8.bölüm

14 13 0
                                    

Ozan, koğuşa girdi. İçeri girdikten sonra kendisine gösterilen yatağa uzandı. İçeride oldukça kötü bir ortam vardı. Ozan'ın yanına kendi ile yaşıt sayılan birisi geldi.

Burak :
- Allah kurtarsın kardeşim. Şimdiden geçmiş olsun. Burada adam akıllı durmazsan Ahmet abi ve yanında gezen iki adamın sana yapacakları belli olmaz.

Ozan :
- ben burda nasıl yapacağım ? Galiba uzun süre burada kalacağım.

Burak :
- burada kafayı yersin. *** gibi bir ortam var. Bu arada Ben Burak. Bundan sonra bir sıkıntın olursa bana gel. Ben halletmeye çalışacağım.

Ozan :
- teşekkür ederim. Bende Ozan. İnşallah buradan bir an önce çıkarız.

Burak :
- Amin.

*
Cellat, kendisine atılan konum sonrası Aras ile kapalı bir mekanda buluştu. Mekanda sadece bir koltuk vardı. O koltuğa Aras oturdu.

Aras :
- burada tek kral benim. Hareketlerine dikkat et. Melisa'dan uzak duracaksın. Yoksa seni gebertirim demiştim. Şimdi burada seninle bir düello yapacağız. Kaybeden kişi Melisa'dan uzak duracak. Kabul ediyor musun ?

Cellat :
- Sen sadece bu mekanda kralsın. Ben ise İstanbul'un kralıyım. Senin gibi ne olduğu belli olmayan bir adamın kelimesi ile Melisa'dan uzak durmam. Çünkü artık ben Melisa'nın yeni sevgilisiyim. Yakın zamanda onunla evleneceğim. Bunu o kalın kafana soksan iyi olur.

Aras :
- bu hayatta ne zaman ne olacağı bilinmez. Bu kadar emin konuşmasan iyi olur. Burada seni istersem gebertebilirim ama sana acıdığım için bunu yapmayacağım.

Cellat :
- boş laf yapma. Hadi kapışalım ve bu konu burada sona ersin.

Aras :
- tamam.

Cellat ve Aras arasında ki kavga başladı. Cellat ile Aras kavgası çok kısa sürdü. Çünkü içeri Berkan girdi. Hemen kavgayı ayırdı.

Aras :
- lan bunun ne işi var burada ?

Berkan :
- bu kavga olmayacak. Cellat, hadi gidiyoruz.

Cellat :
- bırak kavgaya devam edelim. Yoksa bu kolay kolay akıllanmayacak.

Aras :
- iyi olur.

Berkan, zorlada olsa Cellat'ı Mekandan çıkarttı ve eve getirmeyi başardı.

Cellat :
- Berkan, sen nasıl öğrendin. Benim orada olduğumu.

Berkan :
- ikimizinde birbirinde gps'i var. O yüzden bulmam bu kadar kolay oldu.

Cellat :
- Ailen ne zaman geliyor ?

Berkan :
- Elif'e haber verdim. Biraz sonra burada olurlar. O yüzden seni buraya getirdim.

Cellat :
- tamam. Çocuk odası hazır hale gelmiştir.

Erol, dışarı çıktı ve Cellat'ın yanına geldi. Berkan, özel konu olacağını düşünerek içeri girdi.

Erol :
- çok yanlış yapıyorsun. Ben bunun Ailesinin zırıltısını çekemem. Bunları geri gönder.

Cellat :
- asla böyle bir şey olmayacak. Onlar benim Ailem sayılır. Onlara karşı kötü bir hareketin olursa seni kolay kolay affetmem. Bunu hem Anneme hemde kuzenime söyle.

Erol :
- umarım bir an önce bu hatadan dönersin. Aklını başına topla.

Cellat :
- bu evde kararları sadece ben veririm. Bu imkanları ben sağladım.

Erol :
- bir gün dönüp dersin. Baba, keşke seni dinleseydim diye.

Cellat :
- bu konuyu daha fazla uzatma Baba. Yoksa aramız bozulacak. Hadi sen eve gir. Birazdan yeni ev arkadaşlarımız gelecek.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin