ağlayacaksan oynamayalım

103 8 45
                                    

"n-ne?"

"Bir tur daha ister misin bebeğim?"

Dudaklarımı kemirirken az önce ki acıyı ve zevki düşünüyordum. Hangisi önce gelirdi?

"Bu sefer daha az acır zaten genişsin"

Biraz daha düşündükten sonra başımla onayladım. Dudaklarıma yapışıp ayaklandı. Hala içimden çıkmadığı için daha derinime girmişti anında.

"Ahgm içimdenah çık"

Çapkınca sırıtıp beni kucağında zıplattı.
Anında çığlık atarken, aletim gene havalanmıştı.

Yatağa geldiğimizde içimden çıktı ve beni yatağa yatırdı. Dudakları boynumda ustaca gezerken saçlarına daldırdım elimi.

Göğüsüme doğru inerken her yeri öpüyor, imzalarını bırakıyordu. Göğüs uçlarıma gelince onları da emmeye başladı. Birini parmaklarının arasına alıp ezerken diğerine dişleri ile eziyet ediyordu.

Yavaş yavaş kasıklarıma doğru indi. Aletimi ağzına aldığında, inledim.

"Arkanı dön. Domal."

Dediği şeyle gözlerimi açtım, ciddi miydi?

"Neyi bekliyorsun Taehyung?"

"A-ama ben utanıyorum"

"Az önce sadece parmaklarımla boşalıp arsız bir şekilde kendini parmaklarıma iterken utanmıyordun ama Taehyung"

Yüzümün kıpkırmızı olduğunu hissediyordum. Gözlerimin dolduğunu hissetmiştim. Acıdan değil utançtan ve yanında ki garip histen dolayıydı.

"Ağlayacaksan oynamayalım"

"Ben... Domalmasam olmaz mı?"

"Olmaz."

"Ama..."

"Aması yok Taehyung eğer domalmıycaksan yıkanmaya gideceğim"

Kalkmaya yeltenince dizlerimin üstüne geçtim ve domaldım. Belimi iyice kırarken kalçamı dışarı çıkarmaya özen gösterdim. Arkamdan bir mırıldanma geldi.

"Hay sikeyim"

Beğenmediğini düşünerek tekrar gözümü doldurduğumda Jungkook tekrar mırıldandı.

"Şu görüntüyü keşke görebilsen Taehyung... O kadar, o kadar mükemmel ki"

Utançtan tekrar yanaklarım kızarırken nefeslerini deliğimde hissettim.

"Sen ne yapıyoahhmga"

Dilini içime gönderdiğinde şokla inledim. Verdiği zevkle daha da şoka girmiştim. Elimi saçlarına atıp oraya bastırdım onu, daha fazlasını istiyordum.

İçimde ki dili belimi iyice kırmamı sağlarken kalçamı da ona bastırıyordum.

"Yeterahh jungkook yeteahhm"

Kafasını deliğimden uzaklaştırırken kayganlaştırıcıyı oraya boca etti. Aletini konumlandırdı ve tek seferde içime gönderdi. Çığlıklarla ağlarken Jungkook belimi okşuyor ve sırtıma öpücükler konduruyordu.

"Daha az önce içindeydim ne ara dapdar oldun?"

Kulağıma söylediği şeyle irkildim.
Sanki tecavüz ediliyormuş gibi hissediyordum. Ama işin garip yanı bunu sevmiştim.

İçime olan sert vuruşlarını sürdürüyordu. Hem acıyor hemde zevk veriyordu. İçime titreyerek boşalan Jungkook'a baktım. Zevkten gözleri kaymıştı. Bu görüntü beni mutlu ederken elimi aletime attım. Kendimi çekerken boşaldığımda titrek bir nefes verdim ve Jungkook'un kucağına yapıştım.

Benle birlikte kalkıp tekrar banyoya ilerledi. Kalçama ufak bir şaplak yerken dudaklarımı büzdüm.

"Bana niye öyle davrandın?"

"Nasıl davrandım bebeğim?"

"Domalmam konusunda..."

"Çünkü kalkık kalçanın o pozisyonda mükemmel görünceğini düşündüm"

Kızarmış yanaklarımı boyun girintisine saklayarak orayı öptüm.

...

Bölüm wonu

Ben bir kere sevistirdim ya

Mart ayında ki kedi gibi olcaklar artık aksoejfksowoejd

Neyse bir önce ki bölümü sevmişsiniz bunu da seversiniz benceee

Neyse byeeee

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin