[Bölümün tamamı cinsel içerik rahatsız olanlar okumayabilir!!]
Yeji beni sertçe öperken ben de ona karşılık vermeye çalışıyordum. Yeji'yi ilk defa böyle görmenin şaşkınlığına kapılmışken birden havalanmamla birden neler olduğunu bile kavrayamadım.
Yeji üst dudağımı emmeye devam ederken merdivenleri çıkmaya başladığını hissettim. İlk başta düşmekten korksamda Yeji'nin dudağımı ısırmasıyla kendimi tamamen ona bıraktım.
Dudağımı ısırdığında hafifçe inlememle dilini ağzıma yollayan Yeji dilimi emmeye başladı. Üst kata vardığımızda Yeji'nin kalçalarımdaki ellerinin birini bırakmasıyla odaya geldiğimizi anlamıştım.
Yeji'nin kapıyı açmasıyla resmen uçarak beni yatağa bırakması bir oldu. Ben bu uzun öpüşme yüzünden nefesimi tüketmeye başlamışken Yeji'nin hiç nefesi bitmemiş gibi dudaklarımı emmeye devam etmesini anlayamamıştım. Bu kız nefesini nasıl bu kadar iyi kullanıyordu?
Sonunda dudaklarımdan ayrıldığında hiç vakit kaybetmeden boynuma gömüldü.
Yeji boynuma kendi izlerini bırakırken adıyla inliyordum.
SR: "Ahmm~ Yeji!"
Yeji boynumdan aşağıya doğru diliyle kaymaya başladığında kıyafetlerim ona engel oldu. Üstümdeki tişörtü çıkartıp odanın bir köşesine savurduğunda yüzüne odaklandım. Sanki önünde bir yemek varmış gibi bakıyordu bana.
Kıyafetlerimin hepsini hızlıca çıkarttığında göğüs uçlarıma kapanıp emmeye başladı.
Yeji'yi kendime daha çok bastırdığımda mutlu mırıltılar çıkardı.
Yeji iki parmağını yüzüme yaklaştırdığında ne istediğini anlayıp parmaklarını ağzıma aldım. Ben parmaklarını ıslatırken o da benim her zerremi öpüp emiyordu.
Yeji parmaklarını ağzımdan çıkardığında ilk önce onay bekliyormuş gibi bana baktı. Ben kafamı olumlu anlamda sallayınca yavaş bir şekilde bir parmağını içime yollamaya başladı.
SR:"Ahhh~"
Yeji en ufak bir ses bile çıkartmıyordu. Sanki ben bir şeker o ise günlerdir şeker bekleyen bir çocuk gibiydi. (Offf ne kadar mukemmel benzetme yaptim yaa😎🤙🏼)
Yeji bir parmağın ardından hemen ikinci parmağı gönderdi. Içimde makas hareketi yapmaya başlayınca odaya büyük bir inleme bıraktım. Yeji'nin ise inlememle sırıttığını gördüm.
SR: "N-ne sırı-ıhmm~ tıyorsun be!"
HY: "Ryujin bence nefesini boşa harcama."
Yeji makas hareketini durdurup parmaklarını içimden çıkartınca boşluk hissi beni rahatsız etti. Fakat uzun sürmeden deliğimde hissettiğim nefes tüm vücudumun kaskatı kesilmesine neden oldu.
Yeji dilini içime gönderdi ve parmaklarının yerini diliyle tamamladı.
Içimde hissettiğim diliyle tüm vücudum yay gibi gerildi. Yeji bir eliyle hemen vücudumu yeniden yatağa sabitledi. Yeji'nin sırtına tırnaklarımı geçirip izler bırakıyordum. Sonunda boşalacağımı anladığımda Yeji'ye seslendim.
SR: "Y-yeji geleceğim~"
Yeji dediklerime rağmen işine devam etti. Ben Yeji'nin ağzına boşaldığımda ağzındaki tüm meniyi yuttu ve biraz sonra kendiside boşaldı. Daha sonra duşa girip o gece birlikte uyuduk. Sevdiğim kadınla birlikteyim...
√√√
Ilk smut yazisim guzel oldugunu dusunmuyorum ama umarim begenmissinizdir
Neyse umarım gununuz guzel gecmistir gorusuruzzz💋💋💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfiction"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24