FLASHBACK: Taehyun eve gelmeden önce...
Beomgyu gözlerini dinlendirirken omzunda minik bir el hissetmesiyle gözlerini açtı.
"Öğretmenim..."
"Niki...? Ne işin var senin burada?" dedi şaşkınlıkla Beomgyu. Bu saatte çoktan evde olması gerekirdi.
"Yeonjun Hyung'u arayabilir misiniz? Beni okuldan o alacaktı ama hala gelmedi."
"Tabii arayayım, bebeğim... Sen bir saattir burada mısın?"
"Evet... Bekledim ama gelmedi."
Beomgyu, elini Niki'nin yüzüne koydu. Niki'nin yüzü buz gibiydi. Ayrıca sürekli burnunu çekiyordu. Beomgyu hemen ceketini çıkarıp Niki'ye verdi.
"Hayır hayır! Siz üşürsünüz!"
"Üşümem benn!!"
"Hayır, üşürsünüz. Babam da böyle yapıyor ama sonra elini tuttuğumda eli çok soğuk oluyor. Üşüyorsunuz işte!"
"Babişkon üşüyor olabilir ama ben üşümem! Erkek adamlar üşümez!😉" dedi gülerek. Niki de Beomgyu'nun şakasına güldü.
Beomgyu, telefonunu eline aldı ve Yeonjun'u aradı ancak Yeonjun'un telefonu kapalıydı.
"Noldu öğretmenim? Açmıyor mu?"
"Telefonu kapalı. Şarjı bitmiştir belki! Soobin Hyung'unu da arayayım onun haberi vardır elbet."
"Tamam..."
Beomgyu, Soobin'i de aradı. Soobin'in telefonu kapalı değildi ama telefonu açmıyordu.
"O da mı açmıyor? Ne yapacağım...?"
"Tamam, endişelenme! Birazdan Kai Hyung'un gelecek ve gideceğiz. Seni evine ben bırakacağım."
"Ben adresi bilmiyorum ki..."
"Ama ben biliyorum!"
"Nasıl?!"
"Öğretmen olmak bunu gerektirir!💪"
Çok sürmeden Kai okuldan çıktı. Beomgyu ve Niki hemen Kai'nin yanına gitti.
"Nasıl geçti lan?"
"He iyi iyi. Hadi gideli- Aa! Bu niye burada?"
"Ben 'bu' değilim! Niki'yim!"
"Bana ne?! 'Bu'sun işte!"
"Sus be!"
"Ya bi' tartışmayın! Niki'yi eve ben bırakacağım, Kai. Yeonjun salağı unutmuş herhalde." diye atladı Beomgyu.
"Aman naparsan yap. Gidelim hadi!"
"Tamamdırrr... Binin hadi!"
---
Taehyun, eve vardığında içeriye doğru seslendi.
"Beylerr!! Neler yaptınız bugün?" ama cevap gelmedi. Tekrar seslendi ancak evi ölüm sessizliği kaplamıştı. Tek bir çıt çıkmıyordu. Yeonjun'un çoktan Niki'yi okuldan almış ve eve gelmiş olması lazımdı. Yeonjun'u aramaya karar verdi ancak Yeonjun'un telefonu kapalıydı. Taehyun iyice endişelenmeye başladı. "Nerede bunlar?"
Yeonjun'u tekrar tekrar arıyor, mesajlar atıyordu ancak herhangi bir gelişme yoktu. Sonradan Yeonjun'un Soobin ile beraber olabileceğini düşündü ve daha önceden rehberine Yeonjun'un kaydetmiş olduğu Soobin'in numarasını aradı.
Çalıyordu. Taehyun bu sefer cevap alabilirim diye umutlanmıştı ancak telefona cevap vermiyordu.
taehyun:
Soobin, sensin, değil mi?
Yeonjun'a ulaşamıyorum da yanında mı?
Niki de Yeonjun da eve gelmedi
Soobin ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're the sun to the moon -taegyu
Fanfictionbeomgyu: BANA SALDIRAN COCUGUN BABASI TUTULDUGUM DOKTOR CIKTI