"BABAAAA!!" diye içerden çığlığı geldi, Niki'nin.
"Niki?!" dedi, Taehyun, endişeyle.
Taehyun, Beomgyu'nun pansumanını dikkatlice bitirdikten sonra koşarak içeriye geçti.
"Noluyor ya?!" dedi Taehyun.
"Babaa!! Bu Kai denen şey, saçımı çekti!" diye cırladı Niki.
Taehyun, kaşlarını kaldırdı ve keskin bakışlarla Kai'ye döndü.
"Ya hile yaptı ama!" diye karşılık verdi Hyuka.
"E sana ne bundan?! Jihoon'la benim oyunum bu. Sen niye karışıyorsun?!" diye Hyuka'ya bağırdı, Niki.
"Ezdirtmem ben kardeşimi, paçoz seni!"
"Kai Bey!" diye atladı Taehyun.
"Ne ya?! Hem elimi de ısırdı bu manyak!"
"Düzgün konuşamaz mısınız?!"
"Ya ama-"
"Tamam, Hyuka, bi' dur!" diyerek konuşmaya dahil oldu, Beomgyu.
"Evet yani-"
"Siz de lütfen, Taehyun Bey."
Ortamda sessizlik oluşunca Soobin ve Yeonjun'un öpüşme sesi odayı kapladı.
"Soobin! Yeonjun Hoca! Şuradan siktir olup gidebilir misiniz, çok pardon?!" diye bağırdı Beomgyu.
"Ne var be?! Senin yok diye kıskanıyorsun dimi?!" dedi Soobin.
"Sizin market kasası, kokmuş çorap ve bozuk para kokan salak ilişkinizin neyini kıskanabilirim acaba?!"
"Ağlama be!"
Soobin ve Yeonjun, odadan ayrıldıktan sonra Beomgyu, konuşmaya başladı.
"Eveett... dinliyorum, Niki."
"Ya niye o-" diye atladı Hyuka.
"Sus! Beklersen sana da sıra gelecek!" diye bağırdı Hyuka'ya, Beomgyu.
"Ya işte Jihoon ve ben oyun oynuyorduk. Ben de hile yaptım. Jihoon görmemişti bile ama bu gördü ve bi' anda saçımı çekti! O niye karışıyor ki bizim oyunumuza?!" dedi Niki.
"Tamam, anladım ama hile yapmaman gerekiyordu, bunu biliyorsun."
"Evet."
"Evet...?"
"E yaptım ama."
"Niye yaptın?"
"Kazanmak için."
"Kazanmak için yapabileceğin birçok şey varken hile yapmayı seçmen ne kadar doğru sence, Nikiciğim?"
"Hiç değil."
"NİYE YAPTIN O ZAMAN KÖP-" diye bağırdı Hyuka.
"KAİ Bey!" diye atladı, çocuğuna bağırıldığında, Taehyun.
"Durun bi' ya! Şu an Niki dışında kimse konuşamaz. Ee Nikiciğim, yani...??" dedi Beomgyu.
"Ya tamam. Bir daha yapmayacağım, söz! Normalde yapmam zaten, bir seferlikti." dedi Niki.
"..."
"Hile yaptığım için özür dilerim, Jihoon. Bir daha olmayacak, söz veriyorum."
"Önemli değil, Niki!!" dedi Jihoon.
Beomgyu gururla gülümsedi ve Taehyun'a baktı. Taehyun şaşırmış görünüyordu.
"Hyuka, sıra sende." dedi Beomgyu, Hyuka'ya dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're the sun to the moon -taegyu
Fanfictionbeomgyu: BANA SALDIRAN COCUGUN BABASI TUTULDUGUM DOKTOR CIKTI