4.bölüm

18 16 0
                                    

Yeni bir gün başlamıştı. Kapı çaldı ve Cellat kapıyı açtı. İçeriye Berkan girdi. Hemen salona geçtiler.

Berkan :
- Sana çok güzel haberlerim var. Dediğim o kız ile konuştum. Yarın Melisa ile bir kafede buluşacaksınız.

Cellat :
- Melisa, benim geleceğimi biliyormu ?

Berkan :
- kimin geleceğini bilmiyor. Seni karşısında görünce büyük bir şoka uğrayacak.

Cellat :
- kıza ne kadar para verdin ?

Berkan :
- yaklaşık 100.000 tl para verdim.

Cellat :
- tamam.

Berkan :
- bu arada hiç paramız kalmadı. Ben Buraya gelmeden önce Mithat ile gereken evrakları imzaladım. Bizim acil paraya ihtiyacımız var. Madem Melisa ile bir hayat kurmak istiyorsun o zaman cebinde para olması lazım.

Cellat :
- Ne yapacağız ?

Berkan :
- Berkun Bey'in şirketinin kasasında tam 30 milyon TL para varmış. Bu işe ne dersin ?

Cellat :
- para varsa bende varım. O zaman bu akşam bu işi hallediyoruz. Ona göre hazırlığını yap.

Berkan :
- tamam.

*
Ozan, yeni okuluna gelmişti. Sınıfına girdi ve içeride Poyraz'da vardı. Poyraz, ayağa kalktı ve Ozan'ın karşısına dikildi.

Poyraz :
- senin ne işin var burada ? Şimdi bu sınıftan defol git.

Ozan :
- burası artık benimde sınıfım. Memnun değilsen kapı orada.

Poyraz :
- Seni bu okulda ezer geçerim. Bana attığın yumruğun hesabını sana soracağım. Her an her yerde olabilir. Buna hazır olsan iyi olur.

Ozan :
- dikkat et. Bana yumruk atmak isterken kendine vurma. Belli olmuyor. Dün ne olduğunu gördük.

Poyraz ve Ozan arasında okulda ilk dakikada gerilim başlamıştı. Matematik hocasının gelmesi ile herkes yerine geçti.

*
Melisa, kapının açılması ile ayağa kalktı. İçeri Annesi Ravza hanım girdi ve kızına sarıldı.

Ravza :
- Baban ve Abin sana hala kötü davranıyor. Biraz daha sabretmek zorundasın. Evlendikten sonra asla böyle bir sorun olmayacak.

Melisa :
- bir daha alkolü ağzıma sürmeyeceğim. Yoksa her defasında Babam ve Abim bana böyle davranıyor. Benim evden gitmem lazım. Arkadaşım ile buluşacağım.

Ravza :
- tamam.

Melisa, hemen evden ayrıldı ve otobüs durağına geçti.
Cellat, koşarak yanına geldi.

Cellat :
- Nasılsın ? Baban sana bir şey yaptımı ?

Melisa :
- hiç bir şey yapmadı. Ben gayet iyiyim.

Cellat :
- senin boynuna ne oldu ? Dün akşam yoktu. Ya Baban yaptı. Yada Abin yaptı. Bunu sana kim yaptı ?

Melisa :
- Sen neden bana yakınlaşmaya çalışıyorsun ? Derdin ne ?

Cellat :
- sana yakın olmak bana iyi geliyor. Kalbim hep sana gelmek istiyor.

Melisa :
- benim kalbim sana karşı bir şey hissetmiyor. O yüzden lütfen buradan git.

Cellat :
- Bende otobüse bileceğim belki.

Melisa :
- o zaman başka bir yerde bekle.

Cellat :
- Ben burada beklemek istiyorum.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin