23.bölüm

9 8 0
                                    

Cellat ve diğerleri eve girdiler. Melisa, karşısında Cellat'ı görünce sımsıkı bir şekilde sarıldı. Cellat ve Melisa yan yana koltuğa oturdular. Diğerleride boş olan yerlere geçtiler.

Cellat :
- seni çok özledim sevgilim. Bir daha seni asla bırakmayacağım.

Melisa :
- Bende seni çok özledim. İyi ki geldin.

Haluk :
- Kemal ve adamları kesin peşimize düşecekler. O yüzden sizin buradan gitmeniz lazım.

Cellat :
- ben oldukça kötüyüm. Ben şuradan şuraya gidemem.

Berkan :
- bu işe asla polisi dahil edemeyiz. Yoksa bizde suçluyuz. O yüzden bu işi kendimiz halledeceğiz.

Berkun :
- buraya gelmeye bir daha cesaret edemez. İki güvenlik görevlisi var kapıda. Bir durum olursa onlar halleder.

Cellat :
- iki kişi ile olacak iş değil. Kemal, oldukça tehlikeli bir adam. O yüzden ona karşı dikkatli olmamız lazım. Onlar Ailecek deliler.

Melisa :
- yapacak bir şey yok. Olan oldu artık. Şimdi sen odaya geç. Güzel bir şekilde dinlenme bak.

Berkan, koluna girdi ve Cellat'ı odaya kadar çıkardı. Berkan, Cellat'ın yanına uzandı.

Berkan :
- iyi ki seni oradan kurtardık. Kemal, seni çok kötü dövmüş. Böyle olacağını bilseydim daha çabuk hareket ederdim.

Cellat :
- çok teşekkür ederim Berkan. Sen olmasan ben bitmiştim. Senin hakkını asla ödeyemem.

Berkan :
- teşekkürü boş verde sen. Kemal ve adamları kesin buraya gelecekler. O yüzden sen ve Melisa'nın bir an önce buradan gitmesi lazım.

Cellat :
- bir kaç saat sonra bizim Kulübeye gideriz. Orada bir kaç gün idare ederiz. Ardından yurt dışına gideriz.

Berkan :
- tamam. Şimdi sen güzel bir şekilde dinlen. Ben sana yiyecek bir şeyler getireyim.

Berkan, aşağıya indikten sonra Cellat'ın yanına Melisa geldi.

Melisa :
- seni çok özledim Cellat. Gerçekten seni çok kötü dövmüşler. Canın hala acıyor mu ?

Cellat :
- Sen benim yanımdasın ya artık. Canım acısa ne acımasa ne.

Melisa :
- Bundan sonra bende seni bırakmayacağım. Berkan, aşağıda bana söyledi. Kulübeye gitmemiz gerekiyormuş.

Cellat :
- bir kaç gün orada idare ederiz. Ardından senle beraber yurt dışına gideriz. Hayatımızı orada devam ettiririz.

Melisa :
- yapacak bir şey yok. Bundan sonra beraber olalımda gerisinin bir önemi yok.

Cellat :
- sen git hazırlan. Kemal ve adamları kısa süre içerisinde buraya illa geleceklerdir. Bende bir iki lokma bir şey yiyip geleceğim.

Melisa :
- tamam.

Cellat, güzel bir şekilde karnını doyurduktan sonra kıyafetlerini değiştirdi ve yanına bir miktar para aldı. Hazırlandıktan hemen sonra aşağıya indi.

Cellat :
- Berkun Bey, Talat bey ve Haluk bey size çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde onların elinden kurtuldum.

Haluk :
- Sen dua et Melisa'nın çoçuğu olacak. Babasız kalmasını istemedim.

Talat :
- Bende yeğenimin çocuğunun babasız kalmasını istemedim. O yüzden sana yardım ettim.

Berkun :
- bir an önce gidin çocuklar. Burası bize emanet. Bir şeye ihtiyacınız olursa direkt bizi arayın.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin