"Abi hoşlanıyorum diyorum aklımdan çıkmıyor" bizimkiler bize gelmişti bende hepsinin burda olmasını fırsat bilip bir kaç gün önce tanıştığım komşumu anlatıyordum onlara. Ondan hoşlandığımdan bahsediyordum.
"Olm belki geçici bir hevestir" dedi arda ona bayık bayık bakmaya başladım.
"Aynen kanka arda haklı belki sadece hevestir" ardayı destekleyen meteye döndüğümde derin bir of çektim.
"Olm hoşlanıyorum diyorum aklımdan çıkmıyor lan adamın kirli sakallarından bile hoşlanıyorum."
"Abicim çocuğu sıkıştırmayın hevessede gelip gider aaa!" Nergis olaya el attığında ona minnetle baktım. Canım arkadaşım.
"Aman bee ama enişteyi bir bizde görseydik bari!" Ardanın konuşmasıyla güldüm gerçi kaç gündür bende göremiyordum.
"Bilmiyorum ki bende en son bir kaç gün önce görmüştüm-" Ben bunları söylerken odamın kapısı hızla açıldığında annem baskın yaparcasına girmişti.
"Hayırdır enişte kim?" Gerginlikle bizimkilere baktığımda onlarda bana bakıyordu. Annem elindeki tepsiyi yanımıza, yere koydu.
"Kimin eniştesi, hangi enişte, enişte kim?" Saçmalamaya başladığımda zorla susturdum kendimi.
"Benim eniştem sibel teyze teyzemle eniştem geçen bize gelmişlerdi de onun hakkında konuşuyorduk" nergis her zaman ki gibi götümü kurtardığında minnetle ona bakmaya başladım.
Gay olduğum gerçeğini sadece onlar biliyorlardı henüz aileme söyleyecek kadar cesaretli değildim.
"He anladım kızım selam söyle benden." Gülümsedi ve odadan çıktı. Derin bir oh çektim.
"Teşekkür ederim nergisim." Sıkıca ona sarıldığımda ellerini belime sararak karşılık verdim.
"Ne demek kuzeyiim."
"Üvey miyiz biz anlamadım ki?" Mete kollarını göğsüne birleştirdiğinde küskün küstün bize bakıyordu.
"Üzülme aşkım ben varım burda" diyerek üzerine abanan ardayla gözlerini devirdi.
Nergisin telefonu çaldığında annesi eve çağırmıştı. "Ben gidiyorum annem çağırıyor" diyerek kalktığında hepimiz kalkmıştık. Bende sıkıldığım için onları bırakmaya karar vermiştim.
Şimdiyse hepsini bırakmış eve ilerliyordum. En son arda kalmıştı onun evi biraz uzak olduğu için biraz fazla yürüyecektim.
Kaldırımda yürürken aklıma yine onun yüzü düşmüştü. Kaç gündür yoktu en son tanıştığımız gün görmüştüm ve o zamandan beri kafam içinde konaklıyordu.
Arkadan korna çalındığında korkuyla sıçtçradım tam arkamı dönüp küfredeceğim sıra onu gördüm. Şaşkın tavuk gibi öylece kaldığımda bana gülümsüyordu.
"Korkuttum mu? Kusura bakma sadece selam vermek istemiştim." Kafasını biraz camdan çıkarttığında daha net görmüştüm o muhteşem yüzünü.
"Biraz korktum ama önemli değil." Gülümsediğimde aynı şekilde karşılık almıştım.
"Eve mi gidiyorsun? İstersen bırakabilirim, bende evime gidiyordum." Güzel ses tonu kulağımda yer edinirken öylece baktım.
"Şey aslında eve gidiyorum ama sana şey olmadın şimdi."
"Bana ne olacak sanki arabayla bırakıyorum bin hadi." Dediğinde içimdeki heyecanla başımı salladım ve yan koltuğa oturmak için kapıyı açtım ve bindim.
Arabayı çalıştırdığında çaktırmadan ona bakmaya çalışıyordum. Bu adamın yan profilide muhteşemdi bi içim su maşallah.
Kalp atışımı duyuyor mudur sizce? Nolur duymuyor olsun.
Kaç gündür neredeydi acaba ama gerçi taşındı o kadar işi falan vardır.
"Şey kaç gündür nerdeydin yani merak ettiğimden değil tabi de." Yandan gülümsediğinde bir an yerinden çıkmak isteyen kalbim duracak sandım.
"Eski evde ki işlerle uğraşıyordum yeni bitti." Başımı çevirerek mırıldanmıştım.
"Okuyor musun?" Sorduğu soruyla bi an ne okuduğumu unuttum gibi oldum.
"Evet, öğretmenlik okuyorum."
"Hmm güzelmiş umarım mesleğini eline alabilirsin."
"Umarım. Sen peki, sen okuyor musun?" Aslında büyük duruyordu ama amacım sohbeti sürdürmek olduğu için pek takmadım.
"Hayır bitirdim ben, şuanda diş doktoruyum" hadi canıım diş doktorları bu kadar yakışıklı oluyorlarmıydı? Benim gittiklerim hep sünmüştü.
"Hmm kaç yaşındasın peki?"
"26, sen?"
"23 bende."
Araba evin önünde durduğunda yavaşça kapıyı açıp çıktım oda arkamdan indiğinde apartmanın önüne gelmiştik. İçeri girdiğimizden asansörü çağırdım.
"Teşekkürler."
"Ne için?" Sorusuna karşılık gülümsedim.
"Bıraktın ya beni ondan"
"Allah için sende aynı yere geldik işte sanki tekerime yapıştı." Dediği şeyle kendimi tutamayıp kahkaha attığımda kendime gelerek ağzımı kapattım. Bana tatlı tatlı bakarken utandığımı hissediyordum.
"Şeyy ben birden tutamadım kendimi" bana tatlı tatlı güldüğünde içimden birşeylerin aktığını hissetmiştim.
Asansör geldiğinde 3. Kata çıkmıştık aynı anda asansörden çıktığımızda arkamı dönerek yüzüne bakmıştım.
"İyi geceler." Gülümsedim.
"Sanada iyi geceler." Aynı şekilde gülümsemişti.
Eve girdiğimde sessizce odama girdim üzerimi değiştirerek yatağıma girmiştim.
Bu adamın yaptığı herşey oldukça hoşuma gidiyordu. Kalbim neden bu kadar hızlı atıyordu? Aşık mı oluyordum?Bu herneyse kalbimin çok hoşuna gidiyordu.
●●●●●
Bölüm sonuu.
Güzel bir bölümdü bence şimdi yavaştan olaylara girmeyi düşünüyorum çerezlik bir kitap olmasını istiyorum.
İnşallah öyle olurr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu / BxB
De TodoYeni taşınan karşı komşusuna görür görmez aşık olacağını oda hesaplayamamıştı