~15~ Kendim ettim kendim buldum

627 83 26
                                    

Geldim geldim geldimmmm

Yine yeniden bok gibi bir bolumle karsi karsiya olabilirsiniz dikkat edin

Jisung nasil Minhoyu reddetmisti ama FHDHDOVJDBDBXJDBDJS

Neyse iyi okumalarrrrrr

√√√

"Sen malsın!"

"Sen gerizekalın!"

"Sen hem mal hem gerizekalısın!"

"Ya tamam anladım salağım!"

Olanları bizimkilere anlatınca Felix abisini teselli etmeye gitti. Bende Seungmin, Jeongin ve Hyunjin mallarından ne kadar mal olduğumu dinliyordum. (Yazdigim cumleyi si-) Onlar benim ne kadar gerizekalı olduğumu söylerken kantine bize içecek almaya giden Chan geldi. Elinde 7 içecek vardı.

"Ben bunları Minhoların oraya götürüp gelicem. Size de vercem merak etmeyin."

"Tamam."

Chan gidince Seungmin konuşmaya devam etti.

"Yani ben sana diyecek bir şey bulamıyorum. Sırf utandığın için çocuğu reddettin."

"Belanı siksinler."

"Hyunjin haklı Jis belanı siksinler."

"Ama ama ama ama-"

"Ama ama ne amına koyayım."

"Ama ama ben heyecanlandım Seungmin."

"Jisung ama ama amına koyayım. Aaaaaaaa aşkım geldiii!"

Chan geldi ve diğer tarafa da içecek dağıttığı için elinde dört içecek kalmıştı. O dört içeceğin birini Seungmin'e, birini Hyunjin'e, birini Jeongin'e, sonuncusunu da bana vermek yerine kendi aldı.

"Hey hey ben ben!"

"Sana yok Jisung üzdün çocuğu."

"Cinler siksin seni!"

Enseme biri vurduğunda bunun Felix olduğunu anladım.

"Asıl seni siksin cinler! Abim senin yüzünden ağlamaktan gözleri şişti. Mal seni!"

"Çok mu kötü?"

"Git bak istersen."

"Chan sence ben bundan sonra Minho'nun yüzüne bakabilecek miyim?"

"Bakamıyacak!"

"Offf!"

.....

Beş gündür ne Minho'nun yanına gittim ne de ağlamadığım bir gün oldu. Çok mutsuzdum. Yarın yine okula gitmem gerekiyordu bu yüzden gözlerindeki morlukları birazcık da olsa indirmeliydim. Gözlerime buz koydum ve bugün ağlamamaya çalıştım.

.....

Bugün okula giderken ne tesadüf Minho'ya rastladım. Onun da durumu çok kötüydü. Bende dün gece yine kendimi tutamayıp ağladığım için benimde gözlerim şişikti.

Okula vardım. Ders boyunca ne hocayı dinledim ne de uyudum sadece en arkada sessiz sessiz ağladım. Gidip ona her şeyi anlatmak istiyorum ama yapamıyorum. Yüzüne bile zir bakıyorum.

Tenefüs olunca yanıma hiç beklemediğim biri geldi. Minho. Normalde artık bizimkiler bile yanıma gelmiyordu çünkü ben istemiyordum. Eğer onlar yanımda olursa daha çok ağlardım.

"E-efendim Minho?"

"Biraz konuşabilir miyiz?"

"Tamam."

Sınıf zaten boştu. Herkes dışarıdaydı. Minho yanıma oturdu ve bana bakmaya başladı.

"N-ne diyecektin?"

"Ha şey Jisung gerçekten benden hiç hoşlanmıyorsun değil mi?"

"..."

"Bunu evet olarak sayıyorum. Madem hoşlanmıyorsun neden kendini bu kadar mahvediyorsun? Seni böyle görmek beni daha çok üzüyor."

"..."

"Bir şey diyecek misin?"

"..."

"Tamam öyleyse kendini üzme benim için hâlâ çok değerlisin. Sen üzülünce ben daha çok üzülüyorum."

Tam yanımdan kalkacakken bileğini tuttum.

"Dur!"

"Ne oldu Jisung?"

"M-minho ben..."

"Offf ne drama yaptınız be!"

Bir anda içeriye dalan Hyunjin ve Felix ile ikimizde bakışlarımızı oraya çevirdik. Felix ve Hyunjin yanımıza gelince Felix konuşmaya başladı.

"Abi bak şimdi. Bu benim mal arkadaşım uzun süredir senden hoşlanıyor. Sende ondan hoşlanıyorsun..."

Hyunjin sevgilisini devam ettirdi.

"Şimdi bu mal her gün bizim başımızın etini yiyordu. Minho şöyle Minho böyle. Yatıyor kalkıyor Minho da Minho..."

"Abi bak sonra adı üstünde mal arkadaşımız sen ona açılınca heyecanlanmış..."

"Tabii dediğimiz gibi mal olduğu için heyecandan seni reddetmiş."

"Şu anda da kendini hırpalıyor."

"Yani kendi etti kendi buldu."

"Yani kendim ettim, kendim buldum..."

Arkadan gelen Jeonginde şarkı söylemeye başladı. (Ne alaka demeyin çok alaka)

"Bu gidişle zaten benim sonum, hiç bir hayra alamet değil. Sussun telefonlar uyudun mu diye soranlar, dokunmasın yalnızlığımaaaa. Kimse bilmesin nerde olduğunu sorarlarsa öldü dersinnn. Böyle gelmiş böyle de gider kafam sende bile güzellll."

√√√

Kafam senden bile güzeli dinleyin dinletin

Eeeee bu kadardi cok bi sey kalmadi finale yaklasiyor olma ihtimalimiz var ama o benim keyfim ve kahyasina bagli

Okudugunuz icin tesekkurler bu arada gt yapiyorum haberiniz olsun yaneee

GYM // Jeongbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin