~9~ Aşıksınnnnn!

825 109 73
                                    

Ne ateş var ne de duman amma tutuşur alevler yanar ali cabbar.

Helluuuuuu bu aralar bolum yazmaya asiri useniyom ama yazicam cunku why not

Konu her an boka sarabilir hatta belki de bok gibi ilerliyor bilemiyom hic kontrol etmeden aklima gelen ilk seyi yazip atiyom

Offf bi de gecen gun tam uyurken harika bi fic konusu buldum dedim bunu yazsam mukemmel olur sabah yazmaya baslarim dedim sabah bi kalktim ficin konusunu unutmusum amk

Her neyse yine bos yaptim iyi okumalarrr

√√√

Jeonginden;

(1 ay sonra)

Offf ağlıcam yaa benim bir tanecik aşkım (Beliz(Yazar): 🎵Bir tanecik askim mum gibi eriyorum sanaaa sensiz her an ziyan...🎵) benim okuluma geldii. Hâlâ o şoku üstümden atamadım mükemmel bir şey.

Yani bugünde okul çıkışında Changbin'imi takip ediyordum. Evet bunu hep yapıyorum yani o okula geldiğinden beri bu takip işi bende alışkanlık oldu. Ama ama bu sefer ki farklı çünkü bu sefer yanında biri vardı. Tabi ki bu kişiyi tanıyordum bizim okulun dedikoducusu Chaeryeong. Chaeryeong aslında dedikoducu tüm okulun nefret ettiği biri gibi görülse de o benim canım, balım, çikolatam, bebişim. Evet sanırım fazla iyi anlaşıyoruz fakat sorun şu Chaer canikomun benim müstakbel eşimin yanın da ne işi var? Bu kızı sorguya çekmem gerekiyor anlaşıldı.

Ben o ikiliyi takip etmeye devam ederken Chaeryeong yolda bir şey düşürdüğünü ve hemen alıp geri geleceğini söyledi. Changbin onu beklerken arkalarında olduğum için biliyordum ki Chaer hiç bir şeyini düşürmedi. O zaman neden geri dönüyor diye düşünürken benim yanıma geldi ve Changbin'in göremeyeceği bir hizaya geldik.

CR: "Lan özürlü sen görünmez olduğunu falan mı zannediyorsun?"
J: "Ne olmuş be?"
CR: "Lan mal iyiki şu Changbin biraz safmış dıpdızlak ortadasın amk."
J: "Cidden mi lan?"
CR: "Hee valla şimdi sen git evine akşam konuşuruz."
J: "Ama Changb-"
CR: "Boş ver Changbin'i hadi kış kış."
J: "Sonra konuşcaz bunu senle haberin olsun."
CR: "Tamam tamam şimdi siktir git."
J: "Ok byee."

Chaeryeong'a güvendim ve evin yolunu tuttum.

Changbinden;

Chaeryeong geri geldiğinde konuşmaya devam ettik ve ben fark etmeden eve gelmişim.

CB: "Seninle konuşmak güzeldi Chaeryeong. Sonra görüşürüz."
CR: "Seninlede konuşmak güzeldi Changbin. Merak etme bunu yaymıycam."
CB: "Sana güveniyorum."

Aslında Chaeryeong ile konuşmamın nedeni itiraf sayfasıydı. Tam iki hafta önce itiraf sayfasına bir itirafta bulundum ve o zaman mecburen Chaeryeongla konuşmaya başladım ama gerçekten sohbeti sarıyordu.

FLASHBACK

(2 hafta önce)

Changbinden;

Gün geçtikçe Jeongin'e aşık olmaya başlıyordum en yapmamam gereken şey bu olsa bile. Ona aşık olamazdım, erkek sevgilim olamazdı, daha önemlisi sevgili olsak bile ailem bunu bilmemeliydi. Maalesef benim ailem homofibik. Şu ana kadar hiç bir sevgilim olmadı nedeni ise benim gay olmam. Tabi ki ailem bunu bilmiyor bilseler beni asarlar herhalde.

Geçen günlerde annem beni aradı ve bana bizim okuldan bir kız ayarladığını söyledi. Tek diyebildiğim tamam demekti mecburdum. Annem bana kızın numarasını verdi ve verdiğinde o kızın Chaeryeong olduğunu öğrendim. Yani okulun dedikoducu kızı. O gün o kadar üzüldüm ki kendi durumum için ani bir sinirle okulun itiraf sayfasına yazdım.

Yazdım yazmasına ama itiraf sayfasının Chaeryeong'un olduğunu öğrendim. Hay lanet. Aslında Chaeryeong ile o gün yakınlaştık. Ona her şeyi anlattım hatta Jeongin hakkında düşündüklerimi anlattım. Ona Jeongin'i gördüğümde telaşlandığımı falan söyledim ve bana yardım edeceğini söyledi.

CB: "Chaeryeong onu gördüğümde neden bu kadar heyecanlanıyorum?"
CR: "Sana tek bir şey söyleyeceğim yaklaş."

Ona doğru yaklaştım ama kulagima fısıldamak yerine kulağıma bağırdı.

CR: "Aşıksınnnnn!"

√√√

Yine bos bos yazdim biliyorum sagolun soylemeye gerek yok hic ne yazdigima bakmadan atiyom her zaman ki gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine bos bos yazdim biliyorum sagolun soylemeye gerek yok hic ne yazdigima bakmadan atiyom her zaman ki gibi

Bolumlere oy atan canikolar cok thanks😽💋

Her neyse Jeongbinle kalin...HOSCAKALINNN

GYM // Jeongbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin