Sezon finali ( 19.bölüm )

9 8 0
                                    

1 hafta sonra...

Cellat, bir hafta boyunca sadece otele gidip geliyordu. Sabah olmuştu ve yatağından kalkıp biraz yemek yedikten sonra Haluk bey'in yanına geldi.

Haluk :
- senin burada ne işin var ? Ben sana bir daha karşıma çıkma demedim mi ?

Cellat :
- sana bir iş teklifim olacak. Tabii kabul edersen.

Haluk :
- Nedir ?

Cellat :
- Sen benim için birini yok edeceksin. Bende sana 50 milyon tl para vereceğim. İş bittiği an bende sana paranı vereceğim.

Haluk :
- Sen benim oğlumu öldürdün. Kızıma işkence ettin. Ben sana asla yardım etmem. O yüzden Hadi başka kapıya.

Cellat :
- Ben sana sadece teklif ettim. Yinede karar senin. O zaman sana iyi günler.

Cellat, evden çıktı ve otele geldi. Yanında Berkan'da vardı.

Cellat :
- Melisa ile yarın boşanma duruşması var. Yarın her şey belli olacak.

Berkan :
- Hakim sizi boşamazsa ne olacak ?

Cellat :
- Melisayı o şerefsizin elinden alacağım.

Berkan :
- bir haftadır sessiz kalmanın tek sebebi bu olsa gerek.

Cellat :
- evet.

*
Taner ve Melisa Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra bahçede oturmaya başladılar. Güzel bir hava vardı.

Taner :
- bugün hava mı güzel, yoksa sen mi güzelsin ? Gerçekten bilemedim sevgilim.

Melisa :
- bu kadar kararsız kalman beni üzdü. Tabii ki ben güzelim. Demi ?

Taner :
- elbette sen daha güzelsin. Benim dışarıda halletmem gereken küçük bir iş var. Onu halledip geleceğim.

Melisa :
- tamam.

*
Cellat ve Berkan otelde bulunan işleri hallettikten sonra eve geldiler. Evde misafirler vardı. Berkun, Ravza, Berna ve Berna'nın eşi Talat bey vardı. Cellat ve Berkan yanlarına geldiler.

Cellat :
- hepinizi evime hoş geldiniz. Nasılsınız ?

Berkun :
- buraya önemli bir konu için geldik. Melisa, hala gelmedi. O yüzden artık devreye ben gireceğim.

Cellat :
- biliyorsunuz ki yarın boşanma davamız var. Her şey orada belli olacak.

Berkun :
- yemin ediyorum bir şeyiniz doğru olsa şaşarım. Ben size evlenirken bir çok sözde bulundum ama siz hiçbirini beceremediniz.

Cellat :
- ben elimden geleni yaptım ama aynı gayreti kızınızda göremedim. Ben size o kadar para verdim ama o paranın karşılığını alamadım.

Talat :
- keşke her şey parayla olsa. Kız bile farkında. Ben senin malın olmam diyor.

Cellat :
- lan sana konuş diyen oldumu ? Sen kendi karın ile ilgilen. Bizim meselemize asla karışma.

Talat :
- sende biraz saygı olur. Senin karşında bir büyük var.

Cellat :
- lan ben adamın yaşına bakmam. Karakterine bakar öyle konuşurum. Hadi şimdi ***tir git evimden.

Talat :
- Melisa, seni bırakarak doğru bir karar vermiş. Senin gibi zavallı birisi ile kimse evli kalmak istemez. Hadi Berna gidelim. Burada daha fazla kalırsak elimden bir kaza çıkacak.

Cellat :
- Bende onu istiyorum zaten. Elinde bir kaza çıksa seni zaten burada mahvederim. Buraya geliyorsan sesini keseceksin. Kabadayılık asla yapmayacaksın.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin