??: "Kim gelmiş hayatım?"
Gözlerim faltaşı gibi açılırken Yeji'nin cevabıyla sadece oradan uzaklaşmak istedim.
HY: "Bir arkadaşım gelmiş canım."
Cidden mi? Sadece arkadaşı mıyım? Gerçi ilk kapı açıldığında anlamalıydım. Yeji'nin bir sevgilisi vardı ve şuan bu kesindi. Sevgilisi olmasa neden evinde üst kısmı çıplak biri olsun ki değil mi?
HY: "Ne oldu Ryu?"
Yeji'nin dediği şeyi bile yarım yamalak duymuştum. Çok dalgınlaşmıştım. Bir cevap vermeden arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Hızlı hızlı yürürken arkamdan bir koşma sesi duydum ama umursamadım. Sonunda birinin elini bileğimde hissettim. O kadar güçlü tutuyordu ki ilerleyemedim. Birden bileğimi tutan el beni kendine çevirdi. Yeji ile göz göze geldik. Bir anda dolan gözlerimlede olsa tüm yüzünü inceledim. Kısık ve çekik kedi gibi gözleri, dolgun dudakları, pasparlak turuncu saçları. Ah hepsi çok güzel bir bütün oluşturuyordu...
Gözlerim yeniden gözlerine çıktığında bana dik dik baktığını gördüm. Siktir onu süzdüğümü fark etmişti. Bir anda dudağının bir kenarı yukarı kıvrıldı. Gözlerim dudaklarına indiğinde dudaklarının içinden bir 'hah' sesi duydum. Bu dışarıdan alay ediyormuş gibi gözükse de sesi aslında hiç öyle çıkmamıştı.
HY: "Dudaklarımı çok sevdin galiba gözlerini alamıyorsun..."
Hassiktir. Soğuk olduğundan dolayı yüzüme çarpan sıcak nefesi onu öpmek istememe neden oluyordu.(hangi mevsimdeydik hatirlamiyorum kismis gibi davranin)
SR: "O çocuk kimdi Yeji..?"
HY: "Sadece kuzenimdi Ryujin zaten adam gay sen ne düşündün ki?"
SR: "H-hiç bir şey!"
Ellerimi havada sallarken Yeji'nin gülüşünü kazanmıştım. Neden bu kadar güzel gülmek zorundaydı ki?
HY: "Ryujin yine dudaklarıma bakıyorsun. Gözlerini alamıyorsan açık açık söyle..."
SR: "B-ben..."
Bir anda Yeji'nin ellerinin belimi bulmasıyla afalladım. Gerçekten bu kız beni delirtecekti. Şuan beni bıraksa bacaklarım tutmazdı.
HY: "Ryujin neden oradan kaçtın?"
SR: "S-s-sadece öyle oldu işte! Çok sorgulama!"
Kafamı yan tarafa çevirdim çünkü karşımdaki bu tanrıça gibi kadınla bu kadar yakında olmak bile tüm kanın yüzüme pompalanmasını sağlıyordu.
Yejiden hafif bir kıkırtı duyduktan sonra uzun ve ince parmakları yüzümde hissettim. Yeji tekrar ona bakmamı sağlarken daha çok yakınlaştı. Şuan biraz daha yaklaşsa dudaklarımız buluşurdu. Neler yapıyordu bu kadın! Beni çıldırtmak mı istiyordu!?
HY: "Ryujin kendini çok ele veriyorsun güzelim."
SR: "N-nasıl yani-"
Tam o an lafımı bölen bir şey oldu. Yeji'nin dudaklarını dudaklarımda hissettim. CIDDEN BU BIR RÜYA DEĞILDIR DEĞIL MI!?
Dudakları bir anda alt dudağımı hafifçe ısırınca boğukça ağzının içine inledim. Yeji inlememle memnun olmuş olacakki sırıttı. Yeji alt dudağımla uğraşmaya devam ederken ben de üst dudağını dişlerim arasına aldım. Tekrar dudağımı ısırmasıyla yeniden inlerken dilini ağzımın içine yolladı. Ağzımın içinde sıcak dillerimiz bu soğuk havada dans ederken dudaklarımdan ayrıldı. Cebinden telefonu çıkarıp birinin numarasını tuşladı. Karşı taraf telefonu açınca konuştu.
HY: "Jungkook siktir git sevgilinin yanına bizim arkadaşımla küçük bir işimiz var."
Yeji telefonu kapattıktan sonra beni kolumdan tutup eve sürüklemeye başladı. Evin önüne geldiğimizde içeri girdik. Evdeki çocuk evde yoktu. Yeji yeniden dudaklarıma atıldı. Sanırım bugün bir şeyler olacak.
√√√
Bir sonraki bolum smut olcak ;)
Eeee hayat nasil??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fiksi Penggemar"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24