3.bölüm

19 17 6
                                    

Sabah olmuştu. Cellat, uyanır uyanmaz telefonunu eline aldı ve kardeşi Ozan'ı aradı.

Cellat :
- Sana atacağım konuma gel. Bugün seni yeni okuluna kaybediyoruz.

Ozan :
- tamam. Geliyorum.

Berkan, yavaş yavaş doğruldu ve kıyafetlerini giydikten sonra ayağa kalktı. Hastaneden çıkış işlemleri yapıldı ve hastaneden ayrıldılar. Hemen Ozan'ı kaydedecekleri kolejin önüne geldiler. Ozan'da, gelmişti.

Ozan :
- Abi, bu okula boş yere para vermeye gerek varmı ?

Berkan :
- bencede boş yere masraf yapmış olursun.

Cellat :
- içeri girelim ve şu işi halledelim.

İçeri girdiler. Hemen okul müdürü Tahsin bey'in odasına girdiler. İşlemler yapıldı ve Ozan koleje kaydedildi. İşlemeler tamamlandıktan sonra okuldan ayrıldılar.

Ozan :
- şimdi ne yapıyoruz ?

Cellat :
- çok iyi tanıdığım bir galerici var. Herkese bir araba alacağım.

Berkan :
- Cellat, fazla abartmaya başladın. Zaten bir arabamız var.

Cellat :
- sen kardeşini dinle. Hiç bir sıkıntı olmaz.

Ozan :
- Abi, bu paranın bolluğu nereden geliyor ? Sen yıkık dökük bir evde yaşarken ne ara bu kadar zengin oldun ?

Cellat :
- bunlar çok uzun konular. Hadi gidelim.

Cellat ve diğerleri galeriye geldiler. Onları kapıda buranın sahibi olan Mehmet karşıladı.

Mehmet :
- hoş geldiniz. Sizi hangi rüzgar attı ?

Cellat :
- üçümüzüde araba lazım. Bizimle ilgilenirsen iyi olur.

Mehmet :
- tamam ama bu paranın bolluğu nereden geliyor ?

Cellat :
- birde bizim şu arabayı satın alacaksın.

Mehmet :
- tamam.

Ozan :
- Araba limitimiz ne kadar Abi ?

Cellat :
- 1 milyon TL limitiniz.

Ozan :
- gayet iyi bir araba yakışır. O zaman bana.

Herkes beğendiği arabayı aldı. Yapılan işlemler sonrası herkes arabasına kavuştu. Herkes arabası ile yalıya geldi. Kapıda onları Cellat'ın Babası Erol ve Annesi Meral hanım karşıladı.

Erol :
- oğlum üç tane araba almak nedir ? Siz kafayımı yediniz ?

Cellat :
- bundan sonra böyle Baba alışsan iyi edersin. Bu arada bu akşam misafirlerimiz olacak. Hazırlıklar ona göre yapılsın.

Erol :
- Misafirimiz kim ?

Cellat :
- Akşam olduğu zaman görürsün Baba. Şimdi Biz Berkan ile gidiyoruz. Size kolay gelsin.

Cellat ve Berkan arabaya bindiler. Yeni durakları Melisa'nın Babası Berkun Bey'in iş yeri oldu. Odasının kapısını çaldılar ve içeri girdiler.

Berkun :
- hoş geldiniz. Buyrun oturun. Ne için geldiniz ?

Cellat :
- Berkun Bey, biz sizin yan tarafınızda bulunan Yalının yeni sahibiyiz. Sizi akşam Ailenizle evimde misafir etmek istiyorum. Tabii sizde gelmek isterseniz.

Berkun :
- davetiniz için teşekkürler. Ailemle konuşmam lazım. Bu arada İsminiz nedir ?

Cellat :
- benim Adım Cellat.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin