14.bölüm

7 6 0
                                    

Aras ve Ergin herkesten önce uyandı. Hemen çadırdan çıktılar.

Aras :
- Şimdi Minibüse bin ve frenleri kes. Biraz acele et.

Ergin :
- büyük bir risk alıyoruz ama hadi hayırlısı olsun.

Ergin, hemen Minibüse bindi ve Frenleri kesti. İşi hallettikten sonra Aras ile ateşi yaktı.

Aras :
- Yarın çok büyük bir katliam olacak. Yarın için hazırlıklı ol. Umarım bize bir şey olmaz.

Ergin :
- biz Minibüse binmesek. Bizim için daha iyi olur.

Aras :
- eğer biz binmezsek bizden şüphe ederler. O yüzden ikimizde bineceğiz ve kendimizi sımsıkı bir şekilde korumaya çalışacağız.

Ergin :
- Umarım o *** Cellat ve o *** Berkan geberip gider. Yoksa ben kendi ellerimle o iki ***'u öldüreceğim.

Aras :
- Sen rahat ol. Yarın ikiside ölecek.

Cellat ve Berkan'da çadırdan çıktılar. Yavaş yavaş Aras ve Ergin'in yanına geldiler.

Berkan :
- Çok erken kalkmışsınız.

Ergin :
- bu güzel havanın tadını çıkarmak istedik. Mis gibi kokuyor.

Cellat :
- o zaman bize yardım edinde kahvaltıyı hazırlayalım.

Aras :
- yardım istemeniz yeterli olacak. Elbette yardım ederiz. Canım dostum benim.

Berkan :
- Aras'ta ufak ufak gelişmeler var. Umarım bu şekilde devam edersin.

Aras :
- Bundan sonra harika bir dost ilişkimiz olacak. Bundan kesinlikle emin olun.

Kahvaltı hazırlandı ve herkes sofraya geçti. Güzel bir kahvaltı yapıldıktan sonra Cellat ve Melisa Kamp alanından biraz uzaklaşmak için sofradan ayrıldılar. Sessiz ve sakin bir yere geldikten sonra dinlenmek için oturdular.

Cellat :
- Sana bir şey soracağım ? Dün gece Aras ile ne konuştun ?

Melisa :
- çok fazla bir şey konuşmadık. Sadece benden özür diledi ve bende kabul ettim.

Cellat :
- Sana bir soru sordum ama sen bana yanlış bir cevap verdin. Dün onunla konuştum ve hala ona aşık olduğunu söyledi.

Melisa :
- sende onun dediğine inandın. Öyle mi ?

Cellat :
- bir daha onunla asla konuşmayacaksın. Sizi bir daha yan yana görmek istemiyorum.

Melisa :
- buna sen karar veremezsin. Ben sana kadınlarla yan yana gelme diyorum mu ?

Cellat :
- Erkekler ile yan yana gelmene bir şey demiyorum ama Bu adamla yan yana gelmenede izin vermem. O senin eski sevgilin. O yüzden ondan uzak duracaksın.

Melisa :
- Sana gerçekten yazıklar olsun. Ben seni sevmeye çalışıyorum ama sen kendini her zaman bir adım daha geriye götürüyorsun.

Cellat :
- bu konuşmayı yapmam gerekiyordu. Haklı olduğum için bir sıkıntı yok.

Melisa :
- seninle baş başa kalmak sanki cehennemde kalmak gibi bir şey.

Cellat :
- daha evleneli bir gün oldu ve sen şimdiden böyle yapıyorsun.

Melisa :
- daha fazla konuşmayalım. Sen böyle konuşmaya devam ettikçe ben dahada sinir oluyorum.

Cellat :
- o zaman gidelim. Bende senin bu saçma sapan hareketlerine tahammül edemiyorum.

Cellat ve Melisa Kamp alanına geldiler. Herkes telefonları ile uğraşıyordu. Cellat ise Sessiz bir şekilde onları izliyordu.

Berna :
- Cellat, senin elinde hiç telefon görmedim. Galiba sevmiyorsun ?

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin