5.bölüm

15 14 0
                                    

Cellat, uykusuz bir şekilde Berkan'ın şirketin ve bazı bölgede bulunan kamera görüntülerini ele geçirmesini bekliyordu. Cellat, o kadar tedirgindi ki ayağa kalkıp kulübenin içinde tur atıyordu.

Berkan :
- Cellat, biraz sakin ol. Yerine otur. Böyle yaparsan işimi dahada zor yaparsın.

Cellat :
- bir an önce hallet şu işi. Daha fazla böyle olmak istemiyorum. Rahatlamak istiyorum.

Berkan :
- bir kaç dakika daha ver. Bu işler senin dediğin kadar kolay olmuyor.

Kapı çaldı ve içeri bir adam girdi.

Cellat :
- sende kimsin ? Burada ne işin var ?

Ergin :
- bundan sonra sizinle çalışacağım. Elimde önemli bir koz var. Yaptığınız her şeyin görüntüsü var elimde.

Cellat :
- şimdi senin burada kafana sıkmadan çık git.

Ergin :
- beni öldürürsen görüntüler otomatik olarak polise gidecek. Ona göre davransan iyi olur.

Cellat :
- Sana nasıl inanalım ?

Ergin, telefonda bulunan görüntüleri Cellat ve Berkan'a izletti. Cellat, Sert bir kafa attı. Ergin, Sert darbe sonrası yere düştü. Cellat, cebinden bıçağını çıkarttı ancak Berkan onu tuttu.

Berkan :
- Cellat, biraz sakin ol. Onu öldürürsen eline hiç bir şey geçmez. Şimdi sakin sakin oturup görüşelim.

Cellat :
- tamam.

Herkes oturmuştu. Berkan, hala kamera kayıtları ile uğraşıyordu. Cellat ve Ergin birbirlerine bakıyordu.

Ergin :
- tam beş kişiyi öldürdün. Seni gerçekten tebrik ediyorum. Bunu nasıl başardın. Bu arada ayağın hala kanıyor.

Cellat :
- şimdi sana 5 milyon tl para vereceğim. O görüntüleri gidip beraber sileceğiz. Okey ?

Ergin :
- sadece 5 milyon tl istemiyorum. Otelde iyi bir iş istiyorum ve güzel bir rezidans istiyorum. Okey ?

Cellat :
- tamam. O zaman anlaştık. Sana istediklerini vereceğim. Sende görevini yapacaksın. Eğer bu görüntüler başka yerlere bulaşırsa bir saniye bile düşünmeden seni vuracağım.

Ergin :
- tamam. O zaman yarın bir kafede buluşalım. Sözleşmeler hazır olsun. Eğer gelmezseniz görüntüler polise gider.

Cellat :
- Sen merak etme. Biz oraya geleceğiz ama sen gelmezsen kurşunu kafana yersin.

Ergin :
- sizinle çok iyi anlaşacağız. Size iyi geceler.

Ergin, kulübeden ayrıldı. Cellat, hemen bacağında bulunan mermiyi çıkarmaya çalışıyordu ancak mermi çok derine girmişti.

Cellat :
- benim acil bir doktora ihtiyacım var. O yüzden kuzenim Umut'u çağıralım diyorum. Olur mu ?

Berkan :
- oda senden para isterse hiç şaşırmam. Tamam. Hadi çağır gelsin.

Cellat :
- bittimi ?

Berkan :
- bitti sayılır. Bizi bulmaları imkansız artık. Rahat rahat dolaşabilirsin.

Cellat, hemen kuzeni Umut'u aradı. Yaklaşık yarım saat sonra Umut kulübeye geldi. Hemen tedaviye başladı.

Umut :
- Abim senin bu ayağını kim yaptı ? Neden hastaneye gelmedin ?

Cellat :
- kardeşim sen işini yap. Gerisine karışma.

Umut :
- tamam ama bir şey soracağım. Amcam ve Yengemin bu durumdan haberi varmı ?

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin