26.bölüm

9 9 0
                                    

Cellat, yorulduktan sonra oturdu. Odaya Kemal'in bir adamı geldi ve yemek getirdi. Cellat, bu durumu fırsat bilerek bir anda ayağa kalktı ve adamın boğazına yapıştı. Nefesi kesilene kadar adamı zorda olsa tutmayı başardı. Adamı bayılttıktan hemen sonra cebinde bulunan silahı ve anahtarları aldı. Hemen odadan çıktı ve dikkatli bir şekilde Berkan'ın bulunduğu odaya geldi. Hemen anahtarları denemeye başladı. Kapıyı sonunda açtı ve içeri girdi.

Cellat :
- bir an önce gitmemiz lazım. Hadi acele edin.

Berkan :
- Cellat, işte aradığım adam geri döndü.

Cellat ve diğerleri odadan çıktılar ancak dışarı çıkmak için başka kapıya bulmaları lazımdı. Cellat ve diğerleri arka kapıdan çıktı ancak kapıda Kemal ile adamları vardı.

Kemal :
- bu sadece seni denemek için bir oyundu. Ben seni kolay kolay bırakmam.

Cellat :
- çekil önümden. Yoksa seni vururum.

Kemal :
- bu kadar adamın elinde silah var. Sen beni vurursan burada bulunan herkes ölür. O yüzden elinde bulunan silahı bırak.

Berkan :
- Cellat, elinde bulunan silahı bırak. Boş yere canımızı tehlikeye atmayalım.

Cellat, elinde bulunan silahı yavaş bir şekilde yere bıraktı. Kemal'in adamları herkesi tutarak aynı odaya kapattı. Cellat, oldukça öfkeli ve kendisine kızgındı.

Cellat :
- artık eskisi gibi değilim. Böyle oyunlara kolay kolay lokma oluyorum. Artık ne yapacağımı bilmiyorum.

Berkan :
- Artık bende eskisi gibi değilim ama düzelteceğiz. Buradan bu gece çıkacağız.

Cellat :
- Nasıl olacak ?

Berkan :
- Sen anahtarları cebine koydun demi ?

Cellat :
- evet, anahtarlar şu anda cebimde bulunuyor.

Berkan :
- o zaman bu gece son kez şansımızı deniyoruz. Ya çıkacağız, yada burada kalmaya devam edeceğiz.

Cellat :
- o zaman kendinizi gece için hazırlayın. Bu gece buradan çıkıyoruz.

Haluk :
- umarım az önce yaşadığımız yine olmaz.

Cellat :
- bu sefer daha dikkatli olacağız.

*
Herkes evde Cellat ve diğerlerinden gelecek güzel haberi bekliyordu.

Berkun :
- umarım o kan kızıma ait değildir. Benim kızım ayrıca Hamile.

Talat :
- valla Melisaya bir şey olursa bunun hesabını sadece Cellat'a sorarım. Bu belayı başımıza o açtı. Bu olanların tek sorumlusu o.

Elif :
- Berkan'da onun peşinden gitti ve şimdi o şerefsizin eline düştü. Umarım o kan bizden birine ait değildir.

Ravza :
- kızıma bir şey olursa bu sefer o Cellat denen herifi öldürürüm. Onu tanıdıktan sonra iki oğlumuda kaybettim. Her şeyin tek suçlusu var. O kişide Cellat ve o yanında bulunan arkadaşı Berkan.

Elif :
- Berkan, asla kötü birisi değil. Onun böyle olmasının tek sebebi Cellat. Berkan, o adamın elinden kurtulsun bir daha onun Cellat ile konuşmasına asla izin vermeyeceğim.

*
Gece olmuştu. Ortalıkta kimse yoktu. Etraf oldukça karanlıktı. Cellat, sessiz bir şekilde kapıyı açtı ve diğerleri ile odadan çıktı. Kapıdan çıkar çıkmaz ışıklar yandı ve Kemal'in iki adamı Saldırıya geçti. Cellat ve Berkan onları etkisiz hale getirmeyi başardı ancak bu sefer Kemal ile diğer adamları geldi.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin