Ryujinden;
Bir kaç gündür sadece onu düşünüyordum. Her gün, her saat, her dakika ve her saniye. Onu ilk gördüğümden beri peşinde dolaşıyordum. Beni fark etmesi için elimden geleni yapıyorum ama o benimle doğru düzgün konuşmuyor bile. Bu durum çok canımı sıkmaya başladı. Bütün cesaretimi toplayıp ona yazdım.
[💜]
Siz
Yeji bir bakar mısın?💜
Efendim Ryujin?Siz
Seninle bir şey konuşmam lazım.💜
Ne konuşacağız?Siz
|Yeji seni seviyorum...
|Benimle çıkar mısın?...
|Yeji senden hoşlanıyorum...
|Yeji sana aşığım...Yapamadım. Yapamayacağım. Hiç bir zaman o kadar cesur olamayacağım. Sadece onun anlamasını beklemek zorundayım. Fakat eğer ondan hoşlanan biri olduğunu bilseydi ne olurdu? Kötü mü karşılardı? En merak ettiğim şey bu olabilir.
Siz
Bir arkadaşım bana senden hoşlandığını söyledi. Fakat sana söylemeye çekiniyor.💜
Kim bu bahsettiğin arkadaşın?Siz
Hiiiç bir arkadaşım işte.💜
Hmm o arkadaşına söyle ben ondan hoşlanmıyorum.Siz
Ama daha kim olduğunu bilmiyorsun. Belki sen de onu seviyorsun.💜
Ryujin benim sevdiğim kişinin o olmadığına adım kadar eminim.Siz
Hmmm hoşlandığın biri var yani.💜
Evet.Siz
|Bir şey çıt etti...
|Amk turkce klavyesi bende bunu neden kullaniyosam aw
Peki sonra görüşürüz.💜
Görüşürüz.Telefonumdan arama bölümünü açıp Chaeryeong'u buldum.
SR: "Amına koyduğumun karısı açsana şu telefonu."
3 kere çaldırmama rağmen açmadı. Tam 4. çalışında hanımefendi sonunda cevap verdi.
LC: "Efendim Ryu?"
SR: "YAA BEN BIKTIM BU KIZ NEDEN BIR ŞEYLERI ANLAMIYOR. O KADAR BELLI ETMEME RAĞMEN ANLAMADI ONDAN HOŞLANDIĞIMI! BENDE ADIM ATACAK GÖT YOK IŞTE AMINA KOYAYIM!"
LC: "YA BIR BAĞIRMA GERIZEKALI! Aşk problemi yaşayan herkes bana geliyor. Ben aşk tanrısı mıyım mallar. Daha seninle 2 haftadır tanışıyoruz senin bile aşkını tartıştığın arkadaşın oldum. Yeter bıktım haa!"
SR: "Lan kız bana bildiğin birinden hoşlanıyorum dedi. BANA BIRINDEN HOŞLANIYORUM DEDI. Ben kendimi camdan atmayayım da ne yapayım lan!"
LC: "Lan sus camdan atlamak falan diyorsun. Çılgın karısın sen yaparsın sen sakın yapma!"
SR: "Bıktım ben platonik olmaktan. Aşk ne zor işmiş ya. Aptal kafam neden birine aşık olursun ki!"
LC: "Ya ben cidden bıktım şu Yeji olayından. Git Yeji çıkalım amına koyayım de çıkın işte!"
SR: "Sen bende o göt var mı sanıyorsun yarrak."
LC: "Yok mu? Bence var."
SR: "Nasıl itiraf edeceğim kii!"
LC: "Bildiğin senden hoşlanıyorum de. Bak Changbin ile Jeongin'e! Changbin yani götümün cüce semesi adım atmadığı için zor sevgili oldular. Sen seme değil misin kızım! Neden utanıyorsun?"
SR: "Yaa ne bileyim ben Yeji'nin yanında ukeleşiyorum!"
LC: "Amına koyduğumun malı!"
Arama sonlandırıldı
Evettt Chaeryeongdan da siktiri yediğimize göre yolumuz açık olsun.
Ne yapsamki gidip kapısına mı dayansam? Mantıklı aslında lan!
Hemen askılıktan montumu aldım. Anahtarımı alıp ayakkabılarımı giydikten sonra Yeji'nin evine gitmek için yürümeye başladım. Neden mi yürüyorum? Spor işte amk.
Sonunda kapıya geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı tıkladım. Kapıyı Yeji açtı fakat arkasında biri vardı.
??: "Yeji kim gelmiş hayatım?"
√√√
Ayol selam nabersiniz???
Ben boook gibiyim (Arkadasimda yatiya kalamadim...)
Bu bolumde bu kadar iste kisacik ama olsun hadi babayyy😽😽😽😽😽😽😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfic"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24