7.bölüm

14 12 0
                                    

Cellat'ın telefonu çaldı. Arayan yabancı bir numaraydı.
Cellat, telefonunu açtı. Arayan kişi Ozan'ın kaza yaptığını ve hastaneye kaldırıldığını söyledi. Cellat, hemen koşarak aşağıya indi. Ailesine haber verdikten sonra hep beraber hastaneye geldiler. Ozan, Ameliyata alınmıştı. Berkan'da hastaneye gelmişti.

Berkan :
- durumu nasıl ?

Cellat :
- Ne işin var burada ? Defol git.

Berkan :
- Ozan, benimde kardeşim sayılır. İyi olduğunu görmeden gitmeyeceğim.

Cellat :
- sadece bu seferlik Ailemin yanında bulunmana izin veriyorum.

Olayı duyan Berkun Bey, Melisa ve Poyraz'da hastaneye geldiler.

Berkun :
- durumu Nasıl oğlum ?

Cellat :
- şu anda Ameliyatta. Bize bir bilgi vermediler.

Melisa :
- umarım bir an önce çıkar.

Poyraz :
- gerçekten çok üzüldüm. Umarım sağ salim çıkar.

Cellat :
- umarım öyle olur. O zaman siz bizimkilerin yanına geçin.

Berkun :
- tamam.

Berkun Bey ve Poyraz Diğerlerinin yanına geçti. Melisa ise Cellat'ın yanında kaldı.

Melisa :
- biraz dışarıda konuşalım mı ?

Cellat :
- bence konuşacak bir şeyimiz kalmadı. Sen bana her şeyi açık açık söyledin.

Melisa :
- Cellat, böyle yaparsan bir yere varamayız. Düzgün düzgün konuşalım ve bu konuyu kapatalım.

Cellat :
- daha nasıl düzgün konuşacağız ? Bu konu zaten kapandı.

Melisa :
- tamam.

Hastaneye Aras'ta gelmişti. Hemen sevgilisi Melisa'nın yanına geldi.

Aras :
- Melisa, senin bu adamla yan yana durmandaki sebep nedir ?

Cellat :
- bunun hesabını sana verecek değil. Çünkü artık sevgili filan değilsiniz. Melisa ile ben evlenme kararı aldık.

Aras :
- Melisa, bu ne demeye çalışıyor ?

Melisa :
- Cellat, sen ne dediğinin farkında mısın ?

Cellat :
- Ben ona evlenme teklifi ettim. Oda teklifi kabul etti. Umarım yakın zamanda evleniriz.

Aras :
- lan seni gebertirim. Melisa, bu *** herif ne demeye çalışıyor ? Dedikleri doğru mu ?

Melisa :
- boş boş konuşuyor. Hadi biz dışarı gidelim. Orada rahat rahat konuşalım.

Aras :
- hayır, ben bu herifle teke tek hesaplaşacağım. Yarın dediğim adrese gel.

Cellat :
- tamam.

Aras, hastaneden ayrıldı. Cellat boş olan koltuklardan birine oturdu. Melisa'da yanına oturdu.

Melisa :
- Cellat, senin kesinlikle bir psikoloğa gitmen lazım. Sen kafayı yemiş olmalısın.

Cellat :
- benim öyle bir şeye ihtiyacım yok. Ben seninle evleneceğim. Bu kelimeyi duymaya alışsan iyi olur.

Melisa :
- asla seninle evlenmeyeceğim. Ayrıca bu konuları konuşmayı bırakalım. Şu an tek derdimizin Ozan olması lazım.

Cellat :
- bu konuyu sen açtın. Şimdide sen kapatmış oldun.

Doktor, Ameliyat odasından çıktı. Herkes etrafına toplandı.

CellatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin