Ne yazacagim hakkinda en ufak bir fikrim bile yok ama yaziyorum bok gibi olabilir sorry
Iyi okumalar
√√√
Okul bitince Minho'nun evine doğru yol aldım. Aslında korkuyordum çünkü Minhoyla bu kadar yakın değildik. Tek yakınlığımız kardeşiyle arkadaş olmamdı. Ilk defa benimle tek başına konuştu neden diye düşünmeden edemiyorum.
Eve vardığımda biraz kendimi toparlayıp kapıyı çaldım. Normalde bu eve çok geliyordum ama ilk defa Minhoyla yalnız kalacaktık.
Kapı açılınca karşımdaki Minho ile bayılacak gibi oldum. Dağınık saçları ve en içten gülümsemesiyle bana bakıyordu aşık olduğum kişi.
Kendimi toparladıktan sonra içeriye geçtim. Eve girer girmez 3 tane kedi yanıma geldi. Kedileri çok sevdiğim için hemen yere çömelip sevmeye başladım.
"Minho."
"Hm?"
Kafamı ona çevirdiğimde sırıtarak bana bakıyordu. Sözüme devam ettim.
"Kediler annenle kalmıyor muydu?"
"En son geldiğinde ne dediğini hatırlıyor musun Jisung?"
"Hayır ne demiştim ki?"
1 ay önce;
Minhodan;
Jisung'u ilk kez Felix seni arkadaşımla tanıştıracağım dediğinde görmüştüm. Jisung Felix'in ilk arkadaşıydı ve Felix beni zorla Jisung ile tanıştırmıştı. O günden beri Jisung'u seviyorum ama adım atamıyordum.
Bugün de Jisung ve Jeongin bizim eve gelicekti. Onlarla otururken sadece Jisung'a bakıyordum. Evcil hayvanlardan konuşmaya başladıklarında Felix beni de araya katarak 'Abimin üç tane kedisi var ama annemle kalıyor.' dedi. Jisungda bunu üzerine 'Bende kedileri çok severim.' diyince anneme haber vermiş ve kedileri getirmesini istemiştim. Sadece onun için.(Bu aşk degilde ne be)
Günümüz;
Jisungdan;
"Kedileri çok sevdiğini söylemiştin."
Nasıl yani benim için mi kedileri getirdi? Hayır ya ben öyle deyince kedilerini özlemiştir benim için yapacak hali yok ya.
"Ne düşünüyorsun Jisung?"
"H-hiç boşver."
Uzun süre konuştuktan sonra Minho bana yaklaşıp elimi tuttu. Kalbim yerinden çıkacak napıyorsun be adam.
"Jisung."
"E-efendim."
"Jisung ben seni ilk gördüğüm andan beri hoşlanıyorum. Han Jisung benimle çıkar mısın?"
Şuan aklım başımda değildi. Hoşlandığım çocuk bana aşkını itiraf ediyordu ama ben kilitlenmiş gibiydim.
1 gün sonra;
"Sen hakiki malsın."
"Gerizekalı Jisung."
Şuan kantinde oturmuş Hyunjin içecek alırken tüm olanları Jeongin ve Felix'e anlatıyordum. Hyunjinde gelince hemen lafa girdi.
"Sen gerçekten salaksın. Ya oğlum sen uzun süredir bu çocuktan hoşlanmıyor musun?"
"Evet."
"E o zaman niye düşünmem gerek diyip kaçıyorsun mal!"
"Jisung senin yüzünden abim evde kendini parçalıyor. Beni çağırdı eve gelebilirsin diye bi baktım adam ağlıyor 'Jisung beni sevmiyor.' diye."
"Ya off uzatmayın morelim bozuk zaten!"
"Tamam tamam uzatmayın bu arada ben bıktım bu Changbinden!"
"Ne oldu kanka?"
"Kanka hani bu dün benimle konuşmak için çağırdı ya."
"Eeee."
"Ya sizin yalnız kalmanız içinmiş. Minho ayarlamış çok mutsuzum."
"Ne diyim kanka zırla."
"Ya sen sus Lix ben sana anlatmıyorum tabii senin sevgilin var mutlusun."
"Aman be karışan da kabahat."
"JISUNG!!"
Seungmin yanıma bağırarak gelince ne olduğunu şaşırdım. Bi an hayatım gözlerimin önünden geçti.
"Aaaa bakın aşk böcekleri yapışık değilmiş tek geldi yanıma."
"Ya sus bi Minho seni çağırıyor."
"Nerede ki?"
"Arka bahçede."
"Tamam."
Arka bahçeye çıkınca Minho'yu görmemle yanına gittim.
"Efendim Minho."
"Düşündün mü?"
"Neyi?"
"Benimle çıkar mısın Han Jisung?"
Birden sorunca yine kilitlendim ve en yapılmayacak şeyi yaptım. Rezilliğin böylesi işte utandım ve evet diyemedim. Ne mi dedim?
"Hayır!"
Hemen ordan uzaklaştım. Bir yandan da kendime sövüyordum. Mal gibi evet demek zor geldiği için 'Hayır' dedim.
√√√
Nasıl bozdum aralarini KBDKDBDJDBDJKDBDBDJDBDBD
Neyse diğer bölumu ne zaman atarim bilmiyorum yarin veya iki gun sonra atabilirim haberiniz olsun
Gorusuruzzzzzzzzzzz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
أدب الهواة"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24