III.

79 9 8
                                    

medya; maNga - ışıkları söndürseler bile.

"Jungkook, kalk!"

Büyük bir sarsıntı, bağırış ve birde ağrıyan başım.

Açtım gözlerimi, ne olduğunu anlamaya çalışırken yarı açık gözümle bakıyorum; Hoseok'a. Derin bir nefes veriyor, omuzlarımı sertçe kapıya ittirerek bırakıyor.

"Şu hâline bir bak! Sadece 4, 4 gün oldu! Düştüğün durum, durum değil oğlum. Kendine gel."

İç çekerek ayaklandım, Hoseok'a doğru yürüyordum. Sıkıca asıldım omuzlarına, gözlerine kilitlenmiştim. Öfkeliydim, fazlasıyla. Hoseok'u sarsarak başlamıştım konuşmaya.

"O 4 gün var ya Hoseok, benim için 4 asır. Düştüğüm durum sikimde bile değil o yok iken. Ve de kendimdeyim."

Hızla kapıya yasladı beni, bağırmaya başladı.

"Işıklarını çaldı, senden. Gözleri parlamaktan gözükmeyen senin gözlerin o kadar karanlık ki bunalıyorum. Vazgeç bu sevdadan, vazgeç. Lanet olsun ki bir gün olan her şey sana olacak ve delibalın bile devam edecek yaşamaya. Ve ben o zaman kardeşimi benden çaldığın için seni affetmeyeceğim Jungkook, ihanet ediyorsun bana!"

Cevap vermemi beklemeden hızla yanımdan ayrıldı, ben ise ardından bakakaldım.

𖦹

Konuşmanın üzerinden bir saat geçmiş, ev dağılmıştı. Bir saatte tüm eşyaları kırıp dökmüştüm.

Delibal bensiz yaşamaz, ışıklarım olmasa da vazgeçmem ben ondan. Ayrıca da ne Hoseok'a ihanet edecek ne de başkasına ihanet edecektim.

Bana bir şey de olmayacaktı, Hoseok neyi amaçlıyordu? Aklıma soktuğu saçma düşüncelerle boğulmaya devam ediyordum.

Duş almayı düşündüm, iyi gelecekti onca yaptıklarımdan sonra.

Odama geçmiş, dolabımdan iç çamaşırı ve de siyah şort alıp yatağımın üzerine koymuştum. Yavaş adımlarla odamdaki banyoya geçmiş, üstümdekilerden kurtulmuş, duş kabinini değil de küveti sıcak suyla doldurarak içine girmeyi tercih etmiştim.

Suyun sıcaklığı ile vücudum gevşiyor, az da olsa rahatlıyordum. Aynı şekilde mayışıyordum.

Tabiî bunları düşünürken derin bir uykuya daldığımı fark etmemiştim.

𖦹

Küvetin içinde uyuyakalalı uzun zaman olmuş olmalıydı. Tenim büzülmüş su ise fazlasıyla soğumuştu. Küvetten çıktım.

Belime havlu sararak odama geçtim. Önceden ayarladığım iç çamaşırı ile şortu giydikten sonra kendimi, yatağa attım.

Öncelikle yanımda duran sigara paketinden bir dal almış sonrasında dudaklarımın arasına alarak yakmış ve hızla telefonu elime almıştım.

Malum, balım, beklemezdi.

biriciğim;

ışıklarım sönmüş ama senden vazgeçemem.

(Gönderildi; 5 Kasım 2000, 20.18.)

꧁꧂

ciao, millet. n'abersiniz?

bölümü elimden geldiğince uzun tutmaya çalıştım ki umarım başardım. hatam varsa da yoksa da olacaksa da, affoluna.

kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.

nastro degli omicidi in california, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin