ben üstte olsam?

102 5 84
                                    

İSTEDİNİZ DİYE UKEKOOK YAZDİM YORUM YAPMAZSANİZ SONU YATAK.

...

Komidinden kayganlaştırıcı çıkartıp yatağa bıraktı ve dudaklarımızı birleştirdi. Dudaklarımızı ayırıp gözlerimi gözlerine diktim. Acaba üstte olmak nasıl hissettirirdi?

"Jungkook...."

"Hmm? Efendim güzelim"

"Ben üstte olsam?"

Yüzünde alaylı bir ifade oluştu ve elimi alıp kalçasına koydu.

"Hmm benim bebeğim bunların tadına mı bakmak istiyormuş?"

"Evet! Hemde çok...."

Büyük bir kahkaha attı ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Bu evet demekti. Yavaşça boynuma indi ve orayı izleri ile donatmaya başladı. Tişörtümü çıkartıp bir köşeye fırlattı ve tekrar emmeye başladı. Her yerimi yalayıp, öpüp, izlerini bıraktıktan sonra pantolonumu ve boxerımı birlikte aşağı indirdi. Yatakta ki kayganlaştırıcıyı bana uzattı.

"O zaman beni hazırlaman lazım güzelim...."

Kendide soyunup kucağıma oturdu. Şuan acayip güzel görünüyordu. Hiç vakit kaybetmeden kayganlaştırıcıyı elime döktüm ve parmağımı deliğine götürdüm, tek seferde içine gönderdiğimde erkeksi bir inleme bıraktı.

"Güzelim, biliyorum heyecanlısın ama biraz yavaş...."

Canının yandığını anlayıp parmağımı sabit tuttum. Bir süre bekledikten sonra gir çık yaptım ve diğer parmağımı ekledim. Bunu yaptığımda boynuma yapıştı ve orayı ısırmaya başladı, iki parmağımı içinde açınca acıyla inledi.

"Dur! Sikeyim dur! Ahh!"

Onu dinlemeyip parmaklarımı açıp kapatmaya devam ettim. Sonra hiç olmadık bir şey oldu ve ondan duyabileceğim en tiz inlemeyi duydum.

"Ahhgmm"

"Tekrar yap"

"Taehyung sus."

"Tekrar dedim."

Beni dinleyip aynı şekilde inlerken acayip tahrik oluyordum. Ellerini elime getirip parmaklarımı çıkardı ve aletime yapışkan sıvıyı yaydı. Hafifçe kalkıp kendini aletime konumladı. Tek seferde hepsini almasıyla ikimizde inledim.

"Siktir! Taehyungah!"

Deliğimin açılıp kapandığını hissediyordum. Jungkook alıştıktan sonra üzerimde zıplamaya başladı. Odada tenin tene çarpma sesi, inlemeler, çığlıklar duyuluyordu. Bu zevk vücuduma ağır gelirken aletim dayanamayarak boşalmaya başladı.

"Ahh!"

Yavaşça üzerimden kalktı. Taş gibi olan aletine baktım.

"Ama ben ne olacağım?"

Dudaklarını büzerek oyuncu bir tavır takındı. Hiç düşünmeden arkamı dönüp domaldım. Tek elini kalçama koyup sıktı. Kayganlaştırıcıyı parmağına sıkıp içime gönderdi. Hiç beklemeden ikinciyide gönderdiğinde çarşafı avucumun arasına alıp sıktım. Üçüncüyüde aldığımda kaçmak için ilerlemeye başladım.

"Nereye kaçıyorsun bakalım?"

"Acıyor!"

Parmaklarını çıkarıp beni belimden yakaladı ve kendine çekti. Kayganlaştırıcıyı aletine yayıp deliğime konumladı.

"Kasma kendini güzelim"

Yavaşça gireceğini sanarken tek seferde içime köklemesi ile çığlık attım.

"Çıkar şunu! Acıyor! Jungkook sikeyim seni çıkar şunu!"

"Bende seni seviyorum bebeğim"

Çıkıp tekrar köklediğinde ağlamaya başladım. Acayip acıyordu. Yaklaşıp sırtıma, belime, enseme öpücükler kondurmaya başladı.

"Jungkook hızlan!"

Hareketlerini anında hızlandırırken zevk noktama baskı yapmaya başladı. O kadar iyiydi ki!

"Ahhhmm"

"Taehyung o kadar iyisin ki!"

En derinime baskı uygularken sırtımı ısırmaya başladı. Aldığım zevk git gide artıyordu, acının verdiği hazzı her bir zerremde hissediyordum. İçimde seğirilen aleti hissettiğimde sona yaklaştığımızı anladım. Bir kez daha kendini kökleyip boşaldı.

Bende yavaşça ikinci kez boşaldım. İçimden çıkıp beni yüz üstü çevirdi dudaklarımı öperken gülümsedi.

"Sadece iki günde bu denli özlediysem seni.... Fazlasını hayal dahi edemiyorum"

Bu laflar kalbime ağır geliyordu. Beni kucağına alıp duşa girdi....

...

Bir turda duşta alırız tabki

Ee nasıl bölüm?

Ukekook istenmiş yapmasak olmazdı çok kısa oldu diğer bölümde smut büyük ihtimalle

Neyse öpüldünüzzzz

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin