Beomgyu, sahilde bir banka oturmuş, şarkı dinleyerek denizi izliyordu. Bugün Niki, sınıf arkadaşları tarafından annesi olmadığı için zorbalık görmüştü. Niki'nin yüzündeki ifade sürekli Beomgyu'nun gözlerinin önüne geliyordu. Bu an, Beomgyu'ya geçmişini hatırlatıyordu.
O acımasız insanların geçmişte kendisine söyledikleri sözler aklına geldikçe Beomgyu'nun gözleri dolmaya başlıyordu. Dolan gözlerinden damla düşmesine sebep olan nokta ise Beomgyu'nun yaşadıklarını Niki'nin de yaşaması ve Beomgyu'nun buna kendi gözleri, kendi kulaklarıyla şahit olmasıydı. İlk damladan sonra diğer damlalar da hızla akmaya başladı Beomgyu'nun gözlerinden. Dizlerini kendine çekti ve alnını dizlerine yasladı.
Kısa bir süre sonra kulaklığından gelen sesle kendisine bildirim geldiğini anladı ve göz yaşlarını silip kafasını kaldırdıktan sonra telefonunu cebinden çıkardı.
Instagram: tyunkang kullanıcısından 1 yeni mesaj!
Sebebini anlamıştı. Telefonunun ekranını geri kapattı. Kafasını yukarı çevirdi, gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Biraz daha sakinleştikten sonra telefonunun ekranını tekrardan açtı ve bildirime tıkladı.
Taehyun'un aktif olduğunu görünce çok bekletmeden geri dönüş yaptı.Mesajı atması ile Taehyun'un mesajı görmesi bir oldu. Taehyun gelene kadar biraz kendini toparlamaya başladı.
---
"İşte Yeonjun bir çocukla dalaştıktan sonra beni eve bıraktı. Öyle iyi geçti yani." dedi Soobin.
"He iyiymiş."
Soobin ve Hueningkai, iş molasında beraber yemek yiyordu ve sohbet ediyorlardı. Sohbet ederlerken karşı marketten bir çocuk, malzeme eksiği için gelmişti.
"Lan bu dehşet-ul vahşet kim?! Oğlum bu ne yakışıklılık!" dedi Hyuka, çocuğu görünce.
Hueningkai, çocuğa nasıl düştüğünü anlatırken Soobin, Hueningkai'yi susturmaya çalışıyordu.
"Oğlum bi' sussana! Duyacak şimdi rezil edeceksin bizi."
Soobinle Hueningkai atışırken çocuk yine önlerinden geçti fakat bu sefer Kai onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're the sun to the moon -taegyu
Fanfictionbeomgyu: BANA SALDIRAN COCUGUN BABASI TUTULDUGUM DOKTOR CIKTI