Önceki fic tutmadi ben de dedim ki neden yeni fic yazmayayim
Daha önceden bu fici planlamistim ama digeri bitince yazacaktım ama canim sikildi
Neyse iyi okumalar (Bari buna oy atin amk)
^_________^^_________^^_________^
Jeonginden:
Sabah yeni uyanmıştım ve lanet alarm sesimle uyandım. Okulu bulan kişiyi sikiyim. Üstümü değiştirdim, saçımı yaptım ayakkabılarımı da giyip okula doğru yola çıktım. Okul ile aramda yürüme 10 dakika filan vardı. Okulun bahçesine girdim ve kapıyı açmaya çalıştım.
"Bu niye açılmıyor amına koyayım!"
Kapıyı daha çok zorladım. Tahmin edin ne oldu... Açılmadı. Pazartesi günü neden bu kadar sessiz bu okul diye düşündüm. Telefonumu çıkardım ve canım sınıf arkadaşım biricik kankam çok sevdiğim (!) Jisung'u aradım. Fakat o da 2 kere çaldırmama rağmen açmadı. 3. çaldırmam da sonunda telefonu açtı. Söverek de olsa açtı sonuçta.
"NE VAR AMINA KOYAYIM SAAT SABAHIN 7'SI NE ARAYIP ARAYIP DURUYORSUN!?!?"
"Ben de seni seviyorum Jisung. Oğlum sen neden evdesin?"
"Neden olmayayım?"
"Kanka okul var ya zaten hiç kimse yok kapılarda kapalı tıstım amına."
"PUHAHAHAHHA!?"
"Ne gülüyorsun lan bitch!"
" GÜLMEMEYE ÇALIŞIYORUM AMA ÇOK KOMIK PUHAHAHAH!?!?"
"Ne komik??"
"Kanka biz yaz tatiline girdik ya hani bugün tatil."
"Ananı sikeyim unutmuşum."
"PUHAHAHHA."Jisung'un yüzüne telefonu kapatıp eve doğru yol aldım. Yol da kimi gördüm sizce? Okulumuzun vıcık çifti Chanmin ikilisi. Aman ne güzel Seungmin ile ortaokuldan beri arkadaşız ve kahretsin ki beni fark ettiler.
"PUHAHAHAH!"
"NE GÜLÜYORSUN OROSPU SEUNG!?"
"SEN KIME OROSPU DIYON LAN!"
"Pardon abi."
"Aşkım gördün mü Jeongin okul var sanıp okula gelmiş.PUHAHHAHA!"
"Sizin götünüze elektrik direği girsin."
"Bizden çıkıp sana girsin Jeongin."(bu aşırı ama aşırı mukemmel sozu bana her gun okulda soyleyen biricik kankam sana da selam LiaTheBlink )Bu sözleri takmadan ayaklarımı yere vura vura eve gittim ve kendimi yatağa attım. Zaten hemen uyumuşum.
$$$$$$$$$$
Neden okul kıyafetlerimleydim? Doğru ya sabah okul var sanıp okula gitmiştim. Eve gelince de direkt uyumuştum. Elimi yüzümü yıkadım ve telefonumu elime aldım. E- Jisungdan 38 arama 54 mesaj anasını sikiyim ya. Hemen Jisung'u aradım.
"Niye açmadın aramalarımı??"
"Uyuyodum."
"Tamam sana şey diyeceğim."
"Ney?"
"GYM'e gidek mi?"
"Aaaaa neden amına?"
"Çünkü canım istedi lütfen beni kırma Innie~"
"Tamam be git Minhona yürü."
"Kanka bi ara içmeye de gidelim."
"Yaşımız tutmuyor gerizekalı."
"Off doğru bu arada bana Minho deme Minho Felix'i seviyormuş."
"Lan gerizekalı mal Felix ve Minho sevgilimiymiş bazen çok komik oluyorsun Sungie."
"Ama kantinde el ele tutuşuyorlardı."
"Bak şimdi Sungie bu Felix ile Minho kardeş ultra zeki arkadaşım daha sevdiğin çocuğun kardeşini bile bilmiyorsun."
"Öyle miymiş?"
"Evet öyleymiş neyse biz ne zaman gidiyoruz Gym'e."
"Saat 2 de olur mu?"
"Olur hadi görüşürüz."
"Bye byee."Telefonu kapattım kahvaltı yapıp telefon da takıldım ve saat 2 olunca Jisung ile Gym'e gittik.
$$$$$$$$$$
Gym'e girer girmez gözüme biri çarptı. Off bu ne yakışıklılık. Adam kas yuvası mübarek. Hemen Jisung'un yanına gittim.
"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım."
"Nereye gidiyon Jeongin?"
"Selam ileride kocam olacak şahıs."
"Sen kimsin bilader??"
"Yeni sevgilin."^_________^^_________^^_________^
(Bu bolumu birazcik degistirdim biyle daha iyi )
Anasini ya cenemde sivilce cikmis annem patlatmaya calisiyor evde ondan kaciyorum help me😿
Neyse bu Jeongbin fic oldugu icin Jeongbin ile kalin...HOSCAKALINN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfiction"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24