0.7

792 112 110
                                    

FLASHBACK: Saat 01.48

"Beni arabanıza kabul ettiğiniz için gerçekten çok teşekkürler, Taehyun Bey."

"Hiç önemli değil, Beomgyu Bey. Öyle demeyin lütfen!"

"Olsun, yine de teşekkürler..."

Taehyun, gülümseyerek Beomgyu'ya döndü ve o sırada Beomgyu'nun da gülümseyerek kendisine baktığını fark etti.

İkisi de utanarak hızlıca önlerine döndükleri an yola küçük bir kız çocuğu atladı. Taehyun frene bastı ancak yollar kaygan olduğundan fren tutmuyordu. Neredeyse çocuğa çarpmak üzerelerken Taehyun direksiyonu kırdı ve bir direğe çarptılar.

Olaya şahit olan tanıklar, hemen bir ambulans çağırdı ve çok sürmeden ambulans, olay yerine vardı...

---

"Merhaba...?"

"Heh! Beomgyu, iyi misin amsız?!"

"Pardon, Choi Beomgyu'nun neyi oluyorsunuz?"

"Sen kimsin?"

"Ben, HYBE Özel Hastanesinden Doktor Park Seonghwa."

"Ne?! Yakın arkadaşıyım bu arada..."

"Tamamdır... Choi Beomgyu, Kang Taehyun ve Kang Niki ile yaklaşık 1 saat önce trafik kazası geçirmiş."

"Ne?! Teşekkürler, hemen geliyoruz."

-Arama sonlandırıldı-

"Nolmuş, Kai?" diye sordu Soobin.

"Trafik kazası geçirmişler!"

"Ne?!"

"Acilen HYBE'a gitmemiz lazım, Soobin. Oraya kaldırılmışlar."

"Tamam. Oraya giden dolmuş, buranın hemen önünden geçiyor. Acele et de kaçırmayalım, son dolmuş bu."

"Tamam."

---

⚠️ İkimizin de tıp seyleri vb hakkinda gram fikri yok bu yuzden ters dusen sacma sahneler olabilir. Kusura bakmayin🙏 -yazarlar (yeri ve duru)

---

"Uyandı! Baba, iyi misin?!" diye endişeyle sordu, Niki.

"İyiyim, canım oğlum. Sen iyi misin?" dedi Taehyun.

"Evet evet, turp gibiyim! Bu arada, Seonghwa Hyung!" dedi ve doktora döndü, Niki.

"Efendim, Nikiciğimm!" diye cevapladı Doktor Park Seonghwa.

"Peki, öğretmenim iyi olacak mı?" diye sordu Niki.

Bu soruyu duyunca Taehyun doğruldu ve dikkatle iş arkadaşı Seonghwa'nın cevabını bekledi.

"Choi Beomgyu mu?" diye sordu Seonghwa.

"Evet." diye cevapladı Niki.

"..."

"??"

"O da... olacaktır... iyi."

"Yoksa... iyi olmayacak... mı?!"

"Hayır hayır! Durumunu bilmiyorum da o yüzden dedim, Nikiciğim. İyi olmaz olur mu hiç?! Ahahah..." gerginlikle cevapladı, Seonghwa.

"Tamam..." dedi Niki. İnanmamıştı.

"Sen şimdi burada babanla kal. Birazdan bir hemşire abla gelip sana serum yapacak, tamam mı?"

"Tamam."

you're the sun to the moon -taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin