büyü biraz jeongin

141 14 38
                                    


Oy, yorum, oy, yorum, oy, yorum, yorum, oy yorum yapanları yiyormusum iyi okumalarrr

Sahaya gelmiştik bile ama ben takıma ne diyeceğimi bilemiyorum, gerçi ne zamandan beri onlara hesap veriyordum ki şimdi verecektim.

"Gel sen banklara geç ben üstümü giyinip geliyorum tamam mı?"

"Hımhım tamam"

Soyunma odasına ilerledim.

Taehyung'un

Jungkook soyunma odasına geçmişti ve benimde içim içimi yiyordu. Ya bana bir şey yaparlarsa sonuç olarak bir garantimiz yok, içeriye bir kaç kişi geldi;

"Ayne- ucube? Hayırdır eceline mi susadın? Niye buradasın?"

Korkan bakışlarımı yere indirdim, kalbim yerinden çıkacaktı napıcaktım ki? Ne onlardan güçlüydüm nede laf sokabilirdim.

"Hey jeongin rahat bırak onu"

Jungkook'un sesini duyduğum anda rahatlamıştım;

"Niye hayırdır jeon yoksa küçük ucubeye aşık mı oldunn?"

Jungkook sinirden dişlerini gıcırdatıyordu, yapabilecek hiçbir şeyin olmaması çok iğrenç bilir misiniz?

"Jeongin. O dilini kesip sana geri sokarım. Ama farklı yoldan."

Tüm kelimeleri bastırarak konuşması onu daha mi yakışıklı yapmıştı ya?

"Noluyo jeon? Ucubeyi neden bize savunuyorsun ki? Anlamıyorum seni daha geçen gün demiyor muydun, o ucubeyle işim yok diye"

Kırgın gözlerimin odağı Jungkook olmuştu anında. Ama ona kırılma hakkımda yoktu sanki, sonuçta bana evini açmıştı, zor durumda kaldığım an gelmişti.

"Büyü biraz jeongin. Sence birini zorbalıycak yaşta mıyız? Seneye aile şirketinin başına geçiceksin, aş bunları artık"

Herkes şaşkınlıkla Jungkook'u süzüyordu, jeongin bozulmuş yüzü ile soyunma odasına gitti. Jungkook yanıma oturdu ve koçun gelmesini beklemeye başladık.

"Teşekkürler..."

"Neden"

Dedi suyu ağzına sıkarken.

"İşte"

"Peki... Önemli değil"

Kibardı bu aralar ki bu garip, sonuçta o jeon Jungkook.

"Arkadaşlarınla kavga edeceğini bile bile neden beni buraya getirdin?"

Bana yandan bir bakış attı sonra gözlerini ileri dikti.

"Nereden bilebilirim kavga çıkacağını, jeongin çocukluk yapıyor"

Kafamı salladım olumlu anlamda. Ama kavga çıksa da beni savunmuştu, önemli olan buydu.

"Ben, ben gidebilirim istersen?"

Başını salladı(olumsuz) ve ayağa kalktı;

"Kim, kim, kim beni hala tanıyamamışsın"

Ardından sahaya geçti ve atış yapmaya başladı, sonra diğerleride geldi ve maç yapıp bitirdiler.

"Hey Kim"

Bana seslenen jisung'a döndüm.

"Efendim hyung?"

"Sen jeongin'e aldırma tamam mı? Burda olman güzel"

Gülümsedim, jisung hyungta aynı şekilde gülümsedi ve soyunma odasına girdi.

"Pişt kim"

Bana seslenen jeongin'i görünce bakışlarımı yere indirdim.

"E-efendim?"

"Özür dilerim"

Ben cevap vermeden hızla sahadan çıktı, tahminimce Jungkook tarafından hırpalanmıştı ve zorla özür dilettirilmişti. Ama sorun değildi çünkü en azından -sanırım- hatasını anlamıştı.

"Kim hazırlan sizin evden kıyafetlerini alalım istiyorsan"

Kafamı salladım ve sahanın çıkışına ilerledim.

Orda duran namjoon'u görünce başımla selam verdim.

"Ulan kim ulan kim"

Bu aralar ne kadar çok soy adım kullanılıyordu, normalde ucube diyorlardı şimdi kim. Harbi ortaları yoktu.

"Efendim? Bir şey mi oldu?"

"Çok şey olduda Jungkook'tan dayak yemek istemiyorum"

Anladığımı belirten mırıltılar çıkardım, onlar uzun zamandır arkadaştı. Kim bilir Jungkook hakkımda neler demişti.

"Geldim hadi kim, naber joon"

"İyi öle yarın içmeye çıkalım mı?"

Jungkook önce bana baktı, sonra sorar gibi başını salladı. Onay verdiğimde ise kabul etti.

"Tamam yarın 21.30 tamam mıdır?"

"Hmhm"

"Tamam hadi görüşürüz"

"Görüşürüz, görüşürüz de jeongin gelmesin"

"Tamamdır hadi baybay"

Neden jeongin'e bu kadar takmıştı ki? Anlayamıyordum, gerçi Jungkook'u kimse anlamıyordu ama o ayrı.

Bir anda babamı göreceğim aklıma geldi. Ya Jungkook'a vurursa? Yada kavga çıkarsa? Gene içim içimi yerken dudağımı ısırdım ve arabaya yürüdük.

Bölüm sonuuuu
Ya ben sizi yiyim miii
Uzun zaman sonra tae'den okuduk
Sizce şu kavga sahnesi jkden de
Gelsin mi bence gelsin
Çünkü mup şeyler var aklimdaaaa

Öneri sahneler

Nasılsınız bu arada hayat nasıl
Oruçlar tutuluyor muuu
Bu arada kesinlikle amacım
jeongin'i kötülemek değil
İdol bulamadım🥲
Neyse oy vermeyi unutmayın
G

ece atıyorum sabah okursunuz✊❤️💅

Byeeeeee

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin