SC: "Chaeryeong!"
SR: "Chaerr!"
LF: "AMINA KOYACAĞIM CHAERYEONG NERDESIN!"
YJ: "Felix sakin ol kanka buluruz."
HJ: "Bugün burada neden bu kadar insan var ya! Sanki hayat Chaeryeong'u bulmamızı istemiyor gibi."
HH: "Chaeryeong nerdesin ağlayacağım şimdi!"
LM: "Bir günümüz sorunsuz geçmiyor ya!"
HY: "Dağılıp arayalım bence."
YJ: "Mantıklı."
SC: "Jeongin ve ben düz ilerliyoruz. Yeji ve Ryujin siz arka taraflara bir daha bakın. Hyunjin ve Felix siz sağa tarafa dönme dolapların o tarafa gidin. Jisung ve Minho sizde sol tarafa atlı karıncanın o taraflara gidin bakın. Eğer bulursanız gruptan arayın nerede olduğunuzu söyleyin."
HY: "Tamam hadi gidelim Ryu."
Herkes dört tarafa dağılmıştı ve hep birlikte Chaeryeong'u arıyorduk. En son Minho ve Yeji hangi alete binsek diye tartışma çıkardığında nasıl oldu bilmiyorum ama Chaeryeong kaybolmuştu. Onu aradığımızda ise telefonu kapalıydı büyük ihtimal şarjı bitmişti. Şimdide koskoca lunaparkta 8 kişi birini arıyorduk. Chan ve Seungmin keyif yapsın biz Chaeryeong'u arayalım. Ne kadar adaletli dünya.
"Amına koyduğumun malı nereye kaybolursun ya!"
"Changbin sakin ol."
"Hayır inadına bugünde lunaparka gelen gelene anasını satayım. Sanırsın salı pazarı!" (Of sali pazari kalabaligi cok kotu aq)
"Tamam Changbin sakinleş biraz. Burnundan soluyorsun yeter bulunur illaki koskoca kız sonuçta!"
"Ama Jeongin sinirlenmemek mümkün mü! Koskoca kız nasıl kaybolabilir!"
"Aşkım 9 kişi Suriye ordusu gibi gelirsek buraya tabiki kaybolur."
"O da doğru biz niye bu kadar kalabalığız ya!"
Biraz daha yürümüştük ve hava kararmaya başlamıştı. Hâlâ Chaeryeong'u arıyorduk ama kimse bulamamıştı. Insanlar yavaş yavaş gidiyordu ve Chaeryeong'u bulmak için bize daha çok imkan sağlanıyordu. Gerçekten bir günümüz bile olaysız geçmiyordu.
"Jeongin hatırlat bir daha bu kadar kişi bir yere gitmeyelim."
O sırada ikimizinde telefonu çaldı. Arayan Jisungtu. Yanyana olduğumuz için Changbin telefonu kapattı ben ise telefonu açıp hoparlöre aldım.
HJ: "Arkadaşlar Chaeryeong'u bulduk salıncak makinelerinin oraya gelin."
Herkes telefonu kapattı bizde Changbinle o tarafa koşmaya başladık.
Sonunda vardığımızda herkes oradaydı. Yeji, Minho ve Ryujin; Chaeryeong'u azarlıyordu. Jisung Chaeryeong'un üzerine gitmemelerini söylüyordu. Hyunjin ve Felix birbirine sarılmış ağlıyordu. Chaeryeong ise boynunu bükmüş çocukların azarının bitmesini bekliyordu.
Changbin ile yanlarına gittiğimizde herkes bize döndü. Koşup Chaeryeong'a sarıldım.
YJ: "Çok korkuttun bizi salak!"
Chaeryeongda bana sarılınca omzuma düşen göz yaşını hissettim ve Chaeryeong'un titreyen sesini duydum.
LC: "Ö-özür dilerim... Sizi telaşlandırmak istemedim. *Fiyıkkk (burun çekme sesi çok güzel efekt yaptım biliyorum)*"
LM: "Ama şimdi sen böyle yaparsan ben sana nasıl kızayım!"
Minhoda Chaeryeong'a sarıldığında herkes başımıza toplandı ve ekipçe sarıldık. Neredeyse boğuluyordum ama çok takmayın.
SC: "Her neyse artık evlere dağılalım hava karardı."
LC: "Benim yüzümden eğlenmediniz..."
LF: "Sorun yok ya sonra yine geliriz ama bu sefer mümkünse az insan olduğu zaman gelelim!"
HH: "Ağzını öpeyim Felix çok haklısın!"
SR: "Ağzını öpeyim ne amına koyayım ya!"
SC: "Jeongin bugün bende kal."
YJ: "Olur."
LC: "Ultra HD Jeongbin porno izle."
HJ: "Video atın kanka."
HY: "Bu gençlik sizden video istiyor."
Changbin'in sırıttığını gördüğümde bizimkilere bağırdım.
YJ: "SUSUN SIZI FESAT INSANLAR!"
Changbin'in kolunu tuttuğum gibi çıkışa sürükledim.
"Jeongin.."
"Efendim?"
"Bugün kaçışın yok..."
√√√
www.jeongbinsmut.com
Diğer bolumde gorusuruz insanciklar😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfiction"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24