"... YA SEONGHWA NE YAPACAĞIM BEN??!"
"Neyi?"
"Ben öptüm... Ama neden bilmiyorum! Bi' anda oldu. Karşılaştığımızda ne yapacağım??"
"Hayatım, adama aşıksan içinden onu öpmek gelir zaten. Sen de o isteği bastıramamışsın işte. Açıl direkt. Karşılık vermesi onun da aşık olduğunu kanıtlıyor."
"Aşık değilim."
"Aşıksın, Taehyun. Neden inkar ediyorsun ki?"
"Aşık değilim çünkü!"
"Daha önce aşık olmuş birisi olarak sen de biliyorsun ona aşık olduğunu."
"..."
"Hadi, itiraf et!"
"... Ama Niki'yi çok sarsabilir. Açılamam!"
"Hayır...?? Niki, Beomgyu'yu çok seviyor."
"Sevmeyle bitmiyor işte o iş! Bi' anda çıkıp 'babanla sevgiliyim' desem naparsın??!"
"Ya, oğlum, aynı şey mi?!"
"Gayet de aynı şey!"
" 'Öğretmenim siz benim ikinci babam gibisiniz!' "
"Ne diyon??... YA Bİ' SANİYE OHA!"
"Unuttum mu sandııınn??!"
"Orospu çocuğu, sindirim sistemini say desem sayamazsın. Hatırladığı şeylere bak ya..."
"Yoo sayarım, salak mıyım ben?!"
"Say lan!"
"... Mide."
"...?? Eeeee...????"
"... Ağız...?"
"Salakmışsın."
"Salakmışım... Neyse konu o değil! Hemen de değiştiriyorsun konuyu!"
"Niki'nin bundan memnun olacağını sanmıyorum, Seonghwa."
"Ya belki başlarda zorluk çekebilir ama emin ol sonradan senden bile daha çok memnun olacaktır. Alıştıra alıştıra söylersiniz."
"Ya bizden nefret etmeye başlarsa...??"
"Taehyun, çocuğunu tanımıyormuş gibi konuşmayı kesecek misin??!"
"Açıl diyorsun yani...?"
"Evvet!"
"Ne zaman?"
"Açıl işte bugün!"
"Oha bugün mü?! Hiç hazır değilim, olmaz!"
"Adamı yiyip bitirirken çok hazırdın ama!"
"Ya, Seonghwa, siktir git!"
---
DUYURU!!!
kizlar merhaba.......final haberi vermiyorum, korkmayin, iyiyiz
simdi soyle ki.
biliyorsunuz, okullar aciliyor. duru sinav senesi oldugu icin yogun bir tempoda calisacak -ki telefonuna erisebilip erisemeyecegi bile bir soru isareti- yeri yani ben ise gecen senelerdeki gibi yapmayip dersleri daha fazla ciddiye alma, sıki calismaya baslama karari aldim. tabii ki bu durumda bir bolum bile yazmak zor olacak ve uzun surecek.bu yuzden fici haftada 1 bolume dusurme karari aldik. sali gunleri olacak. ayrica yb saati okul saatime denk geldigi icin saat 15'ten saat 18'e aliyoruz. bolumlerin uzunluklarini elimizden geldigince uzun tutmaya calisacagiz. eger sali gunu kisa bir bolum yayinladiysak ve taslakta idare eder sayida bolum varsa ayni hafta icinde cuma gunu diger bolumu yayinlamayi dusunuyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're the sun to the moon -taegyu
Fanfictionbeomgyu: BANA SALDIRAN COCUGUN BABASI TUTULDUGUM DOKTOR CIKTI