Selammmmmmm
Heheheh bu bolum biraz daha degisik olucak minsung837fan bu gardasimin sayesinde
Neyse iyi okumalarrrr
√√√
Chaeryeongdan;
Jeonginle konuşurken birden telefonum çalmaya başladı. Hay anasını ya kim bu piç! Burada Jeongin'e moral vermeye çalışıyorum.
LC: "Ben hemen geliyorum."
Jeongin onaylar anlamda mırıldandı. Hemen banyoya geçip kapıyı kilitledim ve telefonumu elime aldım. Telefonu açıp konuştum.
LC: "Ne var lan yazar bozuntusu!"
Beliz: "Ya kardeşim yazar bozuntusu nasıl bir lakap!"
LC: "Bana bak otistik herif senin yüzünden benim Jeongin'im depresyona girdi."
Beliz: "Benim suçum yok kii. Ficin uzaması lazımdı."
LC: "Niye aradın beni?"
Beliz: "Şimdi Ece bana yazdı dedi ki biz bu Changbin'i dövelim. Bende dedim ki olur şimdi ekip toplayıp Changbin'i dövmeye gitmeliyiz."
LC: "Kimleri çağıracaksın sen?"
Beliz: "Ben Seungmin ve Hyunjin'i çağıracağım. Ece de Jisung ve Felix'i çağıracak."
LC: "Tamam bende arkadaşlardan Yeji , Mina ve Shuhua'yı çağırırım."
Beliz: "Dedikodu ekibini yani."
LC: "Evet. O zaman bir saate hepimiz Changbin'in evinin yakınındaki parkta hazır olalım."
Beliz: "Tamam hadi görüşürüz."
LC: "Bayy."
Telefonu kapattım ve Jeongin'in yanına döndüm.
LC: "Jeongin üzgünüm benim aşırı acil bir işim çıktı. Işim biter bitmez hemen yanına geleceğim tamam mı?"
YJ: "Tamam Chaer görüşürüz."
Evden çıktım ve kendi evime doğru yürümeye başladım. Bir yandan da kendi kendime konuşuyordum.
LC: "Gerizekalı yazar. Bıraktım çocuğu evde şimdi kavgaya gidiyorum. Lan çocuğun yanında biri olmasına ihtiyacı var ben kavgaya gidiyorum. Mantığımıza sıçayım."
Gören deli sanar yani o derece kendi kendime konuşuyordum.
Yolda bizim kızları aradım. Konumu attım ve evde üstümü değiştirdim. Ayakkabılarımı giyip yola çıktım.
Vardığımda zamanın gelmiş olmasına rağmen sadece Ece gelmişti.
LC: "Lan bunlar nerede!"
Ece: "Ne biliyim ben lan!"
Arkamdan gelen bedenle ürperdim ve arkamı döndüm.
Suri: "Biz gitmeyecek siz gidecek ülkeden."
LC: "Abi ne diyon?"
Suri: "Türkiyede Türk istemiyorum!"
LC: "Abi Türkiyede değiliz. Kore burası amk."
Suri: "Heeee Kore cennet cenne-"
Beliz: "Abi bi yürü git Allah'ını seversen ya!"
LC: "Kesin siz Türkiye'den gelirken yanlışlıkla bu da geldi. Gerçi siz Kore'ye nasıl geldiniz fakirler."
Ece: "Beliz'in yazar olmasından kaynaklı süper güçleri var bizi ışınlayabiliyor."
Beliz: "Vardır öyle özelliklerim.😎"
Arkamı bir döndüm. Benim grup gelmiş.
YS (Yeh Shuhua): "Ayyy selammmm."
HY (Hwang Yeji): "Kavga var dediler geldik valla."
MM (Myoui Mina): "Beni zorla tutuyorlar burda."
Diğer tarafımdansa diğerleri geldi.
LF (Lee Felix): "Aşkım korkma ya biz fazla kişiyiz. Sana bir şey olmaz."
HH (Hwang Hyunjin): "Ya ben çok iyi biliyorum bu hikayenin sonunda ben yanacağım."
KS (Kim Seungmin): "Ya saçmalama Hyunjin bir şey olmaz."
HJ (Han Jisung): "Hyunjin bak Changbin tek biz 10 kişiyiz. Hem de arkamızda yazar var!"
HH: "O yazar ve Ece bana hiç güven vermiyor söyleyeyim dedim."
LC: "Ya bi gelin buraya plan yapalım."
MM: "Ne planı be!"
YS: "Changbin'i dövme planı başka ne planı olabilir ki?"
Beliz: "Hey hey bu benim ficim taktik maktik yok bam bam bam."
Ece: "Ne zaman dalıyoruz?"
KS: "Bence şimdi gidelim Changbin'in ağzına bir güzel sıçalım."
HJ: "Kimse bizim Jeonginimizi üzemez."
HY: "Let's go to the kavga!"
√√√
Bu arada haberiniz olsun bu kadar sacma bir sey olmayacak tabiki ben mantiki bir aciklamaya bagliycam
Rock Star'daki fav sarkiniz ne?? (Benim comflex)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfic"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24