlıyordu. Ensemde ki nefesleri benim nefesimi kesiyordu, çenemden tutup yüzümü kendine çevirdi hunharca dudaklarımı dudakları arasına aldı. İçimde ki hareketleri düzensizleşince sona yaklaştığımızı anladım.
En sonunda içime boşaldığında gülümsedim ve önüme dönüp ona sımsıkı sarıldım. Tam o anda astım krizimin tuttuğunu hissettim.
"Jungkook.... Nefes, alamıyorum...."
Jungkook ne olduğunu anlamış olacak ki hızlıca duştan çıkıp astım spreyimi bana getirdi ve elime verdi. Aldığım spreyi(sıkılıyor mu çekiliyor mu?:D) içime çektim.
"Bebeğim iyi misin? Camı açmamı falan ister misin?"
"Hayır hayır teşekkürler"
Sıkıca sarıldım ona, hemde o kadar sıkı sarıldım ki bir ara nefessiz kaldığını düşünmeye başladım. En sonunda ayrıldığımızda dudaklarına hafif bir öpüş bıraktım ve beni kucağına alması için kollarımı kaldırdım.
Hemen beni kucağına alıp duşa götürdü ve güzelce yıkayıp yatağa yatırdı.
"Bebek oldum iyice"
"Bebek değil bebeğimsin"
Yüzümün kızardığını hissedip yorganın altına girdim hızla. Astım spreyimi çalan çocuktan bu güne çok değişmişti Jungkook. Merak ediyorum. Acaba o gün Jimin hyungun işi olmasa ve yanıma gelebilse, Jungkook'la gene birlikte olur muyduk? Ya da sadece zorba ve ezik ilişkisine devam mı ederdik?
"Taehyung aç mısın bebeğim?"
"Yok değilim teşekkürler aşkım"
O da yanıma gelip yattı ardından karnında ki yaraya baktım.
"Nasıl oldu bu?"
"Önemli bir şey değil bebeğim sadece ufak bir sıyrık hemen geçer"
"Benden ne zaman hoşlanmaya başladın?"
Durdu ve düşünmeye başladı.
"Hani şu bir kız vardı neydi adı.... Hah Minnie o kızla birlikteyken fark ettim, o da fark edince benden ayrıldı işte"
Kocaman olmuş gözlerimle ona baktım. Benim yüzümden mi ayrılmışlardı?
"Yani benim yüzümden mi?"
"Hayır, senin için ayrıldık. Senin yüzünden değil"
Yatakta yanına kayıp boynuna gömdüm kafamı, ellerim kaslı vücudunda gezindi biraz. Jungkook benimdi. Mükemmel bedeni benimdi. Mükemmel kişiliği benimdi. Her şeyiyle, benimdi.
"Taehyung astım krizleri için.... Bir tedavi yok mu?"
"Var"
"Nasıl bir tedavi?"
"Mesela nefesim olursan hiç bir sıkıntı kalmaz"
"Nasıl yani?"
"Nefesim ol jungkook...."
Ve dudaklarımız ayrılmamak üzere birbirine kilitlendi.
....
Bitti. Koskoca fici bitirmiş bulunmaktayız ama bir çok özel bölüm gelecek merak etmeyin.🥺🥺
Final bölümüne gelmek beni duygulandırdı açıkçası, ben bu fic ile büyüdüm desem doğru olur yani.
Çok seviyorum en sevdiğim ficim olarak kalacak hep bende yeri ayrı, umarım şuana kadar severek okumuşsunuzdur umarım asla sıkmamıştır ve sizin için akıcı olmuştur.
Cook teşekkürlerimi sunuyorum hepinize okuyan, oy veren, yorum yapan herkese. 4k okuma olmuş buna da çok sevindim💗🤟💅
Hepinizi kooocaman öpüyorum sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefesim ol | Taekook texting+düzyazı
Romancejungkook: Hey Kim! hala nefes alabiliyor musun?