16.bölüm

10 9 0
                                    

Cellat ve Melisa korumalar tarafından eve getirildi. Cellat, Melisayı kucağına alarak odaya getirdi ve yatağa uzanmasını sağladı.

Cellat :
- bugün sadece dinleneceğim. Sende uzun süre burada dinlenirsin.

Melisa :
- o kadar kişi öldü ve senin şu an tek derdin dinlenmek. Sen gerçekten çok aciz bir insansın.

Cellat :
- ölen öldü. Yapacak bir şey yok. Üzüldüm ama hayat devam ediyor. Senin hayatında devam ediyor.

Melisa :
- olaylara çok güzel bir bakış açın var. Sana helal olsun.

Cellat :
- Bundan sonra bana muhtaç bir insansın. Sana sadece şunu söylemek istiyorum. Beni sakın kızdırma.

Melisa :
- evlenmeden önce bana yalvarıyordun. Şimdi ise artist artist konuşuyorsun. Gerçekten oskarlık bir performansın var.

Cellat :
- Melisa, dinlenmek istedim ama senin gibi biri yüzünden dinlenme şansım yok bu odada. Sana iyi dinlenmeler.

Melisa :
- benim bir bakıcıya ihtiyacım var. Bana yardım etmesi gerekiyor.

Cellat :
- senin yeni bakıcını buldum. Annem, sana yardım edecek.

Melisa :
- Sen şaka yapıyor olmalısın ? Senin Annen kendine zor bakıyor. Bana nasıl bakacak ?

Cellat :
- Sen merak etme sevgilim. Annem, sana gül gibi bakar.

Cellat, odadan ayrıldı ve Annesi Meral hanımın yanına geldi. Meral hanım, oğluna sımsıkı bir şekilde sarıldı.

Cellat :
- bundan sonra Melisa ile sen ilgileneceksin. İtiraz edeceksen bu evden defol git.

Meral :
- Ben kendime zor bakıyorum oğlum. Senin ışımarık karına nasıl bakacağım ?

Cellat :
- bir yolunu bul ve bak. Orası beni hiç alakadar etmez. Bir dediğini iki etme.

Cellat, evden ayrıldı ve Haluk beyin evine geldi. Korumalar ile birlikte Haluk beyin yanına geldi. Haluk bey, cebinde bulunan silahı Cellat'a doğru tutmaya başladı.

Haluk :
- senin burada ne işin var ? Eceline susamış olmalısın.

Cellat :
- Sana yemin ederim ki benim benim bu kazayla ilgili hiçbir suçum yok. Birisi frenleri kesmiş ama onun kim olduğunu bilmiyorum.

Haluk :
- Bizde suçluyu bilmiyoruz ama sebep olan kişiyi biliyoruz.

Cellat :
- o zaman elinde bulunan silahı bırak ve rahat rahat konuşalım.

Haluk :
- benim canımdan çok sevdiğim oğlum öldü. Sen hala rahat rahat konuşma derdindesin.

Cellat :
- benden ve Ailemden uzak dur. Okey ?

Haluk :
- lan seninde sülaleninde kökünü kurutacağım. Oğlumun intikamını alacağım.

Cellat :
- o zaman seninle maceramız yeni başlıyor. Oğlun bitti sıra sen başladın. Siz Ailecek bana kafayı takmışsınız.

Haluk :
- buradan defol git. Yoksa kurşunu beynine sıkarım.

Cellat :
- tamam.

Cellat, yavaş adımlar ile Haluk bey'in evinden ayrıldı. Arabasına bindi ve Berna ile bir kafede buluştu.

Cellat :
- Sana sadece bir soru soracağım ?

Berna :
- Ne soracağını çok iyi biliyorum. Karnımdaki çocuk senin çocuğun olacak.

Cellat :
- kocan olacak o herif bu haberi aldımı ?

Berna :
- bu akşam İstanbul'a geliyor. Haberi çoktan almış.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin