~35~ Gel(m)e üstü(m)e katil!

484 37 69
                                    

Jeongin ve Changbin eve geldiğinde, Jeongin yorgunluktan kendini koltuğa bıraktı. Changbin ise ceketini askıya asıp yavaş adımlarla Jeongin'in yanına ilerliyordu.

"Gelme üstüme katil!"

Changbin, Jeongin'in söylediği şeyi beklemediği için küçük bir kahkaha attı ve Jeongin'in yanına oturdu.

"Jeongin.."

"Efendim?"

Jeongin konunun nereye geleceğini şimdiden tahmin edebiliyordu. Changbin'in bu işi bırakmayacağını da iyi biliyordu.

"Sana dediğim şeyi hatırlıyorsunuz değil mi Jeongin bey?"

Jeongin içinden bir 'Hassiktir.' çektikten sonra salağa yatmaya karar verdi.

"Ne demiştin ki?"

Changbin, Jeongin'in gayet iyi hatırladığını biliyordu. Hemen Jeongin'e yaklaştı ve belinden tutup kucağına çıkardı. Jeongin'in yüzü kızarmaya başlayınca Changbin'in ağzından bir kıkırtı çıktı.

"Bu kadar utanma Jeongin."

"He amk kolay sanki!"

Changbin gülümseyip elini Jeongin'in tişörtünden içeri soktu ve belini okşamaya başladı.

Changbin surekli guluyor psikopat herhalde

Jeongin tişörtünün içinde hissettiği ellerle titrek bir nefes verdi. Changbin, Jeongin'in heyecanlandığını anlayıp gülümsedi.

😆😆😆😆😆
Yeter amk ister istemez Changbini gulduruyom

"Ne gülüyorsun ya!"

Jeongin yumruklarıyla Changbin'in omzuna vurmaya başladı.

"Utanınca çok tatlı oluyorsun Jeongin."

"ANAN TATLI OLUYOR!"

Jeongin anlık bir sinirle bağırdığında Changbin, Jeongin'i kucağına aldı.

🕊️Kus oldum uctum gokyuzune

"Changbin ne yapıyorsun!"

"Bilmem."

Changbin, Jeongin'i odaya doğru götürmeye başladığında Jeongin seslice yutkundu. Sonuçta ilkiydi ve oldukça korkuyordu.

Changbin odaya geldiğinde Jeongin'i yatağa bıraktı. Jeongin sırtı yatakla buluştuğunda emin oldu. Göte bay bay👋🏼

Changbin birden Jeongin'in dudağına yapıştığında Jeongin, Changbin'e karşılık vermeye çalışıyordu.

Changbin, Jeongin'in üst dudağını emip ısırıyordu. Changbin uzun süredir bu anı bekliyormuş gibi sertçe öperken Jeongin karşılık vermekte güçlük çekiyordu. En son Changbin'in ağzına kan tadı gelmesiyle Jeongin'in dudağını kanattığını anladı.

Jeongin ve Changbin dudaklarını nefeslenmek için ayırdığında Changbin beklemeden Jeongin'in boynuna gözünü kestirdi ve hızla önündeki beyaz tene dudaklarını bastırdı. Jeongin'in boynunda izlerini bırakıyordu.

"Ahmm~"

Babaannemi yedim ham.

Changbin, Jeongin'in ağzından kaçan inlemeyle GÜLÜMSEDI.

😀😀😀😀
gul gul öldüm Chang

Changbin dudaklarını Jeongin'in boynundan aşağıya doğru indirmeye başladı. Jeongin'in tişörtünü çıkarıp odanın herhangi bir yerine fırlattı.

Jeongin'in bir göğüs ucunu ısırırırken diğerini parmaklarıyla eziyordu.

"Ahh~ Changbinn~"

Offf bu smuttaki konusma kisimlarini yazmayi hic sevmiyorum aq

Changbin uzun süre Jeongin'in göğüslerinde oyalandıktan sonra dudaklarını Jeongin'in karnına getirdi ve öpücükler bırakmaya başladı.

"Amına koyayım yapma huylanıyorum!"

Changbin duyduklarıyla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.

Birden Jeongin'in eşofmanını boxerıyla birlikte çıkarttığında Jeongin yüzünün kızardığını hissetti.

"Ne oldu utandın mı?"

"Hm hm.."

Changbin dudaklarını Jeongin'in dudaklarıyla buluşturup hafif öpücükler bırakmaya başladı. Daha sonra iki parmağını Jeongin'in ağzına uzattı. Changbin, Jeongin'in yutkunduğunu gördüğünde konuştu.

"Istemiyorsan seni zorlayamam Jeongin."

Jeongin yeniden sesli bir şekilde yurkundu. Changbin tam elini çekecekken parmaklarının ıslanmaya başladığını hissetti.

Jeongin, Changbin'in parmaklarını hızlıca yalıyordu. Sonunda Changbin parmaklarını Jeongin'in ağzından çıkardığında Jeongin'e son kez 'Emin misin?' der gibi baktı. Jeongin başını salladığında ise ilk parmağını Jeongin'in deliğinden içeri gönderdi. O sırada Jeongin'in ince sesiyle hafif bir inleme duyuldu.

Changbin ikinci parmağınıda Jeongin'in içine gönderdikten sonra Jeongin'in içinde makas hareketi yapmaya başladı.

Jeongin'in hazır olduğuna emin olduktan sonra kendi altını çıkarttı ve odanın herhangi bir yerine attı. Jeongin'e baktığında alnındaki saçlarının alnına yapıştığını gördü. Jeongin'in saçını eliyle düzeltip alnına bir öpücük kondurdu ve yavaşça içine girmeye başladı.

Jeongin hemen kollarını Changbin'in boynuna doladı ve dudaklarını birbirine bastırdı fakat ağzından kaçan yüksek sesli inlemeyi durduramadı.

"Ahhh~"

Jeongin odaya günün en yüksek inlemesini bıraktığında Changbin Jeongin'in dudaklarına yapıştı.

Changbin sonunda penisinin hepsini Jeongin'in içine yolladığında Jeongin'in alışmasını bekledi. Jeongin alıştığını belli eden mırıltılar çıkardığında Changbin gel git yapmaya başladı.

Changbin hızını iyice arttırdığında odada iki bedenin birbirine çarpma sesi, Jeongin'in inlemeleri ve yatağın duvara çarpma sesi yankılanıyordu.

"Hmm Changbin-ah yukarıya geçebilir miyim?"

Changbin ani bir hareketle Jeongin'i üstüne aldığında Jeongin Changbin'in kucağında zıplamaya başladı. Changbin'in de inlemesinden sonra ikiside boşalmaya yaklaştıklarını anladıklarında Jeongin Changbin'in üstündeki hızını arttırdı. Changbin ise Jeongin'in penisini çekiyordu.

Sonunda Changbin Jeongin'in içine, Jeongin ise Changbin'in eline gelmişti. Changbin Jeongin'i kucağına alıp banyoya götürdü ve ikili birlikte duş aldı.

√√√

13 gundur yb atmamisim😱😱😱😱😱😱😱

Arkadassaklar bir sonraki bolum final..😿

Haydi bays💋💓

GYM // Jeongbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin