Sabahtan beri yeni bi fic yaziyom bu fic final yapinca atmaya basliycam onun bolumlerini de
Iyi okumalar
√√√
(Günümüz)
Jeonginden;
Akşam oldu bende hemen dedim ki Chaeryeong'a hesap sormalıyım. Ama dedim böyle telefondan olmaz saat akşamın 9'unda onu eve çağırcam. Telefonumu alıp Chaeryeong'u aradım.
J: "Chaer Chaer Chaer!"
CR: "Ne var lan özürlü?"
J: "Çabuk benim eve gel!"
CR: "Neden lan?"
J: "Kaplumbağa deden gel işte yakın zaten."
CR: "Tanrım akşam akşam beni ayağına getirtiyorsun kapat geliyorum."
J: "Yaaa canımmm ilk sen kapat."Bunu dememle Chaeryeong'un yüzüme kapatması bir oldu. Chaeryeong'a bir papatya çayı lütfen!
Bi 15 dakika sonra Chaeryeong geldi ve kapımı boğa gibi süsmeye başladı. Bakın çalmaya değil süsmeye.
CR: "Ne var lan gecenin 9'unda beni çağırıyorsun!"
J: "Seninle önemli bir konu konuşacağız geç otur yeğen."
CR: "Tanrım yine ne yaptım da bana yeğen demeye başladın?"
J: "Ya kes otur şuraya be!"
CR: "Tamam be sakin."Chaeryeong benim oturduğum koltuğun tam karşısına oturdu ve konuşmaya başlamadık aslında. Öyle birbirimize baktık.
CR: "Ya ben buraya neden geldim?"
J: "Bilmem neden geldin?"
CR: "Lan orospu ne diyeceksen söyle gideyim!"
J: "Orospu falan senin ağzına hiç yakışmıyor Chaeryeong!"Neyse biraz küçücük tartıştıktan sonra konuya tekme atarak girdim. Yok gerçek anlamda tekme atarak girdim. Chaeryeong'a bir tane tekme atıverdim. Tabii sonra da Chaeryeong bana ana bacı sövdü. Tabii bunlar önemsiz konular sadede gelelim.
J: "Sen benimkiyle ne iş?"
CR: "Kimle lan?"
J: "Bir de bilmemezlikten geliyor benimkiyle."
CR: "Heee tamam ama onu söyleyemiyoruz maalesef."
J: "Lan neden?"
CR: "Kanka sır ya. Söz verdim çocuğa."
J: "Ya ben kimseye söylemem sen söyle bana."
CR: "Aynen kanka sonra gidip Jisung, Chan, Seungmin ve Felix'e söyleyeceksin sonra Felix gidip abisine söyleyecek Minhoda gidip Changbin'e soracak oldu paşam."
J: "Yoo söylemem ki!"
CR: "He he kesin kesi-"Chaeryeong sözünü bitiremeden onu kapı dışarı ettim. Kahretsin hiç bi bok öğrenemedim. Chaeryeong giderken arkasından Aşk Olsun diye bağırmayı ihmal etmedim.
Chaeryeongdan;
Jeongin beni kapı dışarı ettikten sonra evime doğru yol alırken. Arkamdan bağırmaya başladı özürlü.
J: "AŞK OLSUNN!"
CR: "Merak etme aşk olucak."Tabi uzakta olduğum için dediğimi duymadı.
√√√
Yaraticiligim tukendi (zaten asiri yaraticiymisim gibi) neyse belki aksam yeni bolum atarim yine ama belki olmazsa yarin illa ki atarim bu fic bitsin taslakta fic yaziyom muq bi konusu var
Herneyse Jeongbinle kalin...HOSCAKALINN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GYM // Jeongbin ✓
Fanfic"Waoww Jisung kaslara bak amına koyayım." "Nereye gidiyon Jeongin?" "Selam ileride kocam olacak şahıs." "Sen kimsin bilader??" "Yeni sevgilin." #2 - chaeryeong -- 07/10/23 #4 - yeji -- 02/01/24 #3 - jeongbin -- 11/04/24