1.7

709 96 224
                                    

"Pazar günkü toplantıyı unutmayın, çocuklar. Herkesin velisini görmek istiyorum. Pazartesi görüşürüzz!!" dedi sınıfa Beomgyu.

"GÖRÜŞÜRÜZ ÖĞRETMENİM!" dedi çocuklar hep bir ağızdan.

Niki hazırlanırken Beomgyu, Niki'nin yanına gitti. "Nikiciğim ben şimdi kolum için babanın yanına gideceğim de baban seni de benimle getirmemi istedi. Benimlesin bugün!" dedi.

"YUPPİİ!" dedi heyecanla Niki. Beomgyu gülümsedi. "Hadi hadi hazırlann..."

---

beomgyu:
taehyun bey ders saati bitti simsi niki hazirlaniyor o hazirlaninca direkt oraya gelecegiz
gönderildi

---

"Hazırım öğretmenim!"

"Tamamdır gel bakalımm!!" dedi ve Niki'nin el ele tutuşarak Beomgyu'nun arabasına doğru ilerlediler.

Arabaya bindiler ve Beomgyu arabayı çalıştırdı. "Şarkı dinlemek ister misin, Niki?"

"EVVEEETTT!!! Babam asla şarkı açmaya izin vermiyor..."

"Aa o niyeymiş?!"

"Öyle olunca yolu rahat göremiyormuş."

"Ne...?"

"Ne bileyim ben?! Sanki şarkı gözünü kapatıyor!"

"Ahahah! Merak etme, ben şarkı açıkken yolu görebiliyorum!" dedi ve gülüştüler. "Aç bakalım radyoyu, biraz kanallarda gezin. Sevdiğin şarkı olan varsa dinleriz."

"Tamamdırr!!"

---

"Geçmiş olsun."

"Teşekkürler doktor bey ellerinize sağlık!"

"Rica ederim iyi günler."

"Kolay gelsin."

Az önce ameliyatından çıktığı hastanın yakını ile konuştuktan sonra odasına döndü Taehyun. Telefonunu eline aldı.

Beomgyu kişisinden 1 yeni mesaj!
[15d önce]

Hemen oturdu ve bildirime tıkladı.

beomgyu:
taehyun bey ders saati bitti simsi niki hazirlaniyor o hazirlaninca direkt oraya gelecegiz

Birazdan varmış olacaklarından mesaja cevap vermedi ve sıradaki hastayı çağırdı. "Lim Jisoo!"

---

Annem arıyor...

"Ay naptım acaba yine...??" dedi bıkkınlıkla Hyuka. Telefonu açtı. "He anam!"

"Jihoon'u aldın mı okuldan?"

"İyiyim anneciğim teşekkür ederim sen nasılsın? Hee iyi iyi, aldım Jihoon'u okuldan yemek yiyor şimdi."

"Bu sabah çocuğu saatinde yetiştirebildin, değil mi?"

"Evveeet! Yetiştirmez olur muyuum?? Jihoon'u sınıfa tam bıraktım zil çaldı yani öyle bi' dakiklik!"

"BAK Bİ DE YALAN SÖYLÜYOR!"

"Ney...?"

"BEOMGYU HOCA ARADI SABAH 'ÇOCUK NEREDE' DİYE! AKŞAM DEMEDİM Mİ BEN SANA ÇOCUĞU OKULA GÖTÜR DİYE?!"

"Ya uyuyakalmışım! Sonradan götürdüm zaten, ne bağırıyorsun?!"

"Pazar günü toplantı var. Herkesin içinde onu şikayet ederse uyuyakaldıracağım ben seni, Kai Kamal!"

you're the sun to the moon -taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin