"Göt verme hikayemi anlatmayı tercih etmiyordum ama sağ olasın ki senden Soobin'e, Soobin'den Yeonjun'a gitmiş olay. Seonghwa da öğrendi amına koyayım!"
"AHAHAHHA!!"
"Gülme."
"Komik ama Tyun!"
"Göstereceğim sana komiği." dedi ve ilerlerken aniden karşısına çıkan ilk soldan U dönüşü yaptı Taehyun.
"Taehyun... şakaydı. Komik değil. Gülmedim." dedi endişeyle Beomgyu.
Taehyun kımıldamadan dikkatle yoluna bakmaya devam ederken Beomgyu tekrarladı. "Taehyun...?"
"Taehyun, Niki'yi özledim geri döner misin lütfen?! Kai'ye de söz vermiştim hem oyun oynayacağız!" diye ekledi.
"Tüh! Ama oyunu biz oynayacağız, üzüldüm Kai'ye." dedi Taehyun.
"Taehyun... Hayatım... Hadi, dön..."
"Taehyun... Niki bizi özlemiştir bak çok üzülür!"
"Taaeeehhhyyuuuunnnn!!! Aşkım-"
"Şşt!" diye atladı Beomgyu'nun yakarışlarına Taehyun.
"Taehyun hadi ama artık!"
"Sinirlendiriyorsun."
Aniden arabayı sessizlik kapladı. Beomgyu sessizce somurtarak endişeyle (*🥺*) Taehyun'a bakıyordu.Beomgyu susunca onu yoklamak için sağında oturan sevgilisine kısa bir yan bakış atıp önüne geri döndü Taehyun.
Taehyun aniden kıkırdadı.
"Ne var?!" dedi Beomgyu.
"Aşkım şaka yapıyorum... Görmedin mi? Yol kapanmıştı! Başka yoldan gideceğim." dedi ve tekrardan güldü Taehyun.
"YA SİKTİR GİT YA!" diye haykırıp Taehyun'un omzuna hafifçe vurdu Beomgyu. Taehyun ise kahkahalar atıyordu.
---
"Çok şükür gelebildiniz ya! Yemekler soğudu!" diyerek karşıladı TaeGyu ve YeonBin ikililerini Kai.
"Hadi biz Soobin'in işten çıkmasını bekledik de siz ne halt yediniz de böyle geç geldiniz oğlum?!" dedi Taehyun'a dönüp Yeonjun.
"Tüm yollar kapalıydı amına koyayım!" diye haykırdı Taehyun.
"Babbaaaaa!!" diye koşarak geldi ve önce Taehyun'a, daha sonra Beomgyu'ya sarıldı Niki. "Sizi çok özledim!"
"Biz de seni çok özledik Nikii!!" dedi içeri girerken Beomgyu.
"Öğretmenim bir sürprizimiz var çabuk geliinn!!" dedi Jihoon, Beomgyu'nun elinden çekiştirirken.
"Sürpriz mii??!?! Çok merak ettim!"
"Çabuk çabukk!!" dedi Niki, Beomgyu'nun diğer elinden çekiştirirken.
"Hadi, Soobin, gel bari içeri." dedi Kai.
"E biz?!?!" dedi Yeonjun.
"Siz siktirin gidin cehennemin dibine!"
"Kai!" diye bağırdı Soobin. "Alış artık, evleneceğim ben bu adamla!"
"EVLENME!"
"Bi kesssss!" dedi Yeonjun.
"İyi, Yeonjun, gir. Taehyun sen siktir git kanki."
"Ay bi kes be!" diyerek elinin tersiyle Kai'yi kenara ittirip içeri girdi Taehyun.
"Oha öküz! Beomgyu ayrıl kanka!!"
"Sus Kamal." diye içerden seslendi Beomgyu.
"Annenler yok mu?" diye sordu herkes içeri varınca Soobin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're the sun to the moon -taegyu
Fanfictionbeomgyu: BANA SALDIRAN COCUGUN BABASI TUTULDUGUM DOKTOR CIKTI