Selammmmmmm
Ayyy cok mutluyum sinavlar bir hafta sonraya alindiiii💅🏼💅🏼
Bende dedim test cozdum odev yaptim e fic okumaktan veya tt izlemekten de biktim bari GYM'e yb yazayim
Normalde ilk taslakta ki ficimi yazmaya devam edicektim ama orada tikandim o yuzden GYM'e yazicam
Eger tikanmasaydim yine yb yoktu sansiniza
Neysee iyi okumalarrrrr
√√√
SC: "Eee Jeongin nasılsın?"
YJ: "Iyiyim sen?"
SC: "Bende iyiyim-"
Changbin'in telefonu çaldı ve arayan kişiyi görünce nedense yüzü düştü. Bana dönünce yeniden yüzüne gülümsemesini ekleyip konuştu.
SC: "Hemen geliyorum açmam gerek."
YJ: "Tamam sorun değil."
Changbin odadan çıkıp başka bir odaya geçti bende onu beklemeye başladım.
Changbinden;
Jeongin ile konuşurken annemin aramasıyla tüm moralim alt üst oldu. Kendi odama geçip telefonu açtım.
Telefon konuşması:
SC: "Efendim anne?"
S*: "Hemen hazırlan sana ayarladığım kız hemen buluşmak istedi. Evini konumunu attım bir yarım saate orada olur."
SC: "ANNE SEN NE SAÇMALIYORSUN! NEDEN BENDEN IZINSIZ BULUŞMA AYARLIYORSUN? HEMDE BENIM EVIMDE!?"
S*: "SEO CHANGBIN BANA SESINI YÜKSELTME!"
SC: "Söyle o kıza almıyorum onu evime. Hem evimde bir arkadaşım var şuan olmaz."
S*: "Changbin o kız senin arkadaşından daha önemli arkadaşını kovuyor musun ne yapıyorsan yap. O kız sana geliyor dediysem gelecek."
Annem telefonu yüzüme kapattığın da sinirlerime hakim olamadım ve telefonu yatağa fırlatıp bağırdım. Jeongin de duymuş olacak ki kapımı tıklayıp konuştu.
YJ: "Changbin iyi misin?"
Hemen kendimi toparlayıp - ya da sadece toparlamaya çalışıp - kapıyı açtım. Jeongin yüzünde endişeli ve şaşkın bir ifade ile bana bakıyordu. Benim için endişelenmiş küçük tilkim benim.
YJ: "Iyi misin?"
SC: "Evet sadece annemle biraz tartıştık."
YJ: "Anlatmak ister misin?"
Kafamı olumlu anlamda salladım ve Jeongin'i kolundan tutup salona götürdüm. Karşılıklı olarak tekli koltuklara oturduk.
YJ: "Anlatacak mısın?"
SC: "Evet... Hani size bahsettiğim annemin ayarladığı kız varya."
Jeongin'in birden yüzü soldu ama hemen kendini düzeltip devam etti.
YJ: "Evet onunla ilgili bir şey mi?"
SC: "Kız hemen buluşmak istediğini söylemiş. Annem de evin konumunu atmış beni arayıp yarım saate hazır olmamı söyledi ben de sinirlendim."
YJ: "Buluş kızla en fazla ne olabilir ki?"
SC: "Istemiyorum Jeongin. Zaten hoşlandığım biri varken o kızla buluşmak istemiyorum."
Jeongin'in yüzündeki mutlu ifade şimdi tamamen silindi. Ah be küçük tilkim şimdi sana sarılıp 'Ben senden hoşlanıyorken o kızla buluşamam.' demek vardı. Maalesef bende o göt yok. Hem sana aşkımı daha güzel bir yerde itiraf etmek isterim.
YJ: "Ben en iyisi kalkayım. Sen de o kızla buluş Changbin. Istemiyorsan bile bunu yüzüne doğrudan söyle."
Ben bir şey demeden hızlıca kalkıp gitti. Fazla acaleciydi. Bende Jeongin'in dediğini yapmaya karar verdim ve etrafı birazcık toparladım.
Yarım saat sonra;
Ben oturup telefona bakarken birden kapı çaldı. Kız gelmiş olmalıydı hemen kalkıp kapıyı açtım.
Karşımda kısa mavi saçlı bir kız duruyordu. Elimle içeriyi gösterdim o da hemen içeri girdi. Bir tekli koltuğa oturdu bende karşısına oturdum.
??: "Adın Changbin di değil mi?"
SC: "Evet senin adın ne?"
SR: "Shin Ryujin."
√√√
Ne mavi Ryujin mi!?!? Ölürüm ölürüm...
Mavi Ryujin evreni tekledi bu arada
Her neyse bu bolumde bu kadardi (yine kisaydi)
Gorusuruzzz💋💋💋💋💋😽💋😽💋💋😽💋😽💋😽💋😽😽😽😽😽💋😽💋😽💋💋😽💋😽💋😽💋😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfic"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24