büyü biraz jeongin (jungkook'un gözünden)

118 8 42
                                    

Bu bölüm bir önceki bölümü jk'nin gözünden gorcez.bu arada. Yorum. Yapınız. Öptüm

Jungkook'un gözünden

Soyunma odasında elimi çabuk tutmaya çalışıyordum çünkü eğer ki diğerleri gelirse taehyung'a bulaşacaklardı.

Şortumu da giyindiğimde odadan dışarı fırladım.

"Ayne- ucube? Hayırdır eceline mi susadın? Niye buradasın?"

Jeongin'in sesini duyduğumda vücudum anında gerilmişti;

"Hey jeongin rahat bırak onu"

Benim sesimi duyduğunda taehyung'un gözleri bana döndü rahatlamış bakıyordu.

"Niye hayırdır jeon yoksa küçük ucubeye aşık mı oldunn?"

Ya anlaşılırsa? Gerçi gayet aptallar ama yine de düşünmeden edemedim, Namjoon sinirli sinirli jeongin'e bakıyorken sorun yoktu sanırım.

"Jeongin. o dilini kesip sana geri sokarım. ama farklı yoldan"

Tek cümlemle sinirimi yeterince belli etmiştim -ki çatık kaşlarım da ediyordu ama-

"Noluyo jeon? Ucubeyi neden bize savunuyorsun ki? Anlamıyorum seni daha geçen gün demiyor muydun, o ucubeyle işim yok diye"

Bu lafla anında gözüm taehyung'a gitti, siktir kırılmış bakıyordu.

"Büyü biraz jeongin. Sence birini zorbalıycak yaşta mıyız? Seneye aile şirketinin başına geçiceksin, aş bunları artık"

Lafım bitince etrafa baktım, herkesin gözleri şaşkınlıkla parlıyordu. Jeongin kuzenimdi ve ilk kez bu kadar ciddi kavga ediyorduk.

Jeongin bozulmuşlukla soyunma odasına gitti bense kim'in yanına oturdum.

Gerçekten? Neden onu savunuyordum ki? Sonuçta o ucubeydi değil mi? Kendimle sürekli çelişiyordum ve bu çok can sıkıcıydı,

"Teşekkürler..."

"Neden"

Yanlış bir şey söylememek için suyu ağzıma sıktım.

"İşte"

"Peki... Önemli değil"

Sürekli içimden onu korumak geliyordu ama sonra neden yaptığımı sorguluyordum.

"Arkadaşlarınla kavga edeceğini bile bile neden beni buraya getirdin?"

Bilmiyorum.

"Nereden bilebilirim kavga çıkacağını jeongin çocukluk yapıyor"

"Ben, ben gidebilirim istersen"

Gitmek mi? onun gitmesi isteyeceğim en son şeydi, ne olmuştu bilmiyorum ama herşey son günlerde olmuştu.

"Kim, kim , kim beni hala tanıyamamışsın"

Daha fazla konuşmamak için sahaya geçtim herkes gelmişti ardından maç yaptık ve dağıldık jeongin soyunma odasında yanlız kalmıştı.

"Jeongin burada mısın?"

"Evet jeon bir şey mi vardı?"

"Evet var"

"Neymiş bakalım?"

Umursamaz tavrı beni sinir ederken bense yanına gittim ve yakasına yapıştım.

"Bir daha, kim'e bulaştığını görürsem. Yoksun jeongin anladın mı beni!"

Bağırıp onu yere fırlattım.

"Ondan özür dileyeceksin tamam mı! Bir daha da ucube diye seslenmiyceksin, eğer ki onun kılına zarar gelirse senden bilirim!"

Şaşkınlıkla yerden kalkmaya çalıştı.

"Anladın mı!?"

Başını salladı ve hızla yerden kalkıp çıktı odadan. Bende çıktım ve taehyung'un jisung ile konuştuğunu görünce rahatladım.

Jeongin özür diledikten sonra ben yanına gittim.

"Kim hazırlan sizin evden kıyafetlerini alalım istiyorsan"

Başını salladı ve çıkış kapısına ilerledi bende ardından gittim.

"Geldim hadi kim, naber joon"

"İyi öle yarın içmeye çıkalım mı?"

Önce kim'den izin alır gibi onu yokladım onay aldığım da namjoon'a döndüm

"Tamam yarın 21.30 tamam mıdır?"

"Hmhm"

"Tamam hadi görüşürüz"

"Görüşürüz, görüşürüz de jeongin gelmesin"

"Tamamdır hadi baybay"

Ardından arabaya ilerledik birlikte.

....

Selaaamm nasılsınızzzz
Yia on saat bir
Önce ki bölümle aynı
Yapmaya çalıştım
Ne kadar zormuş aq
Sinirim bozuldu
Ya
(Küfürden rahatsız
Olanlara sorryy"

nefesim ol | Taekook texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin