"Ya demir!" Yatağında oturmuş, bilgisayardan film izlemeye çalışıyorduk fakat bilin bakalım kim rahat durmuyordu?
"Ne varya?" Gözleri bilgisayardayken sırıtıyordu. "Rahat dur, elleşme!" Filme geri dönerken bir süre sessiz sessiz filmi izliyorduk, elinin birtanesi baldırımı okşamaya başlamıştı. "Demir, bak oynaşacaksan izlemiyorum."
"Kuzey oynaşmak iki kişili olmalı ben şuan kendi kendime oynaşıyorum, karşılık ver bana." Mağdurmuş gibi çıkan sesiyle dudaklarımı dişledim.
"Demir karşılık versem ne olacak?"
"Belki sevişeceğiz." Çok rahat konuşmasıyla yanaklarıma ısı hücüm ediyordu.
"Olmaz." Kaşlarını çatmış yüzüme bakarken bende gözlerine bakıyordum.
"Nedenmiş o?" Eli hâlâ yerini koruyordu."Annem kızar." Demem ile kahkahamı tutamamıştım. "Of kuzey ya bende ciddi bişey sandım."
"Ya ciddiyim annem dedi ki 'göster ama elletme' " ciddi tavrıma şaşkınlıkla bakarken böyle bişeyin gerçek olmasına şaşırmıştı.
Annem geçen odama gelip baya baya böyle bişey demişti hernekadar çok utansamda gülmeden edemiyordum. Deli kadın
"Ben konuşurum sibel annemle" kaşlarım havalanırken yerinden doğruldu. "Bende dilber ablaya gidip seni ispiyonlarım oğlun benimle oynaşmaya çalışıyor derim." Asla öyle bişey demem.
"Abla mı? Anne olacak o" annesine anne demeye utanıyordum. "Neyse işte"
Ailesinin bize geldiği akşamın üzerine bir kaç hafta geçmişti haziran ayına gelmiştik ve artık tamamen okulum bitmişti şimdiyse atanmayı bekliyordum.
Her günüm neredeyse demirle geçmiş, güzel vakit geçirmiştik. Ailelerimiz ilişkimizi biliyordu ve oldukça mutlulardı annesi her gördüğü yerde ilk bana sarılıyordu, demir buna bozulduğunu oldukça belli ediyordu zaten.
Ben ise babamın gönlünü almıştım, istediği toz pembe rengi gömleği alarak tribinin geçmesini sağlamıştım. Babam şimdi demir hastasıydı, damadım damadım diyerek ortalıkta geziniyordu. Kıskanıyorum.
"Ne düşünüyorsun bakalım sen öyle?" Demirin yanağıma kondurduğu öpücükle gülümsedim. "Babamın seni daha çok sevmesini, damadım da damadım diyor." Sitemli sesime rağmen gülümsüyordum.
"Canım babam benim" ikimizde dediğine kahkaha atmıştık. "Benimle babam için sevgili olduğuna inanmaya başlayacağım." Kollarımı göğsümde bağladığımda dudaklarımı büzerek baktım ona.
"Şakası bile hoş değil bebeğim, ben sana çok aşığım, seni asla kullanmam." Dudağıma bıraktığı öpücükle gülümsedim. "Yerim ama seni ben." Tatlı tatlı konuşmamla gülümsedi.
"O günü bekliyor olacağım." Önümüzde ki film hiç izlemeden bittiğinde, bilgisayarı yana koyarak yatağa uzanmıştık. Sarmaş dolaş uyuyacağız.
"Yarın bir kaç hastam var onlarla ilgileneceğim. Kalktığında yanında olmayabilirim erken saatte çıkacağım." Bana açıklamasını yaparken kafamı salladım. Göğsündeki başımı daha rahat bir şekilde boynuna gömdüğümde küçük küçük öptüm.
"İyi geceler sevgilim."
"İyi geceler bebeğim."
*
Gözlerimi açtığımda yatağın diğer tarafında demiri aradım ama sadece çarşafın soğukluğu vardı. Telefonuma uzandığımda mesaj bırakmıştı.
Demiraşkım: Günaydın bebeğim (08.36)
Ben işteyim annemler sabah gelmişti.
Haberin olsun, seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu / BxB
DiversosYeni taşınan karşı komşusuna görür görmez aşık olacağını oda hesaplayamamıştı