2.9

521 73 81
                                    

Taehyun Beomgyu'nun yanına, yatağa girdi. Kendisine sırtı dönük yatan sevgilisinin beline sarıldı. "Beomgyu..."

"hı."

"Diyorum ki..."

"hıı."

Ellerini yavaşça Beomgyu'nun şortunun bağcıklarına götürdü ve çekiştirmeye başladı. Bir yandan da Beomgyu'nun boynunu öpüp kokluyordu.

"... Hazır Niki de evde yokken..."

"Uyu, Taehyun." dedi Beomgyu, Taehyun'un cümlesini tamamlamasına izin vermeden.

"Niye?" diye sızlandı Beomgyu'nun boynunu koklamaya devam ederken Taehyun. Bu sırada Beomgyu'nun bağcıklarını çoktan açmış, elini yavaş yavaş içeri sokuyordu.

Beomgyu, Taehyun'un ellerini tuttu.

"Uykum var, Taehyun. Uyuyalım sadece."

"Kaçırırız bebeğim! Hiiç sorun yok!"

"Sonra, aşkım."

"HANGİ SONRA?!"

"Bakarız..."

"Çok kötüsün!" dedi sızlanarak Taehyun. Kollarını Beomgyu'nun belinden ayırdı ve Beomgyu'ya sırtını döndü. Beomgyu'nun, gönlünü almak için onunla ilgileneceğini düşündü ve biraz bekledi ancak çok sürmeden Beomgyu'nun horlamasını duymaya başladı.

---

"Çocuklar uyanın hadii!!" diyerek odaya girdi Haeun.

Jihoon ve Niki sarılarak uyuyordu.

"hıı." diye mırıldadı Jihoon.

"Hadi hadii!! Kahvaltı hazır, kalkın hemen!" dedi ve odadan çıktı.

Biraz gerindikten sonra doğruldu Jihoon. Niki hala uyuyordu. Niki'yi dürttü. "Nikii!! Uyan hadi!"

"hı hı."

"Niikkiiii!!!"

"hıı."

"Haddiii!!"

"kıalktıım."

"Uyanmazsan ısırırım bak seni!"

"hıı."

"Isırayım mı?!"

"ı ıh."

"Kalk o zaman!"

Niki de gerindi ve gözlerini açtı. Jihoon ile göz göze geldi.

"Günaydıınn!" dedi coşkuyla Jihoon.

"Günaydın." dedi hala uykulu bir şekilde Niki.

"Sofraya geçelim hadi!"

"Tamamm!"

---

"Yeonjun sofraya gel hadi!" diye mutfaktan seslendi tuvaletteki Yeonjun'a, Soobin.

"Geldimm!" dedi sandalyeye otururken Yeonjun.

"Hoş geldinn!!" dedi ve Yeonjun'un yanağını öptü. "Bu sefer soğanlı yaptım menemeni. Olmuş mu?"

"Yaa aşkım benim!" dedi ve agresif bir şekilde Soobin'i kendine çekip kafasına sert bir öpücük kondurdu.

Elindeki ekmek parçasını menemene bandırdıktan sonra ağzına götürdü. Soobin ise Yeonjun'un tepkisi için onu izliyordu.

"Mmhh... Şa... hane olmuş bebeğim."

"Noldu?"

"Nolmuş?"

you're the sun to the moon -taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin