güzel miydi?

83 7 7
                                    

Küvetin suyunu ayarlarken beni köşeye oturmuştu. Saatin kaç olduğunu, telefonuma bildirim gelip gelmediğini bilmiyordum.

Suyu ayarladığında beni kucağına alarak küvete oturdu. Tek parmağı deliğimi menilerinden temizlerken şeftalili duş jelini sırtıma sıkıyordu. Sıcak su ile mayışmaya başlamıştım bile.

"Bebeğim?"

"Hmm"

Kafama öpücükler kondurup duruyordu ve bu acayip hoşuma gitmişti. Zaten beline sarılı olan ellerimi sıkılaştırdım.

"Güzelim biraz daha sıkarsan nefessizlikten öleceğim"

Gülerek iyice sıkıp bıraktım. İkimizide yıkadığında duştan çıkardı ve odaya götürdü. Üstüme ona ait bir sweatshirt geçirdi ve beni yatağa yatırdı. Ardından kendisi de bir eşofman giyip yanıma uzandı.

"Güzel miydi?"

Bakışlarımı kaçırdım ve onu onayladım. Acayip bir acı hissetmiştim ama zevk bunun önüne geçerek tekrar yapmak isteyeceğim bir şeye dönüşmüştü. Jungkook sırıtırken bende telefonumu aramaya başladım;

"Telefonumu gördün mü?"

"Komidinin üzerinde"

Elime aldığım telefonla gözlerimi kocaman açtım. Jimin hyung 92 CEVAPSIZ ARAMA. İçimden bir siktir çektim ve ismini tuşladım.

-Hyung?...

-NERDESİN SEN? DALGA MI GEÇİYORSUN KAÇ KEZ ARADIM HABERİN VAR MI?!

-Şey ben özür dilerim

-BASİT BİR ÖZÜR İLE KURTULABİLECEĞİNİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN TAEHYUNG?!

-Jimin hyung sakin biraz ben sadece....

-SEN NE?

-Jungkook'la birlikte oldum.

-NE!?

-DUYDUN!

Telefonu yüzüne kapatıp Jungkook'a ilerledim. Sarılması için kollarımı açtım anında karşılık verdi ve beni kucağına aldı.

"Noldu bebeğim neden bağırıştınız?"

"Jimin hyung 92 kez aramış o yüzden kızdı bana neden bakmıyorsun diye"

Büzmüş olduğum dudaklarımı öptü ve yatar konuma geldi üstümüze örtü çekti.

"Uyuyalım tamam mı? Sonra düşün bunları güzelim"

"Hmhm"

Zaten mayışmış olan vücudum beş dakika içinde uykuya dalmıştı...

Bölüm sonu

İki smut attım diye ortalığı boşladım sandiniz demi? Birazcık boşlamış olabilirim....

Neyse kısa bir bölümdü üşendim geri kalanini sonra atarım.

BANA BİR DAHA SİRA GECESİ DİYENİ DOMALTİRİM BİLGİNİZE!

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin