ben seni rahatlatacağım

98 8 9
                                    

Smut(değil benzeyen bir şey) okumak istemeyenler bu bölümü geçsin lütfen

Odaya girdiğimizde taehyung utangaç tavırlarla yatağa oturdu bende hemen yanına gittim. Şimdi karşılıklı oturmuş bir başlangıç bekliyorduk. Hafifçe taehyung'un dudaklarına eğildim.

O da hemen karşılık verince derin bir öpüşme içerisine girdik, o benim alt dudağımı sömürürken ben dilimi ağızında dolaştırıyordum.

"Bebeğim ilkin böyle olmamalı..."

Dudaklarımızı ayırdığımda taehyung huysuzlandı.

"Jungkook bu kadar şeyin üstüne kendimi elimle rahatlatmamı mı söylüyorsun?"

"Hayır... Ben seni rahatlatacağım"

Şaşkın gözlerle beni izleyen çocuğu hızlıca yatağa yatırdım. İlk olarak dudaklarını öptüm, hemen ardından boynuna kaydım yavaş yavaş. Boynunu öpmeye başladığımda inlemeleri çok net duyuluyordu.

Öpmeyi bırakıp derisinin bir kısmını ağzıma aldım, tadı çok güzeldi. Yeterince emdiğime emin olduğum deriyi bıraktım ve tekrar aşağıya inmeye başladım.

"Taehyung tişört"

Dediğimi anlamış olacak ki kalkıp tişörtünü çıkardı ve bir köşeye koydu. Bende bunu fırsat bilip göğüslerini emmeye başladım. Uçları dikelmiş göğüslerini emmem onu acayip tahrik ediyordu. Ki benimde ondan aşağı kalır yanım yoktu.

Göğüs uçlarını ısırdığımda acayip tiz bir inleme çıktı taehyung'tan.

"Yapmahh... Jungkook nolur ahh yapma"

Tiz inlemeleri kulaklarımı taçlandırırken konuşmaya çalışıyordu.

"Rahat ol bebeğim"

Elleri yatağı sıkarken bir yandan inlemelerini tutmaya çalışıyordu.

"Sıkma kendini inle güzelim hadi"

Göğüslerini rahat bırakıp aşağı inmeye başladım. Çok belirgin olmayan karın kaslarını yalamaya başladım.

"Taehyung çok lezzetlisin..."

İkimizde hafif güldük ama taehyung kızarmıştıda. Vücudunu da yeterince yalayınca kasıklarına indim yavaşça.

"Çıkarabilir miyim?"

Sorumla başını yatağa bastırdı ve onay verdi. Yavaşça şortunu aşağıya indirdim ve baksırıyla kalmasını sağladım. Önündeki kabarıklığa ufak bir öpücük kondurdum ve baksırının kenarlarından tuttum ve aşağı indirdim.

Özgürlüğe kavuşan erkekliği hemen havaya kalktı. Önümde çırılçıplaktı. Taehyung önümde çırılçıplaktı. Olayın şokuyla vücudunu süzdüm.

"Noldu Jungkook? İstemiyorsan kendim yapabilirim o lafın gelişiyd-"

Konuşmasına izin vermeden elimle aletini sıvazladım bu hareketimle derin bir inleme kazandım. Yavaşça yukarı aşağı hareketler yapmaya başladım. Taehyung'un gözleri zevkten kaymaya başlamıştı bile.

Hafif sızdırmaya başlayan aletinin ucunu ağzıma aldım. Taehyung şok olmuş gözlerle bana bakıyordu.

"Jungkookah dur yapma-ah"

Nefes nefese konuşmaya çalışan çocuğun ağzına parmaklarımı soktum susması için. Ağzımdaki minik aleti emmeye başladım.

Taehyung'ta itiraz etmekten vazgeçmişti hatta saçlarımdan tutmuş beni yönlendiriyordu.

"Jungkook çekilahh geliyorum.... çekil"

Nefesleri arasında ağzıma geldi. Lezzetli sıvısını yutarken gözlerinin içine bakmaktan çekinmedim.

"Sen... Sen naptın?"

"Annem hep sütümü israf etmememi söylerdi"

Ciddi olup olmadığımı kontrol etti ve dudaklarıma yapıştı. Kısa bir öpücüğün ardından benim altıma baktı.

"Sen ne olacaksın?"

"Boşver beni güzelim"

"Olmaz"

"Sorun yok taehyung-ah"

Bir anda aletimi pantolonumun üzerinden avuçlamasıyla inledim.

"Taehyung gerek yok diyorum-ah"

İzin almadan pantolonumu aşağı indirdi. Baksırımın üzerinden yalıyor ve öpüyordu. Bu sefer izin almak için bana baktı.

Emin olamasamda izin verdim. Baksırımı aşağı indirmesiyle benim haşmetlinin ayaklanması bir oldu.

"Jungkook... Bu çok... Çok büyük"

Farkında olmadan mırıldandı. Saçlarını okşadım ve onu kendime çekip dudaklarını öptüm.

"Güzelim yapmak zorunda değilsin"

"Olmaz ama... Sende bana yaptın"

İki eliyle kavrayıp çekmeye başladım. Boşalacağımı hissettiğimde onu uyarma gereği duydum.

"Taehyung çekil geleceğim"

Benim yaptığım gibi beni dinlemedi ve ağzına alıp ağzına boşalmamı sağladı.
Rahatlamayla gelen mayışmışlıkla onu yanıms çektim ve yorganı üzerimize örttüm.

"İyi geceler güzelim"

"İyi geceler aşkım"

BİLİYORUM BOK GİBİ OLDU
YORUM YAPANİ VURURUM
UTANİYORUM

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin