Bir zamanlar uzak diyarlarda(!) yasayan bir Belocan varmış... Bu Belocanin bir de Lia diye kankasi varmis(LiaTheBlink ) Bu Belocan okul da her teneffüs Lia ile Fic konusuyormus ve bu Belocan her biri ona oy ve yorum atinca onu yiyesi geliyormus Belocani(kesinlikle ben degilim)sevin... Cidden okudun mu neyse fice gecelim iyi okumalar...
^_________^^_________^^_________^
"Ne diyon lan dangalak seni ters yatırır düz sikerim!"
"Keşke..."Yanıma Jisung geldi. Siktirip gitsene sen diycektim diyemedim...
"Arkadaşımın kusuruna bakmayın kendisi aşırı derecede mal olmakla ünlü."
"Ne diyon lan bende sen Minho'nun yanındayken aynısını diycem. Back stabber seni."
"Lütfen beni rahatsız etmez misiniz buraya kafa dağıtmaya geliyorum."
"Ismini söyle gideyim."
"Hey anasını ya Seo Changbin oldu mu siktir git şimdi."
"Tamam."Arkamı dönüp giderken bana 'Deli' dediğini duydum ve bağırdım.
"EVET DELIYIM AMA SANA!"
$$$$$$$$$$
Eve geldim ama o adamı düşünmeden edemiyordum.
"Seo Changbin..."
Hemen telefonumu aldım ve instagrama Seo Changbin yazdım belki bir umut.
Ve çıktı anasını sikeyim çocuğun instagramını buldum. Zafer benim.
$$$$$$$$$$
Changbinden:
Eve dönünce duş alıp kendimi yatağa attım ve onu düşünmeye başladım. O çocuk aslında tatlıydı. Ne diyorum ben hem diyelim ki ondan hoşlandım ya ailemin kulağına giderse... Neyse onu düşünmemeliyim zaten bir daha görüşmeyiz. Telefonuma gelen bildirimle telefonu elime aldım. Bildirime baktım 'Baby_bread' sizi takip etmek istiyor yazıyordu. Hesap gizliydi isteği kabul ettim ve yattım.
^_________^^_________^^_________^
Kisa tuttum cunku bir daha ki bolumu instagram bolumu yapicam ama yarin atabilirmiyim bilmiyorum kursum var bu arada yarin Lgs'ye gireceklere basarilar dilerim..
Jeongbinle kalin...HOSCAKALINN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfiction"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24