"Paraşütle atladınız mı hiç?"
"Efendim...?" diye sordu şaşkınlıkla Taehyun. Kocaman açılmış gözleriyle anın gerçekliğini anlamak için üst üste defalarca göz kırptı. Gerçekti.
"Yani... çok eğlenceli duruyor bence. Merak ediyorum nasıl bir şey olduğunu."
"Yeonjun atlamıştı. O atlamadan önce yanında onu gazlamıştım sadece. Ben atlayamamıştım."
"Ah be... Beraber atlayalım o zaman bi' ara!"
"Benim yükseklik korkum var."
"Olsun, ben sizi korurum! Korkar mısınız ki benimleyken?"
"Hayır, korkmam... Atlayalım o zaman bi' ara."
Taehyun'un cevabına küçük bir çocuk gibi heyecanla gülümseyerek cevap verdi. "Çok güzel olacakk!"
"Evet..." dedi Taehyun. Çayından bir yudum içmek için uzandı. "Paraşüt mü diyecekti yani?! Bir insan neden paraşütle atlamaktan bahsetmeden önce karşısındakinin gözlerine ve dudaklarına erotik bakışlar atar ki?!?!"
---
"OHA KOYDUM!!" dedi şaşkınlık ve heyecanla Soobin.
"Ya Allah kahretsin! Ben hata yaptım o yüzden kazandın, sevinme boşuna!" dedi Kai.
"Yo. Ağlama koydum işte! Ohhh!"
"Sus ya! Oynamıyorum ben. Başka bir şey oynayalım."
"Noolldu çok mu üzüldüünn??!"
"Soobin, sus, sikerim seni. Hata yapmasam hayatta kazanamazdın! Ayrıca sana karşı 8 tur kazandım bile çoktan...??"
"Bana ne?! Bu turu kazandım sonuçta."
"Ok. Başka bir şey bul hadi."
"Dans edelim! Alcohol Free yapayım mı sanaaa?!!"
"Ne dansı Soobin ya?! Oyun bul, oyun!"
"Ya istemiyorum oyun! Dans edelim!"
"İstemiyom ya git!"
"Just dance açayım...?"
"Of Soobin."
"Ya hadii!!"
"Tamam aç! Lanet."
"YUPPİİ!!"
---
okulla fici ayni anda yurutmek bekledigimden cok daha zormus buneyla............ -gozunden uyku akarken taslak kitligi oldugu icin yb yazan koca yurekli yeri
---
"Saat 11 olmuş bile. Yatalım artık." dedi çayın son yudumunu içtikten sonra Beomgyu.
"Niki'nin teklifini düşüneceğinizi söylemiştiniz... Ne yapıyoruz?" diye sordu heyecanla Taehyun. Beomgyu ile yatmak istiyordu ama yatmamak da istiyordu. Eğer beraber yatarlarsa heyecandan uyuyamayacağını biliyordu ve yarın önemli bir ameliyatı vardı. Ama onunla uyumayı da çok istiyordu. Saçlarını koklayıp okşamak, sabah uyuyan güzel yüzünü dakikalarca izlemek... Düşündükçe bile içi kıpır kıpır oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're the sun to the moon -taegyu
Fanfictionbeomgyu: BANA SALDIRAN COCUGUN BABASI TUTULDUGUM DOKTOR CIKTI