3

8.4K 513 151
                                    

Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...

●●●●●

Okuldan çıkarken eve gideceğimi bilmenin verdiği rahatlıkla yolda yürüyordum. Yatağımı özlemiştim. Aklımda sadece uyumak vardı gözlerimi kapatmamak için zorlanıyordum.

Sokağımın önüne geldiğimde bizim apartmana doğru ilerlemiştim. Apartmana girdiğimde asansörü beklemeye başlamıştım. Kapısı açıldığında içinde iki kişi vardı.

Demir vveeee tanımadığım bir kadın.

Kimdi bu kadın? Kardeşi falan mıydı acaba sanmıyorum hiç benzemiyorlar. Kadın sarışındı demir ise esmer.

"Aa kuzey" demir gülümseyerek yüzüme bakarsan ben gülümseyemiyordum aklımın içini kemiren birsürü soru vardı!

"Merhaba" zar zor konuştuğumda gözlerim yanındaki kadında geziyordu.

"Merhaba didem ben" gülümseyerek konuşan kadınla daha çok kasıldığımı hissediyordum. Bu içimi kemiren duygu neydi?

"Kuzey bende." Gülümsemeye çalıştığımda gözlerim demire kaydı, bana bakıyordu.

"Neyse daha görüşürüz kuzey ."  Demir elinin birini didem denen kadının sırtına koyarak onu yönlendirdi.

"Görüşürüz"

İkisinin arkasından bakarken içimi bişey kemirmeye devam ediyordu.

Uyku muyku kalmamıştı.

*

Yatağımda uzanmış kendimi yiyordum. Sevgilisi olamazdı bence öyle olsaydı sevgilim diye tanıtırdı kız kendini.

Ya saklamak istiyolarsa?

Kendimi içten içe yemeye devam ederken içim daralıyordu. Daha göreli 1 hafta bile olmamıştı neredeyse neden böyle hissediyordum. Heves miydi bunlar herneyse bilmiyorum ama şuan içimde yangın varmış gibi hissediyordum.

Annem odaya yine dank diye girdiğinde yorganı kafama çektim. Sitemkâr sesini duymuştum "oğlum kalk artık şu yataktan kaç saattir yatıyorsun."

"Ne kadar oldu ki." Boğuk sesimle konuştuğumda adım sesleri geldi.

"Akşam oldu kuzey 5 saattir o yatakta yatıyorsun hayır neyin var oğlum?" Yatağın yanına oturduğunda yüzümdeki yorganı çekmişti. Yorgun ve uykusuzluktan dolayı kızaran gözlerimi görmeyi beklemiyordu.

"Uyumadın mı sen!?"

"Uyuyamadım ki" ellerini saçlarımda gezdirdiğinde alnım terlemişti.

"Sıcaklamışsın hasta olacaksın böyle giderse kalk bir ılık duş al sonra da içeriye gel" tamamen üzerimden çektiği yorgan derin nefes aldım.

"Tamam anne" yataktan kalkarak annemi odadan göndermiştim iç çamaşırımı ve pijamalarımı aldığımda evdeki tek banyomuza iletlemiştim.

Maalesef o banyo odamda değildi..

Kısa duşumu aldıktan sonra pijamalarımı giyerek salona geçtim.

"Ooo kuzey abim bey siz gelirmiydiniz buralara" zevzek zevzek konuşan kardeşime gözlerimi devirdim.

"Gelebiliyormuş demek kızım öyle deme" babamında aslıyla bir olmasıyla geri odama dönme kararı almama az kalmıştı.

"Ya ya dimi gelebiliyormuşum " göz devirerek koltuğa oturduğumda hâlâ o kızı merak ediyordum. Belki arkadaşıdır he olsbilir neden hem en kötüyü düşünüyorum ki? Kafamdan atmam gerekiyordu.

Karşı Komşu / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin